Stránka 1 z 1
kastle
Napsal: 12 lis 2009, 14:30
od zlatak
Zdravím,
doteď jsem jezdil peugeotem a čtu od vás, že je u vašich i30 hůře provedený antikorozní nástřik. peugeot měl pozink celou kastli, takže sem si s tím až tak hlavu nelámal, nevíte jak je to u nových i30?
mají pozink, nebo jen plech a nástřik lakem a spodek gumoasfaltem?
Re: kastle
Napsal: 12 lis 2009, 17:32
od SKV
Zdravím,
někde jsem četl, že i30ka pozink není a mám pocit, že to tvrdil někde na fóru nějaký "zaměstnanec".
Nakonec na
www.auto.cz byla reportáž přímo z fabriky, kde uváděli, že kastle pozink je a navíc nějakým "TOP" způsobem. Zkus to pohledat.
Co se týče tvrdosti laku, tak nemohu jeho "měkkost" potvrdit. Narval jsem u Ikei zadním nárazníkem do sloupku a na nárazníku není vůbec nic. Teď jsem zase šmirgloval předním blatníkem nějaký křoví - a nic co by nešlo rozleštit.Nepřijde mi to horší než můj původní Renault Clio, spíš naopak. Možná je to tím, že jsem dostal skladovku, která si skoro 6 měsíců poležela a stačila tak vyzrát
.
Re: kastle
Napsal: 17 lis 2009, 19:27
od Kalasnikov
nemají pozink, jsou namáčené v zinko-fosfátové barvě.
Re: kastle
Napsal: 18 lis 2009, 06:04
od Chrochnik
To jsi mně nepotěšil, a tabule plechů ze kterých se lisuje pozinkované nejsou? Jen čistá ocel bez povrchové úpravy?
Re: kastle
Napsal: 18 lis 2009, 07:56
od kowalski1410
dneska je to standartní technologige....posvařuješ kastli a pak ji namočíš v zinkové lázni...
..jinak plechy prý údajně dodává Nová Huť(Acelor Mittal)
Re: kastle
Napsal: 18 lis 2009, 11:56
od zlatak
no, i tenhle postup není zase tak odrazující-pořád lepší než bez jaké-koliv úpravy.
a co dveře, blatníky, kapota a ostatní díly montované později? jsou také koupány? Nebo
se dá předpokládat, že se na nich koroze projeví dříve?
Re: kastle
Napsal: 18 lis 2009, 16:29
od Kalasnikov
standartní technologie to je možná u levných aut, díky trendu nižší a nižší ceny. Normální postup je vnitřní díly+podvozek žárové zinkování, vnější díly (ty na které přijde lak) galvanické zinkování.
Re: kastle
Napsal: 18 lis 2009, 21:03
od kowalski1410
Kalasnikov píše:standartní technologie to je možná u levných aut, díky trendu nižší a nižší ceny. Normální postup je vnitřní díly+podvozek žárové zinkování, vnější díly (ty na které přijde lak) galvanické zinkování.
viděl jsem fotky z výroby Fordu Mondea(předposlední generace)....auto udělalo v lázní několik kotrmelců a bylo po zinkování
Re: kastle
Napsal: 18 lis 2009, 21:23
od kowalski1410
http://www.kia.sk/index.php?context=334
podivejte se na záběr ve 02:59....jedna se sice o ceeda,ale technologie bude na 99% stejná