Stránka 1 z 1
Problém se stěračema...
Napsal: 07 bře 2006, 13:11
od Tiburon_FX
tak mi přestaly fungovat přední stěrače, poslední měsíc šly tak nějak pomalu, po čase se rozeběhly na normál...teď už slyšim jenom takový bzučení v motorku a ani se nepohnou...asi to bude chtít novej motorek?
Re: Problém se stěračema...
Napsal: 07 bře 2006, 14:01
od Josef
Tiburon_FX píše:tak mi přestaly fungovat přední stěrače, poslední měsíc šly tak nějak pomalu, po čase se rozeběhly na normál...teď už slyšim jenom takový bzučení v motorku a ani se nepohnou...asi to bude chtít novej motorek?
Zkus nejdříve prostříknout WD všechny klouby a čepy - může to být přidřené a zanesené nečistotami v uložení - Tohle byla známá bolest FÁČEK
Jo a nezapomeň průchodku k ramínkům stěračů
Napsal: 07 bře 2006, 15:13
od Dastin
první to prostříkej jak radí josef jinak se to může zničit na tisícihranu nebo odejde i motorek. Nemůžou být třeba jen sjeté uhlíky? Pokud nepomůže Wédéčko tak kukni na ty uhlíky.
__________________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Napsal: 08 bře 2006, 08:02
od Tiburon_FX
dík za rady chlapy!
o vejkendu se na to kouknu...
Napsal: 12 bře 2006, 10:14
od Tiburon_FX
tak sem se včéra pustil do těch stěračů a co sem nezjistil, jednak hlavní táhlo co drží na kloubu na motorku bylo vypadlý a prasklý, tudíž sem se rozhod celý táhla i motorek vyndat, bohužel při odšroubování táhel - držej u každýho stěrače na 3 šroubech, se mi podařilo zlámat 4 šrouby ze 6 ti v závitu, protože byly totál shnilý a zarezlý, důvod proč se ten plastovej kloub na táhle u motorku zlomil a vypad, byl ten, že hřídel s tisícihranem byla zaseklá a bohužel se nám ji nepodařilo rozhejbat, ani promazat, a při pokusu o rozhejbání hliník prasknul.....takže výsledek je že budu muset někde sehnat komplet táhla...
Napsal: 12 bře 2006, 10:19
od Tiburon_FX
kloub ze kterýho vypadla a praskla plastová pohyblyvá část táhla.....
Napsal: 12 bře 2006, 10:20
od Tiburon_FX
prasklá součást kloubu - pohyblivá část táhla, motorek je evidentně dost silnej....
Napsal: 12 bře 2006, 10:23
od Tiburon_FX
závity po odvrtání a odzávitování (což se později ukázalo jako zbytečná práce) - tahle část je přišroubovaná v kastli, a tisícihran v ní na kterej je přišroubovanej stěrač by se měl otáčet...což byl důvod všech potíží....