Stránka 1 z 2
Hyundai H1 Van
Napsal: 01 čer 2005, 17:50
od Pítr
Ahoj.
Pokud se najde někdo kdo vlastní Hyundai H1 Van ať se ozve.
Jde mi o výměnu zkušeností a názorů.(Spokojenost,nespokojenost,
případné nápady,úpravy atd.
Zatím ahoj.
Převodovka
Napsal: 27 lis 2005, 11:17
od Jarek K.
Zdarec nevíš kdo prodává nebo kde se dá sehnat přeodovka na H1 2,5TD r.v. 1998 piš na
KaderkaJarek@seznam.cz
Napsal: 03 čer 2008, 15:26
od macháček
Tak dneska jsem se poprvé vezl v H1 s motorem 2,5 TD a musim říct, že to jede jako kule. Předjížděníčko jedna báseň, pohodlí za jízdy taky, jako v osobáku. Byla v plnej palbě, tedy krom klimatizace. Kámoš jí má jako firemní auto a fakt mě to překvapilo. Já měl v práci Isuzu Midi 2,2 D, teď máme větší Iveco, ale H1 je oproti nim nebe a dudy.
Napsal: 03 čer 2008, 22:31
od Maros Hupka
Ahoj, mám od 1.9.2005 H1 Crdi 3miestna dlhšia a zatial maximálna spokojnosť. Mám tam elektróny 15´ AEZ Dion, rozmer pneumatík som zachoval, lebo často využívam maximálnu nosnosť ( a niekedy aj trochu viac
) Mám tam Pioneer DEH P55-BT, aby som mohol v pohode telefonovat. Pred mesiacom som pri príležitosti najazdených 100.000km na H1 ešte čipol a jazdí to ako "šarkan" . Už predtým to bolo slušné, ale teraz je to ešte lepšie. Budem však potrebovať nové pneu. Plánujem Michelin Agilis, lebo Kumho z fabriky za veľa nestáli... Na zimu mám Yokohama a to je lepšie. Aj keď zadný náhon a prázdne auto - pri toto výkone driftuješ jedna radosť .
[/img]
Napsal: 04 čer 2008, 08:51
od Espero
Řekl bych, že jsem taky maximálně spokojený, jede to velmi dynamicky, svižně, je to pohodlné, tiché, velmi dobrý výhled, dá se to používat jako ložnice, gumy mám michelinky, řekl bych že slabinou jsou brzdy, už vzhledem ke hmotnosti vozu a je tady třeba trochu s tím při jízdě počítat. Možná by ale stačil více dimenzovaný posilovač, nevím. Nicméně chce to jezdit tak trochu s rezervou, protože s nárůstem otáček a rychlostí vzhledem k čelnímu odporu spotřeba rapidně stoupá. Takže to honím tak do 120 na dálnici, více jen při předjíždění. No a taky se to snažím šetřit, abych neuštval turbo, neb nové bude pěkně mastné. Ostatně viz moje recenze na H1 na www autorecenze.cz. Zajímalo by mě, jaké parametry to má po přečipování, kde to sehnat a co to stojí. Jinak mi na tom vadí sprostě drahé ceny dílů. Používám to jako druhý vůz v rodině na dlouhé cesty (tak nad 70 km), na krátké cesty a ježdění do práce mám Dacii (dříve Forman). Na rodinné ježdění bych řekl, že provozní nákldy jsou snad trojnásobné oproti dacii a rozhodně vyšší, než na octavii 2,0 SL"X, co jsem jí měl před H1.
Napsal: 19 čer 2008, 23:23
od Maros Hupka
Po prečipovaní je auto živšie, ostatne, však to sme aj čakali , že? Ťahá ešte lepšie "zospodu" a aj pri plnej záťaži nemá problém... nie že by to bolo predtým nejaké slabé, ale teraz je to ešte lepšie. Nechal som si to robiť vo firme PROFITUNING, majú aj záťažovú brzdu, kde mi zmerali výkon pred čipnutím aj potom. Na počudovanie, auto pred čipovaním malo viac koní (namiesto 140 až 145) a aj Newtonmetrov, ako by papierovo malo mať . Zvyčajne reál je vždy trochu pod údaje výrobcu, ale Kórejci s výkonom nešetrili
No a po prečipovaní sme sa dostali na 170 koní a 400Nm (to sú výkony ako má " H1 new" z výroby). Je to robené s rezervou, dalo by sa to posunúť ešte vyššie, ale nechcel by som skracovať životnosť motora , najmä keď som s autom spokojný a rád by som ho využíval čo najdlhšie. Jazdím naďalej "normálne" a spotreba sa nijak nezvýšila , ale občas (som ješitný asi ako všetci chlapi) ukážem niektorým autám chrbát
- ale len keď treba . Je super mať pocit, že aj keď jazdíš s dodávkou, máš výkonovú rezervu ktorú môžeš v prípade núdze, alebo chuti použiť.
No a tu ešte posielam odkaz na Profituning:
http://www.profituning.sk/html/hyundai_ ... _crdi.html
Napsal: 20 čer 2008, 11:14
od Espero
To Maroš Hupka: To co píšeš ohledně přečipování je velmi zajímavé, při denním denní používání vozu je to také docela efektivní. Musím si to nechat projít hlavou, jestli do toho investovat. Cena kolem 10 tis. SK )neboli cca 8 tis. CZK není nízká při používání vozu jako druhého v rodině - nikoli na práci. Parametry u staršího TCI také budou ve výsledku asi poněkud odlišné.
