ÚNIK CHLADÍCÍ KPALINY (blok motoru)

Moderátoři: Lukino, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Seir
*
Příspěvky: 57
Registrován: 04 pro 2007, 18:40
Bydliště: Brno-Vinohrady

ÚNIK CHLADÍCÍ KPALINY (blok motoru)

Příspěvek od Seir »

Ahoj...Tak mám před sebou další problém tentokráte ale asi trošku vážnějšího charakteru:

Moji Sonátu sem koupil před dvěma rokama v jednom bazaru v Brně až tedka sem však zjistil že sem v chladící kapalině celou tu dobu měl už tzv. " Utěsňovač chladiče " nějak sem to neměl potřebu řešit auto se chladilo v pohodě a ani při nedávné výměně termostatu to co vyteklo sem považoval za koncetrovanější starou nemrznoucí směs a po výměně sem zbytek dolil novou spolu s destilkou. Nicméně včera si tak jedu na zábavu a najednou koukám a ručička teploty v červeným poli a z podkapoty pára okamžitě výstražný světla zhasnul jsem motor a otevřel kapotu. Hadice k chladiču prázdný protě minimum kapaliny (nedávno kontrolována a bylo vše v normě 14dnů?). Po velkých chladících přestávkách a strachu abych ještě nezadřel sem dojel na benzinku dolil destilku a dojel před barák. Dneska sem byl na rampě a chčije mě to u vodní pumpy a ještě to tlakuje potrubí (valí to přepadem u vyrovnávací nádržky-smradlavá pěna bleee!!!) asi těsnění hlavy (né li prdlá hlava).

Takže tedka nějak moc nevím co s mím autičkem a jestli do něho vůbec ještě investovat :-k když už by se to rodělávalo tak by bylo vhodné asi vyměnit více věcí rozvody, řemeny, přebrousit ventyly (nebo koupit jinej motor a vyměnit ho)?

Zatím tam zkusím nalít asi znovu tu sra*ku nebo radši dvě :wink: a budu doufat že na to třeba zase chvilu budu jezdit. ](*,) (300Kč)

To mě dostalo že moje auto mělo vlastně celou tu dobu rakovinu :(
Sonata 2.0i DOHC r.96 102KW
Reklama
 

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: ÚNIK CHLADÍCÍ KPALINY (blok motoru)

Příspěvek od black_sheep »

ty jo no jestli to tlakuje, tak to ti vali komprese do vodniho okruhu.. muze to bejt cokoliv (hlava, tesneni, blok), ale pokud ti tece voda i z bloku ven a neni to od vodni pumpy tak to vypada ze je prasklej blok :( no toto se casto nestava, to by byla smula.. #-o drzim palce at je to neco mensiho.. pokud to bude blok tak to uz vazne muzes udelat jen takovy experiment, ze do toho nalejes ten bordel a nebo dva a uvidis co to jeste zvladne najet :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Seir
*
Příspěvky: 57
Registrován: 04 pro 2007, 18:40
Bydliště: Brno-Vinohrady

Re: ÚNIK CHLADÍCÍ KPALINY (blok motoru)

Příspěvek od Seir »

Díky za reakci a sanhu pomoci :wink:

Nakonec sem to hodil k jednomu znamimu mechošovy na chalupu cca 50km (tam sem ještě dojel) co děla všechno možny a hlavně se pry ještě nestalo aby něco neopravil :D popsal mu můj problém zhodly sme se na tom že to někde tlakuje do vodního okruhu a asi to někde valí od vodního čerpadla (tím víc čím je větší vedro) Takže rozvody hlava šly dolu hlavu nechal přetěsnit a zbrousit, novy těsnění pod hlavu, pod sání a pod výfuk pak nějaký dvě fufírka u ventylů nový rozvoďáky (bez kladek ty jen promazány) nová vodní pumpa těsnění pod kryt u vačkových hřídelý podtrženo sečteno se vším všudy 13tis. :D/

Hlavně ale teda tedka uplně na pohodu žádnej únik a možná to i trošku líp táhne :wink:

A já už myslel že se tady s Vama budu muset snad rozloučit a vono me to asi jeste chvilu bude vozit :D :D/
Sonata 2.0i DOHC r.96 102KW
Odpovědět

Zpět na „SONATA“