Stránka 1 z 1
Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Napsal: 06 říj 2009, 17:27
od David C3
Potřebuji nacenit EGR ventil na Hynudai Accent 1.5 CRDI rok 2008 VIN: NLHCN41VP8Z099585. dík
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Napsal: 07 říj 2009, 08:12
od mirpie
jen přirovnám. Třeba na Vectru 2.0DTI 16V stojí novej EGR kolem 4500CZK, z jetýho motoru se prodává tak za 1500CZK...Tak abys měl představu.
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Napsal: 07 říj 2009, 12:19
od David C3
Cena v Madarsku je 21 000,- v čr to bude možna o něco mín. Kua co čtu na netu tak všichni při problému ten EGR ventil jednoduše zaslepí. Co vy nato? EGR vrací nějaké vyfukové plyny zpet do motoru. Po zaslepení to má jen nepatrně vetší emise. Kdyby to stalo třeba 7 ale 20?? Blázni...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Napsal: 07 říj 2009, 12:30
od ivan kuschall
Tenhle vetil jsem už dávno odstavil akorát tam překáží
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Napsal: 07 říj 2009, 21:15
od Yurii
Nebude ten EGR ventil něco jako EVAP? je to nějákej smejd kterej jednosmerne prepoustí nejaky plyny do takovy nadrzky ktera je spojena s palivovou nadrzi... taky nechapu co to tam dela, ale prej to je docela dulezity

Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Napsal: 07 říj 2009, 21:51
od zdenek76
David C3 píše:Potřebuji nacenit EGR ventil na Hynudai Accent 1.5 CRDI rok 2008 VIN: NLHCN41VP8Z099585. dík
víš origo číslo dílu? Třeba na mýho Santíka stojí novej EGR 50 USD
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Napsal: 08 říj 2009, 09:28
od mirpie
Yurii píše:Nebude ten EGR ventil něco jako EVAP? je to nějákej smejd kterej jednosmerne prepoustí nejaky plyny do takovy nadrzky ktera je spojena s palivovou nadrzi... taky nechapu co to tam dela, ale prej to je docela dulezity

EGR ventil je ventil řízený ECU, který přepouští
část spalin do sacího potrubí. Výsledek je ten, že motor nasaje méně kyslíku, čímž se sníží spalovací teplota a sníží se oxidy dusíku NOx. Takže je pravda, že to nepatrně snižuje výkon, ale jen při částečném zatížení, tedy při požadavku plného výkonu (pedál na podlaze) je tento ventil vždy zavřený, pokud tedy funguje správně.