Problém s pojistkou u baterie
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Problém s pojistkou u baterie
Nastal problem .-) mladej bez dovolení vytah baterii ze sonaty 2,5 V6 rv.99 a zřejmě při jejim vracení trochu přepoloval na druhy den vola ženska že stoji 10 km od baráku a auto nejede to sem bohoval. Tam sem zjistil auto nedobiji a nejde radio a blbnou koncaky na kopoty u alermu.-) no práce navic odtah sem ji dom a zkoumal co to , poté sem zjistil spalenou pojistku 120A přímo u baterie co vede kablik od altiku a splenou 10A pojistku na radio a asi na ty koncaky, pojistku u baterie sem vyrusim a druhou vymenil a v poho ale ty nervy ted shanim tuto velkou pojistku na netu sem ji objevil jedině v Osteravě řikaji ji japonská pojistka ale na vičku je napsano 120A a tam maji jen do 100A:-) tak dal hledám poradite jaka tam ma být vlastně , nemam manual k autu.
- Reklama
Re: Problém s pojistkou u baterie
100A nebo 120A už není takový rozdíl, hlavně aby byla rozměrově stejná. Horší to bude asi s diodami v alternátoru, nejspíš ukáply
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Problém s pojistkou u baterie
mechoun píše:100A nebo 120A už není takový rozdíl, hlavně aby byla rozměrově stejná. Horší to bude asi s diodami v alternátoru, nejspíš ukáply
Tak vše bylo ok vymenil sem tu pojistku jen mi ukaply slzy pri placení za ni:-))