Zvedlý volnoběh J2 1.6
Napsal: 26 pro 2009, 10:13
Ahoj,
mám takový malý problémek. U Lantry mi zničehonic začal kolísat volnoběh a zároveň byl zvýšený. Vyměnil jsem krokový motorek a ustalo kolísání, ale zůstal pořád zvýšený. Je cca na 1.200 ot i při zahřátém motoru pokud stojím. Pokud je auto v pohybu, tak je na cca 1.700 ot.
Na autě je odstraněn airbox a namontovanej hříbek. Ale již cca rok, takže myslím, že v tom problém nebude. Taky je namontovaný LPG, ale problém je jak na LPG, tak na benzín.
Mám podezření na čidlo teploty motoru, protože auto na LPG výrazně bíle kouří a je z výfuku cítit nespálený plyn. Takže usuzuju, že jede pořád "na sytič".
Pokud máte ještě nějaký jiný nápad, co by to mohlo způsobit, tak to hoďte do placu a já budu zkoušet měnit.
PS: čidlo teploty u termostatu je pro budík nebo pro ŘJ, ať neměním zbytečně.
mám takový malý problémek. U Lantry mi zničehonic začal kolísat volnoběh a zároveň byl zvýšený. Vyměnil jsem krokový motorek a ustalo kolísání, ale zůstal pořád zvýšený. Je cca na 1.200 ot i při zahřátém motoru pokud stojím. Pokud je auto v pohybu, tak je na cca 1.700 ot.
Na autě je odstraněn airbox a namontovanej hříbek. Ale již cca rok, takže myslím, že v tom problém nebude. Taky je namontovaný LPG, ale problém je jak na LPG, tak na benzín.
Mám podezření na čidlo teploty motoru, protože auto na LPG výrazně bíle kouří a je z výfuku cítit nespálený plyn. Takže usuzuju, že jede pořád "na sytič".
Pokud máte ještě nějaký jiný nápad, co by to mohlo způsobit, tak to hoďte do placu a já budu zkoušet měnit.
PS: čidlo teploty u termostatu je pro budík nebo pro ŘJ, ať neměním zbytečně.