Problém so štartovaním studeného motoru
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Problém so štartovaním studeného motoru
Čaute
Občas sa mi stáva že auto zle štartuje. Mám ho iba pól roka. Takže neverím tomu. Že by to mohla byť vybitá baterka. Je pravda že občas stojí 2, 3 týždne doma a nechodím na ňom. Keďže nie som doma. Ale i tak. Beriem že by to robilo pri prvom štartovaní, ale ono to robí náhodne a aj keď na ňom jazdím niekoľko dní po sebe. Naštartujem a auto nejde do otáčok. Motor síce naskočí, ale tak ako keby sa rozhodoval či zdochne alebo sa má rozbehnúť. Keď sa snažím pridať plyn tak vôbec nereaguje. Po 20, 30s váhaní sa rozhodne fungovať otáčky sa zvýšia a auto beží ďalej. Toto sa mi stávalo na škodovke keď som zabudol dať sitič a motor bol studený. Ale mne to robí aj keď je motor zohriaty. Jednoducho náhodne. Raz naštartujem v pohode a druhý krát jednoducho nie. Neviete čím by to mohlo byť. Tankuje na SCHELKE tak dúfam že nič nie je upchaté. Raz sa mi stalo že chytilo až na druhý krát. A aj to sa mu veľmi nechcelo. Začínam sa báť, že ma to niekde nechá. A to by som bol naozaj nerád. Prosím poraďte. (((
Mám benzín 1.4i MPI CVVT 80kW.
Ďakujem
Občas sa mi stáva že auto zle štartuje. Mám ho iba pól roka. Takže neverím tomu. Že by to mohla byť vybitá baterka. Je pravda že občas stojí 2, 3 týždne doma a nechodím na ňom. Keďže nie som doma. Ale i tak. Beriem že by to robilo pri prvom štartovaní, ale ono to robí náhodne a aj keď na ňom jazdím niekoľko dní po sebe. Naštartujem a auto nejde do otáčok. Motor síce naskočí, ale tak ako keby sa rozhodoval či zdochne alebo sa má rozbehnúť. Keď sa snažím pridať plyn tak vôbec nereaguje. Po 20, 30s váhaní sa rozhodne fungovať otáčky sa zvýšia a auto beží ďalej. Toto sa mi stávalo na škodovke keď som zabudol dať sitič a motor bol studený. Ale mne to robí aj keď je motor zohriaty. Jednoducho náhodne. Raz naštartujem v pohode a druhý krát jednoducho nie. Neviete čím by to mohlo byť. Tankuje na SCHELKE tak dúfam že nič nie je upchaté. Raz sa mi stalo že chytilo až na druhý krát. A aj to sa mu veľmi nechcelo. Začínam sa báť, že ma to niekde nechá. A to by som bol naozaj nerád. Prosím poraďte. (((
Mám benzín 1.4i MPI CVVT 80kW.
Ďakujem
Naposledy upravil(a) misokl dne 10 říj 2009, 11:01, celkem upraveno 2 x.
i30 COMFORT 1,4i MPI DOHC CVVT, Farba: Continental Silver (2R)
- Reklama
Re: Problém so štartovaní
Bylo by hezké,kdybys si uvedl do podpisu,co máš za auto a jaký motor.Všem se bude lépe odpovídat na Tvé dotazy
Upravil jsem Ti název tématu,snad jsem to z tvého příspěvku pochopil
Upravil jsem Ti název tématu,snad jsem to z tvého příspěvku pochopil
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Problém so štartovaním sdudeného motoru
Ďakujem.
Ale stalo sa mi že keď bol zohriaty tak nenaštartoval na prvý krát. A pri druhom pokuse sa mu nechcelo. No to sa stalo iba raz. Takže tomu neprikladám zatiaľ dôležitosť.
Ale stalo sa mi že keď bol zohriaty tak nenaštartoval na prvý krát. A pri druhom pokuse sa mu nechcelo. No to sa stalo iba raz. Takže tomu neprikladám zatiaľ dôležitosť.
i30 COMFORT 1,4i MPI DOHC CVVT, Farba: Continental Silver (2R)
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
Ahojte,
mám k tomuto tématu taky jeden svůj postřeh. Auto mám 4 měsíce (najeto asi 6000 km) a včera jsem taky zaznamenal problém se startem. Zhruba popíšu: odpoledne jsem normálně nastartoval, po ujetí cca 2 km jsem nechal auto asi 4 hodiny stát. Potom jsem chtěl odjet, startér točil, ale zdálo se mi jako kdyby "nasucho" (prostě jak kdyby tam nešel benzín). Tak se mi to stalo dvakrát a napotřetí to horkotěžko naskočilo. Dnes ráno a i přes den už bylo startování v pohodě. Tak nevím..., že by chvilku stávkovalo palivové čerpadlo?? Nebo, že by se dostala někudy vlhkost do zapalovací soustavy - třeba na svíčky ??, protože včera tady docela dost pršelo.
