2003 1.5 CRDi -toci,nenastartuje,poradte
Napsal: 29 srp 2009, 22:12
Zdravim.
Mam vyssie spominany accent,tu je popis problemu.
Auto r.v. 2003, 115 000km.
starter toci ale motor maximalne trochu zabafka ale nechyti.
Co som zatial zistil a skontroloval:
podavacie cerpadlo v nadrzi-OK
nafta vypustena,natankovana nova-OK
palivovy filter cisty,priechodny-OK
snimac vody v palive-OK
ohrev paliva-OK
nizkotlakovy snimac tlaku paliva-OK
Vysokotlakovy snimac tlaku paliva-OK
regulator tlaku paliva -1khz-OK
tlak paliva pred vysokotlakovym cerpadlom-OK
tlak paliva na liste-toto neviem na 100%
snimac klukovky-OK
snimac vackovky-OK
MAF senzor-OK
signal z riadiacky na trisky zmizne po par sekundach alebo vo chvili ked motor takmer naskoci,to vyzera ako immo ale kontrolka sa sprava ako ma a nie su ulozene ziadne chybove kody ohladne imobilizeru,startujem s original master klucom.
chybove kody- U0001
U0018
prvy kod znamena problem na rychlej CAN komunikacii-po odpojeni riadiacky airbagov a riadiacky ABS sa prvy kod uz viac neobjavuje.
U0018-skrat na medium CAN zbernici,kedze ale manazment motora nekomunikuje po CAN zbernici,povazujem to za menej zavazne a pravdu povediac tu uz moje vedomosti koncia,hardver a manazment motora vratane kablovania,referencnych napati je ale OK.
Stracanie signalu na triskach ukazuje na immo,viem si dat vycitat pamat imobilizeru ale nepoznam cloveka kto to vie docasne pozmenit na immo OFF aby som s istotou vylucil aj Smartra system..
Ak mate daky napad napiste prosim,viac hlav viac rozumu,mozno som daco zabudol skontrolovat... dakujem za kazdy podnet,pekny vecer prajem.
Mam vyssie spominany accent,tu je popis problemu.
Auto r.v. 2003, 115 000km.
starter toci ale motor maximalne trochu zabafka ale nechyti.
Co som zatial zistil a skontroloval:
podavacie cerpadlo v nadrzi-OK
nafta vypustena,natankovana nova-OK
palivovy filter cisty,priechodny-OK
snimac vody v palive-OK
ohrev paliva-OK
nizkotlakovy snimac tlaku paliva-OK
Vysokotlakovy snimac tlaku paliva-OK
regulator tlaku paliva -1khz-OK
tlak paliva pred vysokotlakovym cerpadlom-OK
tlak paliva na liste-toto neviem na 100%
snimac klukovky-OK
snimac vackovky-OK
MAF senzor-OK
signal z riadiacky na trisky zmizne po par sekundach alebo vo chvili ked motor takmer naskoci,to vyzera ako immo ale kontrolka sa sprava ako ma a nie su ulozene ziadne chybove kody ohladne imobilizeru,startujem s original master klucom.
chybove kody- U0001
U0018
prvy kod znamena problem na rychlej CAN komunikacii-po odpojeni riadiacky airbagov a riadiacky ABS sa prvy kod uz viac neobjavuje.
U0018-skrat na medium CAN zbernici,kedze ale manazment motora nekomunikuje po CAN zbernici,povazujem to za menej zavazne a pravdu povediac tu uz moje vedomosti koncia,hardver a manazment motora vratane kablovania,referencnych napati je ale OK.
Stracanie signalu na triskach ukazuje na immo,viem si dat vycitat pamat imobilizeru ale nepoznam cloveka kto to vie docasne pozmenit na immo OFF aby som s istotou vylucil aj Smartra system..
Ak mate daky napad napiste prosim,viac hlav viac rozumu,mozno som daco zabudol skontrolovat... dakujem za kazdy podnet,pekny vecer prajem.