Ceny ND - 1.6 benzin vs 2.0 CRDi nafta
Napsal: 03 čer 2009, 17:41
Dovolim si pro pripadne zajemce o koupi auta napsat cenove rozdily v nejbeznejsich nahradnich dilech na tyto dva vozy. 1.6 jsem vybral umyslne, vykonove podobna CRDi. Navic ma nizsi povinne ruceni.
Ceny pro Elantru 1.6 79kW brnzin a 2.0 CRDi 83kW nafta
Filtr olejovy, NIPPARTS
1.6 - 137 Kc
CRDi - 351 KC
Mnozstvi oleje
1.6 - 3,3 litru
CRDi - cca 6 litru
vymena oleje je tedy u CRDi 1,8x drazsi + cena filtru
Filtr vzduchovy
shodny
Filtr kabinovy
shodny
Brzdove desticky
shodne
Brzdove kotouce
shodne
Spojkova sada Valeo Premium
1.6 - 5209Kc
CRDi - 5700Kc
Svicky
1.6 - cca 80Kc/kus za kvalitni (Bosch, Brisk)
CRDi - 1100Kc/kus za kvalitni, pozn.: zhavici (Champion)
event. pouzit Starline za cca 235 Kc/kus
Lambda sonda
1.6 - BOSCH 3088Kc
Rozvodova sada SKF (kvalita originalu)
1.6 - 4701Kc
CRDi - 5177KC
Predni a zadni loziska
shodne
Palivove cerpadlo
1.6 - 10500Kc
CRDI - 28000Kc
Turbo
2.0 CRDi - pres 20000Kc
Vstriky
CRDI - 13500Kc/kus
1.6 - ???
Filtr palivovy
1.6 - NIPPARTS 422Kc
2.0 CRDi - MANN 719 Kc (NIPPARTS 547Kc)
POZOR, palivovy filtr Nipparts je v zavorce zamerne - nepasuje, je moc velky a nebude mozne jej prisroubovat do futralu. Nicmene ho mam a funguje, proto jsem ho uvedl jako alternativu. Palivovy filtr MANN je naprosto v pohode - mel jsem ho predtim. Palivovy filtr u CRDi je umisten vpravo nahore v motorovem prostoru, je skvele pristupny.
Kdybych se mel rozhodnout dnes, opet bych sahl po CRDi. Ten cenovy rozdil, pokud zrovna vsechny dily nekupujete najednou, neni tak kriticky a spravnym zachazenim s autem a pouzivanim dobrych paliv, se muzete vyvarovat vymene vstriku. Samozrejme vse ma svou zivotnost.
Ceny pro Elantru 1.6 79kW brnzin a 2.0 CRDi 83kW nafta
Filtr olejovy, NIPPARTS
1.6 - 137 Kc
CRDi - 351 KC
Mnozstvi oleje
1.6 - 3,3 litru
CRDi - cca 6 litru
vymena oleje je tedy u CRDi 1,8x drazsi + cena filtru
Filtr vzduchovy
shodny
Filtr kabinovy
shodny
Brzdove desticky
shodne
Brzdove kotouce
shodne
Spojkova sada Valeo Premium
1.6 - 5209Kc
CRDi - 5700Kc
Svicky
1.6 - cca 80Kc/kus za kvalitni (Bosch, Brisk)
CRDi - 1100Kc/kus za kvalitni, pozn.: zhavici (Champion)
event. pouzit Starline za cca 235 Kc/kus
Lambda sonda
1.6 - BOSCH 3088Kc
Rozvodova sada SKF (kvalita originalu)
1.6 - 4701Kc
CRDi - 5177KC
Predni a zadni loziska
shodne
Palivove cerpadlo
1.6 - 10500Kc
CRDI - 28000Kc
Turbo
2.0 CRDi - pres 20000Kc
Vstriky
CRDI - 13500Kc/kus
1.6 - ???
Filtr palivovy
1.6 - NIPPARTS 422Kc
2.0 CRDi - MANN 719 Kc (NIPPARTS 547Kc)
POZOR, palivovy filtr Nipparts je v zavorce zamerne - nepasuje, je moc velky a nebude mozne jej prisroubovat do futralu. Nicmene ho mam a funguje, proto jsem ho uvedl jako alternativu. Palivovy filtr MANN je naprosto v pohode - mel jsem ho predtim. Palivovy filtr u CRDi je umisten vpravo nahore v motorovem prostoru, je skvele pristupny.
Kdybych se mel rozhodnout dnes, opet bych sahl po CRDi. Ten cenovy rozdil, pokud zrovna vsechny dily nekupujete najednou, neni tak kriticky a spravnym zachazenim s autem a pouzivanim dobrych paliv, se muzete vyvarovat vymene vstriku. Samozrejme vse ma svou zivotnost.