Otloukánkovo deníček: Na prodej...
Napsal: 03 pro 2009, 09:49
Tak všici už jste určitě postřehli že jsem pořídil nový přírůstek do rodiny Takže bych se chtěl rozepsat o jeho budoucnosti a o jeho poslání ale nejdřív pár foto
Otloukánka jsem pořídil pro sebe jako auto na zimu a jelikož přítelkyně právě finišuje autoškolu, tak samozřejmě pro ní, aby se měla čím rozjezdit a aby pro mne mohla jezdit do hospody
Ačkoli to Otloukánek neměl s Hovorysem jednoduchý, přecejen z něj mám docela dobrý pocit, za poslední měsíc dokázal, že jezdit téměř bez oleje zvládne, že turbo tlačí jako pominutý, že ačkoli je zřejmě přidřenej na klice pořád lítá jako drak a nechá si leccos líbit
Plánované kosmetické úpravy:
----------------------------
PRakticky žádné, jen se mi stýská po mém prvním Skupáčovi, takže až bude nějáké lepší počasí chci na kapotu nalepit stejnou kočičku jako sem měl na prvním Už jí mám dokonce připravenou
Jinak jedna z mála změn co plánuju jsou distanční podložky tak 2,5-3cm na zadní nápravu. A možná si na něm přes léto ozkouším výměnu zadních lemů, podběhů a lakování do rozstřiku.
Motor:
------
Auto jsem koupil s tím, že bude potřebovat nový motor, protože původní ačkoli vrní jako kočička, klepe a žere olej. Původně jsme měl v plánu to udělat co nejdřív po koupi ale zjistil jsem, že to jde i bez toho, tak chci vyzkoušet co ten motor ještě vydrží protože náhradní pro případ nouze mám a nechce se mi měnit ani investovat do opravy stávajícího.
Plánované opravy:
-----------------
Jinka auto má pak takové bolístky jako špatné kuláky, zadní ložiska si taky říkají o výměnu, jinak se kupodivu zdá být v docela dobrém stavu a spotřeba benzínu je možná i nižší než Modrákova. Možná bych vyměnil i zadní tlumiče, ale to všechno záleží na financích a na tom, abych měl kde to udělat
U Otloukánka jsme se rozhodl opravit veškeré závady pokudmožno svépomocí bez servisu a z neoriginálních dílů.
Tady ještě jedna už s novou značkou a bratříčkem Test Xeramicu
----------------
No jak už jsem zmiňoval, auto dost kouřilo a bylo cejtit spáleným olejem, tak jsem si řekl, že zkusím co s klepáním té ojnice, chodem motoru a kořivostí udělá drobná medicínka
A včera jsem ozkoušel "medovinu" nalil jsem do motoru jednu pixlu:) Motor se po pár minutách běhu po opětovném nastartování trošku ztišil, klepání přidřený ojnice to nespravilo ale zazraky od toho čekat nemůžu A navíc to auto přestalo cca na 40km kouřit... žádný smrad oleje a z výfuku byl cítit jenom špatně spálený benzín.
Jinak při 50km od nalití už zase trošku kouří ale není to zdaleka tak hrozné jako předtím a motor pořád vrní až na to klepání které trošku ztichlo tichounce jako kočička
Upozorňuju že sem tomu těch 50 km po nalití xeramicu pořádně nakládal, žádná kloboukářská jízda ale místy skoro Rally (byl jsem si pohrát cestou serpentinama z Chuhle na Barrandov a projížděl jsem trasou RZ Pražského Ryllysprinutu v Řeporyjích
Konečně jsem po dlouhé době poznal opravdovou radost z jízdy, tím si Otloukánek definitivně získal mojí přízeň
Otloukánka jsem pořídil pro sebe jako auto na zimu a jelikož přítelkyně právě finišuje autoškolu, tak samozřejmě pro ní, aby se měla čím rozjezdit a aby pro mne mohla jezdit do hospody
Ačkoli to Otloukánek neměl s Hovorysem jednoduchý, přecejen z něj mám docela dobrý pocit, za poslední měsíc dokázal, že jezdit téměř bez oleje zvládne, že turbo tlačí jako pominutý, že ačkoli je zřejmě přidřenej na klice pořád lítá jako drak a nechá si leccos líbit
Plánované kosmetické úpravy:
----------------------------
PRakticky žádné, jen se mi stýská po mém prvním Skupáčovi, takže až bude nějáké lepší počasí chci na kapotu nalepit stejnou kočičku jako sem měl na prvním Už jí mám dokonce připravenou
Jinak jedna z mála změn co plánuju jsou distanční podložky tak 2,5-3cm na zadní nápravu. A možná si na něm přes léto ozkouším výměnu zadních lemů, podběhů a lakování do rozstřiku.
Motor:
------
Auto jsem koupil s tím, že bude potřebovat nový motor, protože původní ačkoli vrní jako kočička, klepe a žere olej. Původně jsme měl v plánu to udělat co nejdřív po koupi ale zjistil jsem, že to jde i bez toho, tak chci vyzkoušet co ten motor ještě vydrží protože náhradní pro případ nouze mám a nechce se mi měnit ani investovat do opravy stávajícího.
Plánované opravy:
-----------------
Jinka auto má pak takové bolístky jako špatné kuláky, zadní ložiska si taky říkají o výměnu, jinak se kupodivu zdá být v docela dobrém stavu a spotřeba benzínu je možná i nižší než Modrákova. Možná bych vyměnil i zadní tlumiče, ale to všechno záleží na financích a na tom, abych měl kde to udělat
U Otloukánka jsme se rozhodl opravit veškeré závady pokudmožno svépomocí bez servisu a z neoriginálních dílů.
Tady ještě jedna už s novou značkou a bratříčkem Test Xeramicu
----------------
No jak už jsem zmiňoval, auto dost kouřilo a bylo cejtit spáleným olejem, tak jsem si řekl, že zkusím co s klepáním té ojnice, chodem motoru a kořivostí udělá drobná medicínka
A včera jsem ozkoušel "medovinu" nalil jsem do motoru jednu pixlu:) Motor se po pár minutách běhu po opětovném nastartování trošku ztišil, klepání přidřený ojnice to nespravilo ale zazraky od toho čekat nemůžu A navíc to auto přestalo cca na 40km kouřit... žádný smrad oleje a z výfuku byl cítit jenom špatně spálený benzín.
Jinak při 50km od nalití už zase trošku kouří ale není to zdaleka tak hrozné jako předtím a motor pořád vrní až na to klepání které trošku ztichlo tichounce jako kočička
Upozorňuju že sem tomu těch 50 km po nalití xeramicu pořádně nakládal, žádná kloboukářská jízda ale místy skoro Rally (byl jsem si pohrát cestou serpentinama z Chuhle na Barrandov a projížděl jsem trasou RZ Pražského Ryllysprinutu v Řeporyjích
Konečně jsem po dlouhé době poznal opravdovou radost z jízdy, tím si Otloukánek definitivně získal mojí přízeň