Stránka 1 z 1

Finance

Napsal: 11 lis 2009, 17:04
od mizerove
Zdravím!
je tu prosím někdo kdo se zabývá poskytováním financí nebo jejím zprostředkováním?
Jsou tři možnosti. bankovní sektor, nebankovní sektor a soukromé osoby.
sháním někoho kdo dokáže ošéfovat asi půl mega. mám pěkný příjem atakujíc 3desítku. sem schopen dávat měsíčně 17, ale na takovéto podmínky nikde nechtěj přistoupit, byrokraté. čím víc, tím dříve zaplaceno, nechci se s tím tahat dlouho. kdybyste o něčem někdo věděl pište sz. dík.
jestli sem to napsal špatně, přesuńte to jinam.

Re: Finance

Napsal: 12 lis 2009, 18:45
od saldy
Zkus Raiffeisenbank, já podobnu částku splácel zrovna jak píšeš po 17t ale už to je pár let tak nevím jak dnes

Re: Finance

Napsal: 12 lis 2009, 18:53
od zdenek76
tak vzít klasiku úvěr na delší dobu a pak ho mimořádnou splátkou předčasně doplatit, jsou banky/společnosti, kde lze doplatit předčasně bez sankcí

Re: Finance

Napsal: 06 pro 2009, 13:08
od mizerove
to sem zkoušel, ale pokud máte z dřívějška záznam kvůli blbosti, tak ho tam máte delší dobu a přes to nejede vlak. spíš jestli nevíte o někom kdo ví jak by se to dalo obejít, nebo tak nějak. i lichváři by se snad našli, ale nevím jak je to u nich.

Re: Finance

Napsal: 13 pro 2009, 13:36
od mizerove
tak už jen půlka, to znamená 250 hadrů. jestli o čemkoliv víte draci, písněte. dík

Re: Finance

Napsal: 16 zář 2010, 15:39
od Espero
Včera jsem přijel z Ostravy, kde jsem byl pracovně a objevil jsem tam náhodou úplně nový způsob financování operativního leasingu: Jedná se o firmu RT-TORAX, která prodává škodovky a ostatní vozy od VW Group.
Mají trvalou akci tzv. VIP Leasing, která je specifickým operativním leasingem, poskytovaným samotnou prodejní firmou a ne třetí osobou - leasingovou společností. Leasing je čtyřletý a zajímavé je na tom to, že v průběhu leasingové doby, se vždy po roce leasingované auto vymění za úplně nové. Roční vůz pak prodejce prodá jako zánovní referenční vůz. Tím úplně odpadá nutnost běžného servisu a snižují se náklady. Roční projezd je omezen na 30 tis. km. Odpadají starosti s prodejem ojetiny a časová prodleva s tím související. Nové auto je třeba objednat a akontaci splatit 2 měsíce před dodáním vozu.

Ekonomika je následující: (definováno pro vůz Škoda Octavia combi 1,6 TDI CR 105 PS, prodejní cena vozu 498 400,- Kč) vše včetně DPH:
Akontace: 99 600,- Kč, měsíční splátka 48 měsíců 3 998,- Kč zahrnující povinné i havarijní pojištění a dákle roční poplatek za výměnu vozu 11 880,- Kč (celkem 3x). Celkové náklady vyjdou na 327 144,- Kč, ale v hotovosti je při začátku potřeba mít akorát cca 104 tis. Kč na akontaci a první měsíční splátku.

Srovnání s náklady při pořízení vozu formou koupě:
Pořizovací cena 498 400,- náklady na pojištění (kalkulováno na můj 5 letý bonus, věk a místo bydliště - ČSOB pojišťovna) budou 14 556 Kč ročně a roční povinný servis - max 30 tis km. iterval - cena činí 7 000,- Kč (Auto Jarov Praha). Odhadovaná prodejní cena 4 letého vozu v bazaru je 239 000,- Kč (48 % ceny pořizovací) a provize bazaru 5 %, tedy 11 950 Kč. Celkové čtyřleté náklady tak vycházejí na 357 574,- Kč po odpočtu výnosu z prodeje ojetiny. Navíc tato varianta má vyšší riziko dodatečných nákladů na opravy po skončení záruky.

To znamená, že tato forma leasingu je o cca 30 400 Kč levnější než financování z vlastních úspor (bez úvěru) a navíc zde úplně a zcela odpadá riziko dodatečných nákladů na financování oprav po skončení záruky. Nevýhodou je, že je nutno stále znova zajíždět nový syrový motor.

Nevíte, jestli náhodou někdo v síti Hyundai neposkytuje podobné nebo i třeba stejné služby? Myslím, že je to zajímavý námět, jak obnovit rodinný vůz. Docela uvažuji o náhradě za mojí ze všech stran otlučenou 4 letou Dacii v příštím roce, jakkoli to ještě nebude nijak moc ojeté auto - nebude mít víc než tak 75 tis. Km na tachometru.

Mimochodem Auto Jarov v Praze to nabízí také, ale bez akontace a za cca 8 500,- Kč měsíčně u stejného typu auta a při stejném projezdovém limitu (30 tis. ročně), avšak bez roční obměny vozu. Celkové náklady pak jsou asi 392 tis. Kč, protože v ceně jsou kalkulovány i opravy závad po skončení záruky. Tento způsob by mě už tolik nelákal.

Re: Finance

Napsal: 16 zář 2010, 15:50
od saman
To je hezký, ale auto když zaplatím keš či na úvěr je potom moje, kdežto tady zaplatíš a nemáš nic. :mrgreen:

Re: Finance

Napsal: 16 zář 2010, 15:53
od Espero
Otázka je, při podmínkách ve kterých dneska jezdíš a kolik stojí servis, jestli je vůbec o co stát mít takové auto ojete odhadem tak 90 tis. km. Pocit majetnictví je dobrý, velmi dobrý, ale pocit nižší hodnoty záporných finačních toků si myslím, že také není k zahození. Po 4 letech to prostě zopakuješ znovu.

Re: Finance

Napsal: 16 zář 2010, 15:54
od mechoun
Když je "měsíční splátka 48 měsíců 3 998,- Kč", tak tedy po roce platíš za nový vůz + i za vrácený. Tak jsem to pochopil, takže neberu.

Re: Finance

Napsal: 16 zář 2010, 16:18
od Espero
Ten poplatek je logický, jednak musí znovu objednávat, to vyvolává režjní náklady, ale hlavně to obměňované auto musí dopravit z fabriky a udělat na něm předprodejní servis a to jde k tíži prodejce a ne Škodovky (přepravní náklady, mzdy a pojištění při přepravě). No a pak také nemůže předpokládat, že cena, už vzhledem ke kurzovému riziku na Euro (komponenty v rámci skupiny vW z dovozu), bude každý rok úplně stejná. Já jsem to kalkuloval i vzhledem k podmínkám prodejce, a on na tom totiž za tu dobu trhne i při vyšších prodejních cenách ročních ojetin jan asi 32 tis. Kč, takže se dost poctivě tou kalkulací dělí o celkově větší výnos se zákazníkem. Zhruba půl na půl.

Re: Finance

Napsal: 16 zář 2010, 18:15
od saldy
Já když obcházel salony a chtěl platit keš tak na mě všude koukali jak panna na vocas a moc se to nikomu nelíbilo.