nestartuje pri zahratem motoru

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
meexiko
**
Příspěvky: 131
Registrován: 06 říj 2005, 17:50
Bydliště: Plzeň

nestartuje pri zahratem motoru

Příspěvek od meexiko »

Zdravim mam problem s accentem, kdyz nekam jedu zastavim a tipnuto tak uz pak hned nenastartuju, musim dlouho pockat nez motor vychladne a pak mi to nastartuje normalne. to jeste slo ale vcera uz mi to chciplo pri jizde(nejdriv to cuklo a pak to chciplo) musel sem chvili pockat pak roztlacit ale ujel par km a zas to chciplo. cetl sem tady neco o snimaci teploty, ale nevim. uz dotoho moc penez vrazet nechci, v unoru konci technicka ..... Dekuju moc za radu
Hnuydai Accent 1.3 62kW r.95
Reklama
 

Uživatelský avatar
zahyx
Moderátor
Příspěvky: 2129
Registrován: 12 črc 2005, 12:51
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje pri zahratem motoru

Příspěvek od zahyx »

meexiko píše:Zdravim mam problem s accentem, kdyz nekam jedu zastavim a tipnuto tak uz pak hned nenastartuju, musim dlouho pockat nez motor vychladne a pak mi to nastartuje normalne. to jeste slo ale vcera uz mi to chciplo pri jizde(nejdriv to cuklo a pak to chciplo) musel sem chvili pockat pak roztlacit ale ujel par km a zas to chciplo. cetl sem tady neco o snimaci teploty, ale nevim. uz dotoho moc penez vrazet nechci, v unoru konci technicka ..... Dekuju moc za radu
presne tohle mi delalo cidlo otacek to budo ono
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně

věrný značce :hyu: :!:
Uživatelský avatar
zahyx
Moderátor
Příspěvky: 2129
Registrován: 12 črc 2005, 12:51
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje pri zahratem motoru

Příspěvek od zahyx »

Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně

věrný značce :hyu: :!:
Uživatelský avatar
zahyx
Moderátor
Příspěvky: 2129
Registrován: 12 črc 2005, 12:51
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje pri zahratem motoru

Příspěvek od zahyx »

cidlo otacek je v podstate civky ktery ma feritove nebo Fe jadro. cidlo je umistene u setrvaku kde snima otacky (na setrvaku jsou zuobky posle kterej se to ridi)
kdyz se ti to zahreje tak vetsinou maji predmety tendenci se roztahovat tak i v civce muze byt neco spatne praskle vynuti nebo mezizávitovy skrat a dela to po zahrati neplechu.
1. je to jednoduche najdi si kde je cidlo otacek.
2. za studena nastartuj pobezili motor tak ho hned vypni odpoj cislo otacek zmer impedanci melo by tam byt cca 900 ohmu, zas ji pripoj
3. nastartuj a nech to bezet dokud ti to nechcipne samo (kousicek se stim projed) jak to chcipne pokus se jednou nastartovat, kdyz nenastartujes tak odpoj cidlo otacek a zmer impedanci mel bys namerit vetsinou vetsi impedanci napr pres 1000ohmu
a kdyz nameris vetsi impedanci tak by to melo byt cidlo otacek co ti to zpusobuje
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně

věrný značce :hyu: :!:
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje pri zahratem motoru

Příspěvek od Yurii »

Budto to bude hallova sonda (snímač otáček), nebo to může bejt teplotní čídlo chladící kapaliny... první je umístěný zpravidla někde na převodovce a je k ní přišroubovaný jendím šroubem a druhý mám já někde v místech, kde je termostat chladící kapaliny.
Teplotní čidlo je otázka pár stovek ale s tím otáčkoměrným to je o poznání horší, zkus napřed to čidlo otáček jen odpojit a prostříknout kontakty kontaktolem. Mne to u scoupe pomohlo :)
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
amatijazz
*
Příspěvky: 10
Registrován: 19 led 2009, 18:58

Re: nestartuje pri zahratem motoru

Příspěvek od amatijazz »

toto iste mi robilo tiez a nevedel som na to prist asi pol roka... skusal som vsetko mozne, ziadne čidlá to neboli... uz som to tu myslim aj niekde pisal... moje riesenie bolo: zavolal som si mechanika, ktory predtym robil v servise Hyundai. ten mi povedal, ze prve co vzdy robili pri takychto pripadoch bolo, ze poodpájali a poriadne! vyčistili a vystriekali všetky spoje pod kapotou.. tot vsjo. mne to urobil, trvalo to asi pol hodiny a odvtedy motor startuje na prvy krat bez ohladu na rocne obdobie alebo teplotu motora..
Uživatelský avatar
meexiko
**
Příspěvky: 131
Registrován: 06 říj 2005, 17:50
Bydliště: Plzeň

Re: nestartuje pri zahratem motoru

Příspěvek od meexiko »

tak sem dnes meril, jestli dobíjí alternator a pri vypnutym motoru ma baterka 12,8V, pri zapnutym motoru ma 12,4V, kdyz sem pak zas motor vypnul tak to šplhalo až k 13,1 myslim. Takze problem bude v altiku :?
Hnuydai Accent 1.3 62kW r.95
Uživatelský avatar
zahyx
Moderátor
Příspěvky: 2129
Registrován: 12 črc 2005, 12:51
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje pri zahratem motoru

Příspěvek od zahyx »

meexiko píše:tak sem dnes meril, jestli dobíjí alternator a pri vypnutym motoru ma baterka 12,8V, pri zapnutym motoru ma 12,4V, kdyz sem pak zas motor vypnul tak to šplhalo až k 13,1 myslim. Takze problem bude v altiku :?
pri zapnutem by tam melo bit cca 14,4V apokud ti splhalo napětí při vypnutem motoru tak mas spotnej voltmetr ani není mozne aby se ti tam objevilo vic kdyz nemas nastartovano
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně

věrný značce :hyu: :!:
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: nestartuje pri zahratem motoru

Příspěvek od black_sheep »

to jsi spis blbe meril. zkus jeden figl, a to kdyz to zase bude ohraty a nepujde to nastartovat, polej primo to cidlo studenou vodou z pet flasky. pokud to pak hned chytne - bylo to tim cidlem :lol: pokud ne, tak to bude jine cidlo.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“