Ktery LPG kam dat -rozdil mezi smesovacem a privodem do sani

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Ktery LPG kam dat -rozdil mezi smesovacem a privodem do sani

Příspěvek od Dr Meduza »

Zdravim,
mam tu problem (spis otazku)
V kupecku mam tedko LPG je to Tartarini TEC99 -> centralni smesovac pred skrtici klapkou
Chci si koupit LPG i do Sonaty (2.0 16V automat), ale sezenu uz jenom novejsi Tartarini Etagas -> je to plynula regulace plynu s privodem primo do jednotlivejch vetvi sani

otazka je, mam dat tohle kontinualni vstrikovani vstrikovani do Sonaty, nebo tam mam dat ten starsi system se smesovacem a tohle si dat do kupecka?
Sonata je na poklidny jezdeni po meste a moc se nehoni
Kupeckem se prasi :mrgreen:
Tak me zajma jestli tam bude naky zlepseni
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: Ktery LPG kam dat -rozdil mezi smesovacem a privodem do sani

Příspěvek od Jam »

Přešel jsem z klasiky na sekvent na stejným autě. Jede to úplně stejně, žere o 5-10% míň. Hlavní rozdíl je v komfortu, nesereš se s tím, kdy ti to přepne, páč to vůbec nepoznáš, když to podtočíš, tak se to nezakuckne. Záleží s čím jezdíš víc, s klasikou nemáš omezovač, dá se to s ní přechlastat a tak z toho vyždímat na prasení trochu víc, takže asi do kupé.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ktery LPG kam dat -rozdil mezi smesovacem a privodem do sani

Příspěvek od Dr Meduza »

no me kupecko se smesovacem prepina plynule bez nakejch problemu, kdyz je to za klidny jizdy
pravda ze kolem volnobehu to ma udesnou diru v tahu, ale za to muze asi dost i vejfuk
otazka je, jak by se to chovalo s automatem, ten drzi ty otacky hodne nizko tak kolem 1000-2000 otacek a to i kdyz se jede dost rychle, ma to prijemne dlouhy prevody a neni o tom motoru pak vubec vedet
ale asi v kupecku necham ten smesovac, o tom vim, ze bude fungovat i s turbem (jestli se k tomu nekdy dokopu) akorat se bude muset trochu postelovat a asi mu vymenim membrany
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“