Stránka 1 z 3
Motor v pr....?
Napsal: 18 srp 2009, 20:47
od Jackie
Cau nevíte co mám dělat krom toho že brečet? Mám čtyřoko má najeto 140000Km 1.6 rv. 2000. Žere mi téměř 1l oleje na 1000km olej nikde neteče prostě ho motor sežere proč? Dá se s tím něco dělat? slyšel jsem něco o oleji za cca pětikouli, že by měl snížit spotřebu oleje min o 50procent. Jak dlouho ten motor muze vydržet co se může podělat jak dlouho to můžu dolejvat než se podělá? Co všechno potřebuju vyměnit kdybych si do toho dal motor z toho samého typu vozu ale dvoulitra? Jako myslím potřebuju k tomu i převodovku z 2litra? jak by to bylo s přepisem v papírech atd? Díky každýmu kdo mi alespon na něco odpoví jsme děsnej lajk...
Re: Motor v pr....?
Napsal: 18 srp 2009, 20:58
od shotik
motor neprehodis papirove pac ti nebude sedet typ.
jinak nic jineho bys menit nemusel krome motoru a mozna nejaky elektriky . samozrejmne jednotku. poloosy a prevodovka by se mohla poddat.
jestlit i zere litr na 1000km tak toje skoro dost:))) to je mozna prutokac spis:)
Re: Motor v pr....?
Napsal: 18 srp 2009, 21:06
od Jackie
Takže když tam dám ten silnější motor tak to v podstatě nemůžu? Co znamená že by to mělo vydržet?
Re: Motor v pr....?
Napsal: 18 srp 2009, 21:07
od adam221
Jackie píše:Takže když tam dám ten silnější motor tak to v podstatě nemůžu? Co znamená že by to mělo vydržet?
Vymen simeringy na ventiloch....
Re: Motor v pr....?
Napsal: 18 srp 2009, 21:09
od Jackie
TO vyjde na kolik ... asi to stejně budu muset dát do servisu aby zjsitili co s tím, ale když už to bude rozebraný tak taky asi hned opravit že? A co ten dvoulitr me dosti láká
Re: Motor v pr....?
Napsal: 19 srp 2009, 08:47
od mirpie
je na zvážení,, jestli jít do opravy stávajícího motoru. Asi budou po smrti pístní kroužky a přitom vyměit i ty gufera na ventilech, zarovnat hlavu, nový těsnění, atd.. Peněz hodně, ale zase bys měl skoro stav nového motoru.
Přehodit motor za 2.0 technicky samozřejmě jde a nemusel bys měnit poloosy a myslim, že ani převodovku. Poloosy jsou stejný určitě, převodovka nevim, ae beztak bude stejná taky, je levnější dělat jeden typ ve více kusech na nejsilnější motor a dávat to i do slabších jednotek, co se výkonem drasticky neliší, než sekat dva typy (nebo tři, dělalo se i Coupé 1.8 ) K motoru bys potřeboval jen jeho ECU a samozřejmě myslim motor celý, včetně sacího potrubí (je jiný než na 1.6, ale shodné s 1.8 ), sběrného výfukového potrubí + kat. Pomocné agregáty jako alternátor, startér, atd budou stejný.
Problém by byl legislativní, jak z 1.6ky udělat 2.0. Pohledem pod kapotu to zjistí jen odborník na
(2.0 má jiný to sací potrubí), výfuk je zakrytý deklem a tím odlišnost končí). Lehce by tě ale odhalili na emisích, kdy 2.0 logicky produkuje více emisí...
Brzdy a podvozek je taky stejnej jako na 1.6.
Re: Motor v pr....?
Napsal: 19 srp 2009, 11:54
od Jackie
Dosti vyčerpávající... Díky moc..... Mám co promýšlet.....
Re: Motor v pr....?
Napsal: 19 srp 2009, 13:54
od Fragman1
Mam dobry motor do hyundaie 1.6 ale druha generace rok 2003....
Re: Motor v pr....?
Napsal: 19 srp 2009, 14:09
od shotik
) to tam asi nenarve
))
Re: Motor v pr....?
Napsal: 19 srp 2009, 14:17
od mirpie
no ty motory jsou takřka stejný, jen to má jinej sací trakt a pár hovadinek okolo, ale motor jako takovej je stejnej. Jen na to narvali dekl jako kráva. Je to ted velkej hit, komický je to na Fabii 1.2HTP. Dekl přes půlku motorovýho prostoru, pak to člověk sundá a tam takovej mrzáček , co se tam vejde 3x
Re: Motor v pr....?
Napsal: 19 srp 2009, 14:33
od shotik
no dobre budu konkretnejsi , treba narve ale zase tu ma problem spirhlasenim
)) sice 1,6 ale typ jinej
) nebos nad do 2003 davali to co do 1996 ?
Re: Motor v pr....?
Napsal: 19 srp 2009, 14:34
od black_sheep
pozor na to, 1.6tky
v coupe RD - ctyrocku byli dva druhy. casteji tam byla klasika 1.6 16V beta - jako ve starem RDcku ale obcas se vidi taky coupe s 1.6 16V ktery je alpha engine ze scoupe.. upraveny, tak jak je potom v getzu
no a do generace GK uz zustal jen alpha engine...
poznamka: opravil jsem to co jsem popletl a zvyrazil
Re: Motor v pr....?
Napsal: 19 srp 2009, 15:04
od shotik
tak to je 2003 dobrej bastl koukam
Re: Motor v pr....?
Napsal: 19 srp 2009, 15:14
od black_sheep
nejde jen o 2003, jde o GKcka obecne
nemohli se rozhodnout jestli davat motor beta a nebo alpha.. pritom beta je vykonejsi tak co resili??
Re: Motor v pr....?
Napsal: 19 srp 2009, 15:30
od marenkka
kdyz tu tak pekne resite motory, tak ja mam G4GR 1,6 rv98 ale nevim jestli to je ten alpha nebo beta v technicaku mi pisou 83kw. diky