"Nepadani" otacek
Moderátoři: amaize, Moderátoři
"Nepadani" otacek
Dobry den.
Mam jeste 1 dotaz a to hlavne na majitele (tim myslim ne cekatele, jako jsem ja ) i20 : kdyz jsem autem jel, tak pri prerazovani (po sundani nohy z plynu), motor stale drzel otacky. Je fakt, ze jen chvili, pak "spadly", ale nejsem na to zvykly, tak mi to trochu vadi.
Chtel jsem se tedy zeptat, je-li to normalni.
Vim, ze to nektera auta delaji (napr. benz. Escorty).
Dekuji.
Mam jeste 1 dotaz a to hlavne na majitele (tim myslim ne cekatele, jako jsem ja ) i20 : kdyz jsem autem jel, tak pri prerazovani (po sundani nohy z plynu), motor stale drzel otacky. Je fakt, ze jen chvili, pak "spadly", ale nejsem na to zvykly, tak mi to trochu vadi.
Chtel jsem se tedy zeptat, je-li to normalni.
Vim, ze to nektera auta delaji (napr. benz. Escorty).
Dekuji.
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
- Reklama
Re: "Nepadani" otacek
jo i i20 , je to už tu někde napsané,a máš pravdu není to jen kde je takto koncipovaný chod motoru, kde to nemá vliv na spotřebu ,ale udržuje motor v chodu pro lepší přeřazení "srovnání výkonu" rychlosti,nedoporučuje se před přeřazením ubírat plyn , aby k tomuto jevu nedošlo , tím by samo spadl i výkon v momentu přeřazení
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Nepadani" otacek
Taky mě to překvapilo, když jsem přesedal z Favorita, kde jsem si plyn vždycky při přeřazování přidržel, ale je to vlastnost.
Re: "Nepadani" otacek
Ale ne. Tím to asi není. To auto bylo určitě studené.
Dělá mi to taky. Auto stojí celý den venku, nastartuji, zařadím a pomalu vyjíždím z parkoviště a středu města. Tam je vhodných tak max 5km/hod a i při noze z plynu musím šlapat na brzdu aby to nejelo příliš rychle.
Až se to zahřeje, tak to přestane.
Dělá mi to taky. Auto stojí celý den venku, nastartuji, zařadím a pomalu vyjíždím z parkoviště a středu města. Tam je vhodných tak max 5km/hod a i při noze z plynu musím šlapat na brzdu aby to nejelo příliš rychle.
Až se to zahřeje, tak to přestane.
Re: "Nepadani" otacek
Ale jóóó , je to skutečně odpověď "na to co se ptal" feflo , to co poisuješ ty , je zase skutečně to , že je motor studený a tzv.automatický sytič ŘJ(dáli se to tak nazvat) , zvyšuje otáčky na motoru , je to tak 1 až 3 minuty , pak už se otáčky nezvyšují , víceméně systém většiny motorů z řízeným vstřikováním
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: "Nepadani" otacek
Delaji to vsechny Hyundai. A je to tu uz na foru nekolikrat vysvetlene. Me otacky i mirne stoupnou, coz vyrazne zlepsuje komfort jizdy. Nemenil bych, na tohle si clovek zvyka rychle.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: "Nepadani" otacek
to jirikstbk + amaize : panove dekuji, ale "syticem" to neni (s nim to tak to dela treba u Felicie), dela to porad (i po ujeti 70-ti km). Ale i tak diky vsem, nejsem na to zvykly a pripadam si...mno divne. Snad si casem zvyknu. Jeste 1 diky.
Omlouvam se za zbytecne tema.
Omlouvam se za zbytecne tema.
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Re: "Nepadani" otacek
feflo čti pořádně, tobě jsem o sytiči nic nepsal, jen to , že je držení,nebo nepadání otáček v pořádku, a zbytečných tém je tu víc, ale co se dá dělat, nikdo není ideální
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: "Nepadani" otacek
to amaize : omlouvam se, myslel jsem si, ze je to ironie, jen ...kdyz uz jsme byli v te diskusi...
Jinak se omlouvam vsem za obcasne zbytecne tema, ale nemam moc casu, takze nekdy nestihnu projit podrobne vsechny prispevky, nebo neco prehlednu...
Jinak se omlouvam vsem za obcasne zbytecne tema, ale nemam moc casu, takze nekdy nestihnu projit podrobne vsechny prispevky, nebo neco prehlednu...
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Re: "Nepadani" otacek
Tak dnes jsem přesedlal z Feldy do i20.
Otáčky při řazení (ubrání plynu) mírně stoupnou, tak volám prodejci a on abych to chvíli nechal a kdyby se to nezlepšilo mám přijet.
Tak nevím. Podle toho co zde čtu to závada není?
Otáčky při řazení (ubrání plynu) mírně stoupnou, tak volám prodejci a on abych to chvíli nechal a kdyby se to nezlepšilo mám přijet.
Tak nevím. Podle toho co zde čtu to závada není?
i30 1,5 DPi Start - 2021
i20 1,2 - 2010
i20 1,2 - 2010
Re: "Nepadani" otacek
adal: zavada je v hlave toho pana, cos s nim mluvil. Dela to vsechny modely a vsechny motory , diesel, i benzin
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: "Nepadani" otacek
díkHardcam píše:adal: zavada je v hlave toho pana, cos s nim mluvil. Dela to vsechny modely a vsechny motory , diesel, i benzin
i30 1,5 DPi Start - 2021
i20 1,2 - 2010
i20 1,2 - 2010
Re: "Nepadani" otacek
Pokud Ti teda nevyleti otacky treba o 1000 nahoru. Spravne by se to melo chovat tak, ze po dobu prerazeni (ne stylem hledani kulisy a nasledneho trefovani se do drahy) Ti otacky zustanou popr se rucicka lehce zvedne (tim lehce myslim 100-150 otacek). Je to fajn vychytavka, nicmene nejlip se da vyuzit pri ostrejsi jizde.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: "Nepadani" otacek
Zdravím. všechno co tu píšete o nepadání otáček je blbost. Otáčky nepadají proto, protože se snaží o co nejmenší emise a touhle vlastností je trochu eliminuje. Je to zcela normální jev. Každá automobilka se snaží snížit emise a to trochu řeší tímhle.
Re: "Nepadani" otacek
A to se o emise snazi uz dvacet let - tedy v dobe, kdy to vubec nebylo potreba hrotit? To prijde blbost me.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT