ÚNIK CHLADÍCÍ KPALINY (blok motoru)
Napsal: 20 čer 2009, 19:08
Ahoj...Tak mám před sebou další problém tentokráte ale asi trošku vážnějšího charakteru:
Moji Sonátu sem koupil před dvěma rokama v jednom bazaru v Brně až tedka sem však zjistil že sem v chladící kapalině celou tu dobu měl už tzv. " Utěsňovač chladiče " nějak sem to neměl potřebu řešit auto se chladilo v pohodě a ani při nedávné výměně termostatu to co vyteklo sem považoval za koncetrovanější starou nemrznoucí směs a po výměně sem zbytek dolil novou spolu s destilkou. Nicméně včera si tak jedu na zábavu a najednou koukám a ručička teploty v červeným poli a z podkapoty pára okamžitě výstražný světla zhasnul jsem motor a otevřel kapotu. Hadice k chladiču prázdný protě minimum kapaliny (nedávno kontrolována a bylo vše v normě 14dnů?). Po velkých chladících přestávkách a strachu abych ještě nezadřel sem dojel na benzinku dolil destilku a dojel před barák. Dneska sem byl na rampě a chčije mě to u vodní pumpy a ještě to tlakuje potrubí (valí to přepadem u vyrovnávací nádržky-smradlavá pěna bleee!!!) asi těsnění hlavy (né li prdlá hlava).
Takže tedka nějak moc nevím co s mím autičkem a jestli do něho vůbec ještě investovat když už by se to rodělávalo tak by bylo vhodné asi vyměnit více věcí rozvody, řemeny, přebrousit ventyly (nebo koupit jinej motor a vyměnit ho)?
Zatím tam zkusím nalít asi znovu tu sra*ku nebo radši dvě a budu doufat že na to třeba zase chvilu budu jezdit. (300Kč)
To mě dostalo že moje auto mělo vlastně celou tu dobu rakovinu
Moji Sonátu sem koupil před dvěma rokama v jednom bazaru v Brně až tedka sem však zjistil že sem v chladící kapalině celou tu dobu měl už tzv. " Utěsňovač chladiče " nějak sem to neměl potřebu řešit auto se chladilo v pohodě a ani při nedávné výměně termostatu to co vyteklo sem považoval za koncetrovanější starou nemrznoucí směs a po výměně sem zbytek dolil novou spolu s destilkou. Nicméně včera si tak jedu na zábavu a najednou koukám a ručička teploty v červeným poli a z podkapoty pára okamžitě výstražný světla zhasnul jsem motor a otevřel kapotu. Hadice k chladiču prázdný protě minimum kapaliny (nedávno kontrolována a bylo vše v normě 14dnů?). Po velkých chladících přestávkách a strachu abych ještě nezadřel sem dojel na benzinku dolil destilku a dojel před barák. Dneska sem byl na rampě a chčije mě to u vodní pumpy a ještě to tlakuje potrubí (valí to přepadem u vyrovnávací nádržky-smradlavá pěna bleee!!!) asi těsnění hlavy (né li prdlá hlava).
Takže tedka nějak moc nevím co s mím autičkem a jestli do něho vůbec ještě investovat když už by se to rodělávalo tak by bylo vhodné asi vyměnit více věcí rozvody, řemeny, přebrousit ventyly (nebo koupit jinej motor a vyměnit ho)?
Zatím tam zkusím nalít asi znovu tu sra*ku nebo radši dvě a budu doufat že na to třeba zase chvilu budu jezdit. (300Kč)
To mě dostalo že moje auto mělo vlastně celou tu dobu rakovinu