Stránka 1 z 2

Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 12 črc 2009, 18:24
od ALEX 74
Mám dotaz,může teplý vzduch v prostoru motoru ovlivnit výkon motoru?Mám tam spotovní filtr je sice chráněn karbonovým krytem,ale pokud jedu za studena je to o.k.jakmile se motor ohřeje tak občas motor stratí výkon jako by se dusil.

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 12 črc 2009, 19:02
od KUPIS
Sam že jo.Zahřívá se motor(přehřívání!!) Prodluž přívod sání(filtr) k před.části kde proudí vzduch.Nebo také mužeš použít nasávač vzduchu!
nasavac-vzduchu-pro-sportovni-filtr-11-5x19-cm-original.jpg
nasavac-vzduchu-pro-sportovni-filtr-11-5x19-cm-original.jpg (82.72 KiB) Zobrazeno 2381 x
http://www.sportovni-filtry.cz/?cPath=29

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 12 črc 2009, 19:20
od Fulli
prsne tak....skus predlzit privod vzduchu a trosku inak otocit ten filter lebo ten kryt ma otvor vpredu a cez ten kryt zboku vela toho nenasaje takze tak ako si to vyriesil to nema prakticky ziadny efekt

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 12 črc 2009, 19:39
od ALEX 74
o.k díky říkal jsem si že ho navedu do předního nárazníku viděl jsem to tady na foru... :D

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 12 črc 2009, 20:33
od Hardcam
Tuhle upravu jsem taky videl a v jinym tematu jsem se docetl, ze to neni dobry u zeme, kde je mnohem vetsi vyskyt prachu a bordelu. Takze tam bych to osobne nikdy nedal.

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 12 črc 2009, 21:05
od KUPIS
Je taky dobré udělat z aluplechu přepážku-mezi motorem a sáním.Lepší tepelný most
sání.jpg
sání.jpg (106.77 KiB) Zobrazeno 2348 x
Tohle je z karbonu

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 13 črc 2009, 16:11
od ALEX 74
tak tohle vypadá dobře =D> já dnes koupil alu flexi hadici a navedu to do toho nárazníku uvidím,jak moc se to bude zanášet :lol:

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 13 črc 2009, 16:18
od mirpie
nejde ani tak o to, že by se motor přehříval, ventilátor, termostat a chladič si s tím poradí, ale průser je hlavně v tom, že teplý vzduch o určité hmotnosti zaujímá větší objem, než stejné hmotnostní množství studeného vzduchu, tedy motor ho nasaje do válců méně a jednotka tak i ubere dávku paliva, aby byla směs pořád zapalitelná...Proto 90% turbomotorů mají mezichladiče stlačeného vzduchu (intercoolery)

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 13 črc 2009, 16:25
od DEDe
jo je to znat brutalne rano v 6 to auto lita jakoby melo minimalne o 20 koniku vic :)

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 13 črc 2009, 17:43
od ALEX 74
no tak už vím proč mi motor stratí sílu :-k do teď jsem vymejšlel jak předělat ten přívod vzduchu,do nárazníku se nedostanu není místo....originál přívod je vedený z bočního blatníku do nárazníku,fakt už nevím :( prosím někoho kdo má vhodně řešen na lantře přívod vzduchu či radu jak mít fitr ochráněn od teplého vzduchu dík

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 13 črc 2009, 21:38
od tatulda
Ozvi se-mrknem na to a něco s tím uděláme :-k

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 15 črc 2009, 22:03
od Romox
No nevím, co zkusit odizolovat kapotu a udělat přívod skrz ni.... :-k
Obrázek

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 16 črc 2009, 08:48
od mirpie
musel by pod otvor v kapotě dat něco jako vaničku s dvěma otvory s vhodně tvarovaným dnem a v nejnižším místě mít otvor na vodu, na deštovou vodu, aby to filtr netahal do motoru. Renault 19 16V měl něco podobnýho, ale tam byl průduch na kapotě na chlazení výfukového sběrného potrubí a s menšímo tvorem na vzduch na výstupu, aby tam ten vzduch šel pod tlakem

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 03 srp 2009, 18:47
od ALEX 74
tak jsem to předělal,taťka z fora to viděl a je to prý o.k. auto jede lépe od spodku a nad tři tísíce je to lahoda poslouchat :D jinak to jsou vodovodní trubky obalené izolací co se používá za topení na odraz tepla.Je to prozatimní řešení,pak se něco vymyslí z nerezu.

Re: Teplý vzduch v mototrovém prostoru

Napsal: 04 srp 2009, 12:39
od Korálek
Z nerezu ti to schvaluji,ještě je možnost z Uhlíkových vláken.
Hlavně tam nedávej žádnej husí krk.
Vzduch musí mít do motoru hladkej průběh,kdysi jsem četl i o leštění nerezového potrubí zevnitř.