Napsal: 29 čer 2008, 22:55
od Maros Hupka
Re: Hyundai H1 Van
Napsal: 10 pro 2008, 13:46
od zlatak
Zdravím,
Maroši, prosím, posílal si odkazi na hyunday H1 - na youtube.com, taky jsem už na to koukal, je to
dost dobrý. Líbí se mi spíš ta španělská verze, kdy jsou do 4x4 off road. myslím, že to je většinou od jednoho jezdce - GerbiH1 - netušíš jaký typ nebo model auta používá. Líbil se mi starrex 4x4 98 - 2000 - cenově dnes dobře dostupné, ale asi málo kW. počítám že ten model se kterým jsou natáčená videa je tak rok 2004-5 ale nejsem si jistej motorizací a typem - je to
H1 nebo H200? nebo starrex? počítám, že u nás tyhle auta moc lidí nemá - halt cena rozhodovala zda si koupit h1 nebo VW syncro.....Kdybys o tom autě něco věděl, byl bych moc vděčnej za informace. rád bych s klukama jezdil jako doprovodný vozidlo....4x4.
díky za info a peky deň.
zlatypes@email.cz
Re: Hyundai H1 Van
Napsal: 17 pro 2008, 22:53
od Maros Hupka
Fakt netusim, ci je to H1, alebo H200 {podla mna su to len rozdielne nazvy pre to iste auto v roznych castiach Europy} - to som len tak raz v lete sedel pri PC a nasiel tieto skvele videa, tak som ich pridal. Ked som moju H-1 kupoval pred 3 rokmi, tiez som sa pozeral po 4x4, ale na Slovensku sa tento typ ako nove auto vobec nepredaval. No a kedze zvitazili prakticke potreby nad vysnivanymi tuzbami - bolo rozhodnute. Potrebujem dodavku, ktorej nerobi problem odviezt 1000-1300kg , da sa nalozit vysokozdviznym vozikom, vlezie do podzemnych garazi ako osobak a hlavne ma dostatok vykonu. A to moja H1 splna na 100% {najma po chipnuti}
Uz mam najazdenych 120.000km a som uplne spokojny. K dokonalosti tomuto autu snad chyba len 6-ty prevodovy stupen a kotucove brzdy na zadnych kolesach {resp. celkovo lepsie brzdy} Ale ked obcas stretnem terennu verziu, vzdy sa za nou otocim
a raz si ju mozno kupim
Re: Hyundai H1 Van
Napsal: 11 bře 2018, 19:50
od cmd
Může někdo napsat, jaká je minimální délka (ne u podlahy nebo u stropu, potřebuji opravdu využitelnou délku) nákladového prostoru u H1 van 1. generace 3 místná? Všude na internetu je buď 5ti místná varianta, nebo bus, nebo novější generace.
Re: Hyundai H1 Van
Napsal: 13 bře 2018, 07:14
od Espero
Nenapsal jsi jaké provedení, jestli short nebo long. Pojem minimální délka je blbost, pokud vím tak H1 měly svislou ocelovou přepážku z hora až dolů. Ale protože jsem pořád ještě měl doma prodejní prospekt, dokumentaci k mým vozům, které jsem prodal si ještě alespoň 2 roky ponechávám, pak tady uvádím rozměry z technického prodejního prospektu:
pro H1 s rozvorem 3080 mm (long)
délka: 2550 mm
šířka: 1630 mm
výška: 1375 mm
objem: 5,72 m2
pro H1 s rozvorem 2810 mm (short)
délka: 2210 mm
šířka: 1630 mm
výška: 1285 mm
objem: 4,63 m2
Re: Hyundai H1 Van
Napsal: 13 bře 2018, 07:55
od Maros Hupka
Malé doplnenie informácie od Espera:
Hoci dĺžka podlahy je deklarovaných 2550mm, do auta vlezú 2 europalety na dĺžku za sebou (2x120cm) , ale môžu byť naložené len do výšky cca 50cm, lebo nezavriem zadné dvere. Prázdne samozrejme vlezú bez problémov s rezervou. Na šírku sa europaleta zas nevmestí medzi blatníky a hoci v prednej časti by sa vmestila, do auta ju nevložíš cez bočné dvere...
Prepážka za sedadlami nie je úplne zvislá, ale má tvar otáznika (kopíruje sedadlá) a zadné dvere tiež nie sú kolmé, ako u iných dodávok, takže tá dĺžka ložného priestoru je iná v každom jednom mieste výšky....
Z profilu by nákladový priestor H1 vyzeral asi takto : ? )
Takže budeš musieť napísať presnú výšku, v ktorej ti to mám zmerať.
Re: Hyundai H1 Van
Napsal: 16 bře 2018, 13:46
od cmd
@Espero & Maros:
Oběma moc děkuji, opravdu jsem to nikde nemohl najít, všude na netu jsou už ty nové.
Maroš: Proto se ptám, jde mi o tu výšku, kde je "vydutí" přepážky směrem do nákladového prostoru největší, samozřejmě zadní dveře taky nejsou úplně svisle rovné, ale mně šlo o to vydutí přepážky. Rozhoduji se, jestli se nějak výrazně liší Caddy Maxi a H1, ale už z toho, co napsal Espero je jasné, že rozdíl v délce nákladového prostoru je minimální, tedy u short verze.
Re: Hyundai H1 Van
Napsal: 16 bře 2018, 14:35
od Espero
Já nevím, ale já žádné vydutí přepážky neměl. Byla rovná.