Stránka 1 z 2

KOLISANIE OTACOK MOTORA

Napsal: 09 bře 2006, 14:31
od andrej
ZDRAVIM VSETKYCH. MAM PROBLEM S OTACKAMI MOTORA , AJ PO ZHRIATI NA PREVADZ. TEPLOTU SA MI SAMOVOLNE ZVISUJU,PRIPADNE PADAJU NIE VSAK AZ TAK, ZE BY MI MOTOR ZHASOL ...VYMENIL SOM SVIECKY,KABLE VYZERAJU OK... MOZE TO BYT PALIVOVYM FILTROM??? ALEBO AKO SA PREJAVUJE VADNA LAMDASONDA? ZA ODPOVEDE VEEEELMI PEKNE DAKUJEM :oops:

Napsal: 09 bře 2006, 14:42
od Felotron
kdyby byla spatna lambda, svitilo by ti check engine a akorat by to zralo vic... (maximalne by to mohlo chcipnout hned po startu)

...kably zkus promerit, pohledem nic nezjistis...

...palivovy filtr by to mohl byt - kdy byl naposledny menenej?

Napsal: 09 bře 2006, 16:59
od bida.ml
Mrkni se na https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=1362, ted se to tam řešilo a já osobně jsem to vyřešil. Byl to krokový motorek.

Napsal: 11 bře 2006, 11:37
od Tomáš Z.
Nevim teda jak ty, ale ja mam toho nejstarsiho Accenta a na něm už krokovy motorek neni. Je to rizene nejak jinak, jak presne to nevim. Ale krokovy motorek maji starsi Lantry a Scoupecka. takze zrada bude jinde.
Jak jsou na tom rozvody?
Nebo, pokud ti to dela az jak se to zahreje, bude to kterykoli vadny snimac..samozrejme myslim ty ridici snimace a cidla, ne treba cidlo teploty chladici kapaliny.. :D !

Napsal: 12 bře 2006, 10:43
od andrej
vymenim najprv ten palivovy filter a uvidim ci sa to nezlepsi... zatial dakujem za vase tipy

Otáčky

Napsal: 12 bře 2006, 17:09
od rade622
Dříve nežli filtr pokusil bych se, pokud to má co dělat s teplotou, ověřit čidlo teploty. Bacha jsou tam nejspíše dvě, takže to správné. Jedno je pro přístrojovou desku, druhé pro jednotku.
Rade622

Napsal: 12 bře 2006, 21:22
od ignorek
Na mojí Mazdě se tohle děje běžně. Otáčky různě kolísají i po zahřátí. Na volnoběh samozřejmě. Je to nejspíš tím, že je tam dle automechanika nefunkční lambda sonda (nebo tam vůbec není). :-) Každopádně neprojde emisema - tedy myslím tím hodnotami. Stačí si to umět zařídit - technickou i emise to přesto už několikrát dostalo. :lol: Ale je to čím dál dražší. Předminule stačily tři stovky navíc, minule už patnáctset.. Vydřiduši. :twisted:

Napsal: 13 bře 2006, 10:25
od vlkobass
ignorek píše:Na mojí Mazdě se tohle děje běžně. Otáčky různě kolísají i po zahřátí. Na volnoběh samozřejmě. Je to nejspíš tím, že je tam dle automechanika nefunkční lambda sonda (nebo tam vůbec není). :-) Každopádně neprojde emisema - tedy myslím tím hodnotami. Stačí si to umět zařídit - technickou i emise to přesto už několikrát dostalo. :lol: Ale je to čím dál dražší. Předminule stačily tři stovky navíc, minule už patnáctset.. Vydřiduši. :twisted:
Jseš zkrátka machr, nejlepší ze všech boreček.. :roll: Doufám, že ti to brzy někdo zarazí šmejde 8)

