Stránka 1 z 1

Technika jazdy s automatickou prevodovkou

Napsal: 15 črc 2009, 14:26
od martin303
Caute

Mam V6 automat a aj po precitani manualu mam zopar otazok :

1. Je lepsie pre automat ked zrychlujem pomaly ale rychlejsie ? Pri pomalom zrychlovani autom viditelne trhne pri preradeni, nie je to plynule. Ked zrychlujem vyraznejsie tak automat preradi pekne bez trhnutia a poznam to iba na zvuku motora.

2. Je nejaky problem s automatom pri jazde dole kopcom ? Kamarat mi spominal, ze niekto tymto sposobom znicil automat na chryslerovi vision ale nevedel k tomu nic blizsie.

3. trocha off ale snad odpustite. Po namontovani plynu do auta ( toho isteho co ma clay "tartarini sekvencny" ) som spozoroval lepsi tah motora od spodnych otacok, pri studenom motore ide motor velmi nepokojne ( mozno sa este jednotka po znovazapojeni neadaptovala ), Ked na nizkych otackach na plyne prudsie pridam streli mi do strednej casti vyfuku. Na benzine to nerobi. Neviete v com moze byt chyba ?

Re: Technika jazdy s automatickou prevodovkou

Napsal: 12 srp 2009, 21:50
od clay
martin303 píše:Caute

1. Je lepsie pre automat ked zrychlujem pomaly ale rychlejsie ? Pri pomalom zrychlovani autom viditelne trhne pri preradeni, nie je to plynule. Ked zrychlujem vyraznejsie tak automat preradi pekne bez trhnutia a poznam to iba na zvuku motora.
naopak mně to trochu více cukne při větším zatížení ( tedy při prudší akceleraci - ale mám na tom 156 t. tak to má trochu nárok - chystám se na to zaměřit a zjistit co by mohlo být opotřebované či kde seřídit či snad kontrola a doplnění oleje ?

2. Je nejaky problem s automatom pri jazde dole kopcom ? Kamarat mi spominal, ze niekto tymto sposobom znicil automat na chryslerovi vision ale nevedel k tomu nic blizsie.
výše uevdené km bez problémů z kopce i do kopce, je pravda, že pokud je kopec pořádný tak cestou dolů využívám brzdění motorem ( přehodím na sekvenční řazení ). Ono i při cestě do kopce si tak pomůžu, aby motor zůstal v otáčkách ( nenechám automat zařadit vyšší rychlost a poklesnout otáčky- přeci jenom je náš 4 kvalt trochu nevyrovnaný )

3. trocha off ale snad odpustite. Po namontovani plynu do auta ( toho isteho co ma clay "tartarini sekvencny" ) som spozoroval lepsi tah motora od spodnych otacok, pri studenom motore ide motor velmi nepokojne ( mozno sa este jednotka po znovazapojeni neadaptovala ), Ked na nizkych otackach na plyne prudsie pridam streli mi do strednej casti vyfuku. Na benzine to nerobi. Neviete v com moze byt chyba ?
Byl jsem u seřizování svého plynu - tzn na PC se nejdříve načte výkon motoru a vstřik paliva při různých hladinách otáček na benzin a pak se nastavuje řídící jenotka plynu tak aby byly výsledné parametry stejné ( nebo tak nějak)
clay

Re: Technika jazdy s automatickou prevodovkou

Napsal: 13 srp 2009, 01:17
od Rexcor
Jo přemýšlel jsem teď o tom střelení a něco podobného to na modrákovi dělá asi taky. I když tam je to spíš jako vrznutí. No nevím.

Re: Technika jazdy s automatickou prevodovkou

Napsal: 13 srp 2009, 11:11
od Rexcor
Jízda z kopce - nevím jaký by měl být problém. Stále máme zařazeno D a případně si sekvenčně poradíme pokud chceme brzdit motorem. Zatím Automat šlape. Taky kolik má tvůj automat najeto? Taťka teď říkal, že se musí podívat jak je dělanej, zda se nemusí něco vyměnit.