Předem dík za případné postřehy.
mám k tomuto tématu taky jeden svůj postřeh. Auto mám 4 měsíce (najeto asi 6000 km) a včera jsem taky zaznamenal problém se startem. Zhruba popíšu: odpoledne jsem normálně nastartoval, po ujetí cca 2 km jsem nechal auto asi 4 hodiny stát. Potom jsem chtěl odjet, startér točil, ale zdálo se mi jako kdyby "nasucho" (prostě jak kdyby tam nešel benzín). Tak se mi to stalo dvakrát a napotřetí to horkotěžko naskočilo. Dnes ráno a i přes den už bylo startování v pohodě. Tak nevím..., že by chvilku stávkovalo palivové čerpadlo?? Nebo, že by se dostala někudy vlhkost do zapalovací soustavy - třeba na svíčky ??, protože včera tady docela dost pršelo.
Předem dík za případné postřehy.
i30 Start+A/C, 1,4i (80kW), Continental Silver, 7/2009
i30 cw Trikolor (paket Style), 1,6i, 8/2012
bylo: Lada 2112 (1.5, 16V, 67 kW) (2002-2009)
předtím: Š Favorit 135 LS
i30 cw Trikolor (paket Style), 1,6i, 8/2012
bylo: Lada 2112 (1.5, 16V, 67 kW) (2002-2009)
předtím: Š Favorit 135 LS
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
ja som mal takyto problem na accente. auto tocilo "akoby" naprazdno, niekedy startovalo hned na prvykrat, niekedy na druhy... v dunajskej strede chlapci na to prisli, co mi to sposobovalo. bol to zle nastaveny odtrh na svieckach. vymenili a je to
tak mozno to bude aj vas pripad...
tak mozno to bude aj vas pripad...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
Zdravím, tak včera se mi to taky stalo 2x a nevím co to může být? Už mám najeto přes 27t km a starý je rok a půl. Jen jsem to nastrartoval, pak to mělo nějak malé otáčky, chovalo se to stejně jako u auta misokla, ale ještě se mi ani nescípnul, později to pak rozjelo. Ale nemohl jsem ani přidat plyn, aby naskočil do normálného běhu. Někdy to startuje bez problému. Tak nevím jestli s tím mám jet do servisu, a co to může být nejspíš za problém?
i30, 1.4 MPi DOHC CVVT, Comfort, Shine Red, Korea
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
Uz me prestava bavit, ze musim vymetat kazdej problem s tim, ze uz ho mam taky. Takze ... uz mi auto nestartuje "nardc", ale da to tak sekundu nez naskoci. Uz pri startovani vypinam svetla (ktery maji automaticky spousteni) vypinam radio a vetrak. No, pravda byly mrazy a kdyz jsou ty auta tak levny, tak tam asi nebude nejaka super baterka. Ale jeden rok ???
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
1) najprv dobiť baterku, tie originál batérie sú nejaké šity, a majú malu kapacitu, a tým pádom hneď cítiť pokles.
2) skúste kontrolovať pri štarte kontrolky na prístrojovke, či vám nevynecháva immobilizér
3)navšteva servisu, kým je to v záruke.
2) skúste kontrolovať pri štarte kontrolky na prístrojovke, či vám nevynecháva immobilizér
3)navšteva servisu, kým je to v záruke.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
Dobře jseem to pochopil? Jedna vteřina startování se ti zdá dlouho?karel2 píše:Uz me prestava bavit, ze musim vymetat kazdej problem s tim, ze uz ho mam taky. Takze ... uz mi auto nestartuje "nardc", ale da to tak sekundu nez naskoci. Uz pri startovani vypinam svetla (ktery maji automaticky spousteni) vypinam radio a vetrak. No, pravda byly mrazy a kdyz jsou ty auta tak levny, tak tam asi nebude nejaka super baterka. Ale jeden rok ???
-
- **
- Příspěvky: 212
- Registrován: 03 říj 2008, 12:27
- Bydliště: Zábžeh
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
Tak to já mám zase něco jiného.Když mám motor studenej a rozjedu se tak tam mám tak 2000 ot.a najednou to spadne na 400 ot. a nebo to zdechne!Ale když je motor teplej tak to nedělá!Netuší nekdo co to muže dělat!!!Předem všem moc děkuji!!!
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
Ahoj Radek, nastastie som nic take nepozoroval. A pozerajuc nato, ze Ti nik neodpoveda, tak asi to nie je nic bezne a bude to teda na servis...