Napsal: 16 bře 2006, 09:53
od ignorek
vlkobass píše:
ignorek píše:Na mojí Mazdě se tohle děje běžně. Otáčky různě kolísají i po zahřátí. Na volnoběh samozřejmě. Je to nejspíš tím, že je tam dle automechanika nefunkční lambda sonda (nebo tam vůbec není). :-) Každopádně neprojde emisema - tedy myslím tím hodnotami. Stačí si to umět zařídit - technickou i emise to přesto už několikrát dostalo. :lol: Ale je to čím dál dražší. Předminule stačily tři stovky navíc, minule už patnáctset.. Vydřiduši. :twisted:
Jseš zkrátka machr, nejlepší ze všech boreček.. :roll: Doufám, že ti to brzy někdo zarazí šmejde 8)
Děkuji za kladné hodnocení.
Bohužel takhle mi to jakýsi pan podvodník tehdá prodal s tím, že je to všechno ok, má to technickou, emise, dokonce vyřídil převod papírů.. A pak se zjistilo, že auto bylo bourané, špatně svítí, nemá lambda sondu atd..
Takže nehodlám doplácet na nějakýho podvodníka, víš můj milý Vlkobassi..
A neboj se, příští rok budu mít vyřízené emise i technickou opět v pořádku. 8) A můžeš se z toho klidně ... No co bude libo.

Napsal: 16 bře 2006, 12:23
od black_sheep
nebylo by lepci nez davat kazdy dva roky uplatky tak koupit tu lambda sondu? uz jen mozna proto ze kdyby to tak delal kazdej tak se tu v tech srackach udusime!! :roll:

Napsal: 16 bře 2006, 19:12
od Korálek
Klídek chlapci oni mu to zarazej,brzo budou všechny STK snímaný kamerama,celej proces technický a nahráváno.Pak mají všichni utrum. :lol:

Napsal: 16 bře 2006, 20:33
od Felotron
No kdyz si kolega koupi lambdu odBosche primo,tak to ma za 2,5... a na vraku se da sehnat cokoliv (skoro)....

Napsal: 28 bře 2006, 18:15
od andrej
ahojte,tak palivovy filter je vymeneny,sviecky vymenene,svieck. kable premerane /su dobre/,tesne za vzduch. filtrom je nejake cidlo ktore bolo spinave tak mi ho mechanik vybral a vycistil. auto bolo napojene na pristroj ktory meria emisie, pred ocistenim uz zmienovaneho cidla boli emisie niekolkokrat !!!! prekrocene :shock: /spotreba sa mi zdala hodne vysoka :cry: /po vycisteni klesla na normalnu hodnotu...co mi je vsak divne :idea: otacky si chodia ako predtym --aj po zahriati motora pendluju okolo 1500 ot. po dost dlhej chvili pomaly padaju na 1000ot mechanik povedal ze je to tak nastavene :?: aby preradovanie rychlost. stupnov bolo plynule co sa mi zda trochu divne lebo na nijakom inom aute som sa stym este nestretol /honda.renault.../ DAKUJEM ZA KAZDU UZITOCNU RADU

Napsal: 29 bře 2006, 21:26
od ivan
andrej píše:ahojte,tak palivovy filter je vymeneny,sviecky vymenene,svieck. kable premerane /su dobre/,tesne za vzduch. filtrom je nejake cidlo ktore bolo spinave tak mi ho mechanik vybral a vycistil. auto bolo napojene na pristroj ktory meria emisie, pred ocistenim uz zmienovaneho cidla boli emisie niekolkokrat !!!! prekrocene :shock: /spotreba sa mi zdala hodne vysoka :cry: /po vycisteni klesla na normalnu hodnotu...co mi je vsak divne :idea: otacky si chodia ako predtym --aj po zahriati motora pendluju okolo 1500 ot. po dost dlhej chvili pomaly padaju na 1000ot mechanik povedal ze je to tak nastavene :?: aby preradovanie rychlost. stupnov bolo plynule co sa mi zda trochu divne lebo na nijakom inom aute som sa stym este nestretol /honda.renault.../ DAKUJEM ZA KAZDU UZITOCNU RADU
Tak napiš co máš za auto a jaký motor v něm!! :wink:

Napsal: 30 bře 2006, 13:49
od andrej
hyundai accent 1,5 12v