Stránka 1 z 2
Napsal: 02 čer 2005, 17:21
od Vyki
mno nevim ...
je to dost zavadejici... chce to hodit k pocitaci a tu krivku zmerit ... mozna to bude i dost odlisne co do typu motoru... Fakt nevim nevim :/
Napsal: 02 čer 2005, 18:55
od Hunter
Já mám sice Lantru, ale to je v tomto případě jedno. Před nedávnem jsem měl problém s kolísáním otáček a klesnutím otáček při přidání plynu u rozjezdu. Nakonec byla vyměněna lambda a už je to OK. Tzn. při totálním odpojení od ŘJ. budou na 99% problémy při rozjezdech a při volnoběhu !! Tuto úpravu moc nedoporučuji. Má moc záporů a jen malé + v podobě nepatrného zlepšení křivky.
chce to prostě TURBO od APEXI
)))))
Napsal: 02 čer 2005, 23:28
od Hunter
doporučuji se poptat u nějakého výrobce, nebo dodavatele
Asi to půjde bez velkých úprav a třeba v USA to dávají do Hyundaie naprosto běžně.
Já jsem se informoval u na můj motor (Lantra 1,5) a problém by to nebyl.
Otázka je jaké turbo instalovat a co to bude stát ....
(nejlepší bude pro Hyundai od Apexi přímo z USA)
Napsal: 12 čer 2005, 00:17
od Mydloch
Po odpojení sondy lambády
,přejde ECM do nouzového režimu - rozsvítí se CHECK ENGINE.Po napojení na diagnostiku bude ECM hlásit poruchu vyhřívání a přerušený signál od sondy.
Motor pojede podle pevně nastavených tabulkovýh hodnot a může se trochu zvýšit výkon.Nepřesným dávkováním paliva může dojít ke spálení katu a poněkud se zvedne spotřeba.
Napsal: 03 úno 2006, 01:26
od mirec
lidicky...neviete ako sa da pripojit ECU na pocitac ? asi to pojde cez RS232 co ? viete tiez sa tak robi chiptuning co viem tak sa len nahraju do ecu nove mapy
Re: Turbo
Napsal: 03 úno 2006, 09:18
od Felotron
lukee píše:A jak by snášel tenhle motor nějaký nízkotlaký turbo? Myslíte že by se moc přehříval nebo tak a že by vyžadoval nějaké zesílené díly??? (myslím tu 1.4 co mám v Accentu)
PS:proč by nemohla být 1.4i Trubo když existuje 1.4TDI!!!
Vzhledem k tomu, ze ten motor na to neni stavenej, urcite by se podstatne snizila jeho zivotnost. Zvysenim tlaku v sani se zvedaji i teploty, takze ta namaha by byla celkem velka.
Napsal: 03 úno 2006, 11:33
od Martin
Já měl taky problém s kolísáním otáček, ale byl to problém s krokovým motorem. Jinak Lambda sondu mám odpojenou a nespozoroval jsem zvýšení spotřeby
.
Napsal: 03 úno 2006, 17:54
od ivan
Koukám,že tu řešíte pěkné věci,odpojená lambda sonda,dodatečně namontovat turbo na co ještě přídete???
Napsal: 03 úno 2006, 19:15
od Farmář
ivan píše:Koukám,že tu řešíte pěkné věci,odpojená lambda sonda,dodatečně namontovat turbo na co ještě přídete???
vyndat motor...dat tam setrvacnik...slapky...a jako kulisu bych si broukal
fň,fň,fň
Napsal: 03 úno 2006, 19:42
od ivan
Napsal: 10 úno 2006, 16:44
od Frogian
Napsal: 11 úno 2006, 12:17
od Hanz
ivan píše:Koukám,že tu řešíte pěkné věci,odpojená lambda sonda,dodatečně namontovat turbo na co ještě přídete???
Já bych si tam přihodil turbíčko z liazky, to pěkně hvízdá. Taky bych si tam dal nitro a celý bych to ladil v garáži podle ucha - když už rychle odepsat motoura, tak se vší parádou
.
Ba ne, to byl jen pokus o vtip. Osobně a na základě zkušeností bych maximálně čipoval - tzn. přeladil chytristiku motora z univerzálního nastavení podle provozních podmínek pro Evropu (kvalita benzínu, teploty ...) na místní. U filcky mi to opravdu pomohlo se snížením spotřeby a zlepšila se charaktiristika motoru.
Napsal: 11 úno 2006, 13:00
od prim
Hanzi, plánuješ čipování u huňáče. Když jo, tak a kdy?
Napsal: 11 úno 2006, 13:02
od prim
opravuji: když jo, tak kdy a kde? Dik.
Napsal: 11 úno 2006, 13:11
od Hanz
Tak takhle do detailů jsem ještě nezajel. Máš radu, ke komu se to vyplatí? Zatím jsem někde tady na fóru škrtnul o úpravce v Ostravě, ale protože to mám z ruky, nezafixoval jsem si nic bližšího. Já budu lovit ve zdejších vodách, tj. střední čechy nebo okolí mladý boule.