regulátor tlaku paliva - porucha
Napsal: 18 srp 2009, 23:05
Ahoj všem,
chtěl bych vás požádat o radu. Minulý týden jsem si koupil v bazaru v Opavě Santa Fe 2.0 Crdi 4w. Tvářili se mile, auto moc hezké za dobrou cenu, po zkušební jízdě žádný problém. Podepsal jsem kupní smlouvu s technickou přílohou o stavu vozidla a těšil se na cestu domů - cca 450 km. Po 200 km mi na dálnici auto přestalo jet, ten pocit nezapomenu, strašný. Motor se vypnul, po 3 teřinách se rozsvítily kontrolky. Dojel jsem setrvačností ke krajnici a modlil se, aby do mě nikdo nevlítnul. V bazaru dělali mrtvý brouky, že to nechápou a že to je nějaká maličkost a ať chvilku počkám a jedu dál, ...Nastartoval jsem a auto opět úplně bez problémů jelo, bohužel zase asi jen 50 km a znova to samé. Vyskočila oranžová kontrolka check. Potom se porucha opakovala ještě jednou. Doma jsem si přečetl technickou přílohu a s hrůzou jsem zjistil, že v ní je uvedena svítící kontrolka check, mezi desítkami zakřížkovaných okének různých upozornění.O této skutečnosti se mi trošičku zapomněli zmínit...Prostě moje velká chyba. V Hyundai na diagnostice vyskočila porucha regulátoru tlaku paliva. Jak rychle mi došlo, proč bylo to auto v bazaru nemusím těm, kdo si to nechali měnit, asi říkat. V Hyundai ten díl stojí 20.003,-kč. Je to celá lišta. Otázka zní, je možné to někde sehnat levněji, třeba repliku a nebo je ten regulátor jen součástí té lišty a lze ho někde sehnat a potom vyměnit ? Moc všem děkuji za odpovědi a při jednání v bazaru si prosím opravdu pečlivě přečtěte co podepisujete. Ten autobazar v Opavě se jmenuje AutobazarAdler. Snad jsem mu udělal dobrou reklamu.
chtěl bych vás požádat o radu. Minulý týden jsem si koupil v bazaru v Opavě Santa Fe 2.0 Crdi 4w. Tvářili se mile, auto moc hezké za dobrou cenu, po zkušební jízdě žádný problém. Podepsal jsem kupní smlouvu s technickou přílohou o stavu vozidla a těšil se na cestu domů - cca 450 km. Po 200 km mi na dálnici auto přestalo jet, ten pocit nezapomenu, strašný. Motor se vypnul, po 3 teřinách se rozsvítily kontrolky. Dojel jsem setrvačností ke krajnici a modlil se, aby do mě nikdo nevlítnul. V bazaru dělali mrtvý brouky, že to nechápou a že to je nějaká maličkost a ať chvilku počkám a jedu dál, ...Nastartoval jsem a auto opět úplně bez problémů jelo, bohužel zase asi jen 50 km a znova to samé. Vyskočila oranžová kontrolka check. Potom se porucha opakovala ještě jednou. Doma jsem si přečetl technickou přílohu a s hrůzou jsem zjistil, že v ní je uvedena svítící kontrolka check, mezi desítkami zakřížkovaných okének různých upozornění.O této skutečnosti se mi trošičku zapomněli zmínit...Prostě moje velká chyba. V Hyundai na diagnostice vyskočila porucha regulátoru tlaku paliva. Jak rychle mi došlo, proč bylo to auto v bazaru nemusím těm, kdo si to nechali měnit, asi říkat. V Hyundai ten díl stojí 20.003,-kč. Je to celá lišta. Otázka zní, je možné to někde sehnat levněji, třeba repliku a nebo je ten regulátor jen součástí té lišty a lze ho někde sehnat a potom vyměnit ? Moc všem děkuji za odpovědi a při jednání v bazaru si prosím opravdu pečlivě přečtěte co podepisujete. Ten autobazar v Opavě se jmenuje AutobazarAdler. Snad jsem mu udělal dobrou reklamu.