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
-
- **
- Příspěvky: 212
- Registrován: 03 říj 2008, 12:27
- Bydliště: Zábžeh
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
Asi jo budu muset teda do servisu!!!Laxius píše:Ahoj Radek, nastastie som nic take nepozoroval. A pozerajuc nato, ze Ti nik neodpoveda, tak asi to nie je nic bezne a bude to teda na servis...
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
Tak jsem dneska dal auto na II. garanční kontrolu a ptal jsem se na to, a tvrdil mi že to může způsobit rychlé startování, což taky sám potvrzuji. Mělo by se dělat tak, že klíče dát do polohy ON a aspoň půl vteřiny nechat (aspon chviličku, né úplně hned nastartovat) a pak nastartovat. Pač mi vysvětli, že to mohlo udělat u nádrže čerpadlo, že to nestačil vytlačit palivo než se nastartoval, a druhá možnost je, že to můžou být špatné svíčky. Tak mám najeto 40 tKM, tak svíčky mi asi budou měnit. A na to nastartování jsem apon o trochu chytřejší.Cserv píše:Zdravím, tak včera se mi to taky stalo 2x a nevím co to může být? Už mám najeto přes 27t km a starý je rok a půl. Jen jsem to nastrartoval, pak to mělo nějak malé otáčky, chovalo se to stejně jako u auta misokla, ale ještě se mi ani nescípnul, později to pak rozjelo. Ale nemohl jsem ani přidat plyn, aby naskočil do normálného běhu. Někdy to startuje bez problému. Tak nevím jestli s tím mám jet do servisu, a co to může být nejspíš za problém?
i30, 1.4 MPi DOHC CVVT, Comfort, Shine Red, Korea
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
Keď otočíš kľúčom a rozsvietia sa ti kontrolky, mal by si počkať, kým začuješ také cvaknutie (je to zrejme z riadiacej jednotky) a až potom naštartovať. U dieselových motorov je to dôležité kvôli žhavičom (tam treba počkať, kým zhasne kontrolka žhavičov), u benzínových to trvá podstatne kratšie, mal by to byť čas, kedy riadiacia jednotka nastaví správne parametre, v závislosti od teploty vonkajšej a motora. Na staršej benzínovej fabii mi to trvá až vyše 5 sekúnd teraz v zime. Predajca mi síce pri odovzdávaní auta tvrdil, že benzínový motor môžem štartovať okamžite - zrejme ako to robíš ty - ja si to však robím tak ako píšem. To cvaknutie sa aj tak ozve do jednej sekundy. Som zvedavý, či sa ten interval nebude časom predlžovať.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Problém so štartovaním studeného motoru
ja mam presne ten isty problem zo startovanim auta za studena uz od nova. Z tym rozdielom ze na zaciatku mi to robilo raz za 3 mesiace teraz skoro za kazdym...Ked nastartujem,naskoci hned ale akoby siel na 2-3 valce, dusi ho,bubla, kontrolka motora svieti,tak ho radsej klucom vypnem a hned na to znova startnem a naskoci v momente bez problemov. Robi to len pri studenom starte...misokl píše:Čaute
Občas sa mi stáva že auto zle štartuje. Mám ho iba pól roka. Takže neverím tomu. Že by to mohla byť vybitá baterka. Je pravda že občas stojí 2, 3 týždne doma a nechodím na ňom. Keďže nie som doma. Ale i tak. Beriem že by to robilo pri prvom štartovaní, ale ono to robí náhodne a aj keď na ňom jazdím niekoľko dní po sebe. Naštartujem a auto nejde do otáčok. Motor síce naskočí, ale tak ako keby sa rozhodoval či zdochne alebo sa má rozbehnúť. Keď sa snažím pridať plyn tak vôbec nereaguje. Po 20, 30s váhaní sa rozhodne fungovať otáčky sa zvýšia a auto beží ďalej. Toto sa mi stávalo na škodovke keď som zabudol dať sitič a motor bol studený. Ale mne to robí aj keď je motor zohriaty. Jednoducho náhodne. Raz naštartujem v pohode a druhý krát jednoducho nie. Neviete čím by to mohlo byť. Tankuje na SCHELKE tak dúfam že nič nie je upchaté. Raz sa mi stalo že chytilo až na druhý krát. A aj to sa mu veľmi nechcelo. Začínam sa báť, že ma to niekde nechá. A to by som bol naozaj nerád. Prosím poraďte. (((
Mám benzín 1.4i MPI CVVT 80kW.
Ďakujem
Hyundai i30 1,4 VVTI 82kW 109HP, r.v.2010,
LPG system BRC + dochladzovanie ventilov JLM
LPG system BRC + dochladzovanie ventilov JLM