Stránka 1 z 3

A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:13
od MIDAR2007
Tak, pánové, a je to. Vzpomínáte si jak se tu pořád píše o tom, že když má terracan najeto 200 000 km, tak je to velmi kvalitní kilometráž? Dnes ráno jsem sednul do auta a zjistil jsem, že mám na tachometru právě těch 200 000! No paráda, říkám si, to si musím vyfotit! A tak se taky stalo. Jen tak, mimochodem, mi blesklo hlavou: doufám, že se teď nic nevysere a autíčko bude šlapat dál. Zapojil jsem za auto obvyklých 2300 kg a vyrazil do lesa. No, nebudu to rozvádět, několikrát mi to do kopce zdechlo, horko těžko jsem se na tom sněhu rozjížděl ale protože jsem nakonec nevyjel, otočil jsem auto a jel 25 km domů. Asi 3km před barákem začaly klepat ventily, prudce se snížil výkon, otáčky se nedostaly přes 3 000, rachot jak prase, ještě 2 km to jelo a nakonec mi hajzl zdechl a už jsem nenastartoval. Naštěstí se to stalo až doma. Takže zatím : repase čerpadla- absolutně žádný tlak a výměna vstřiků. ZATÍM! Tzn. takových 50 000 peněz. Kurva, kde na to vzít?

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:20
od pepan
kurva..to je mě líto..jináč.tyhle prblémy znám..nezávidím..lituju..hlavně at se to povede dát do kupy

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:21
od Hardcam
Tak to uprimnou soustrast. Ja 200tkm na CRDi slavim koncem tejdne...se tesim, co prijde... :mrgreen:

btw, jak muze odejit cerpadlo najednou se vstriky?

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:22
od pepan
já uš slavím vod 160000 km páč to je pokaždý když se něco vysere na vožrání

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:28
od zdenek76
tak těch 200t mi přijde krásných, podle statistik servisů je životnost vstřiků na 2.9CRDi nějakých 137t km. Můžu ti zkusit mrknout, za kolik bych ty vstřiky dokázal sehnat.

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:30
od pepan
:shock: té fakt málo...kuva..

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:34
od Hardcam
Koukam, ze na 2.9 CRDi jsou vstriky skoro za pulku ceny co na 2.0...stastni to lide... :mrgreen:

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:35
od pepan
no myslím,že midar je hrozně moc štastnej

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:37
od MIDAR2007
Doprdele, tak jsem vám všem odepsal a děkoval za projevy soustrasti ale asi jsem to odeslal jednomu z vás. Takže DÍKY!
Zdenku76, moc díky, zkus dát vědět během zítřka, pokud můžeš, oprava bude probíhat celkem rychle. Přeju vám hodně km BEZ NERVŮ !

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:43
od pepan
no hlavně at je to na dlouho jen tohle..bo 200 nejní málo...a je potřeba aby jezdil ...že? :mrgreen:

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:43
od MIDAR2007
4 Hardcam: každopádně je v prdeli čerpadlo, absolutně žádný tlak. Ty vstřiky už mi doporučil servisman vyměnit, protože tam hrozí nějaké prokapávání a propálení motoru, což už by bylo na šroťák. Ale jak píšu, ještě nebyl s kontrolou u konce, takže se může cena vyšplhat mnohem výše.

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 20:44
od Hardcam
pepan píše:no myslím,že midar je hrozně moc štastnej
No pri mym stavu km taky muzu cekat den a hodinu. A ono je rozdil dat za jeden 6 nebo 10, ze jo...a to mluvim o cene po sleve, v Hyundai jsem daval 16 :mrgreen: dneska se tomu smeju, ale jeste tam jsou tri stary vstriky a dve cerpadla, ze ano :mrgreen:

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 21:30
od Pepapepapa
Stejné problémy jsem měl i já už při 150 000 km, vyřešil to servis Petr Rada v Soběslavy, 4 vstřiky - repase čerpadla - vyčištění palivového systému, stálo to 34.000,-Kč. Mohu jen doporučit.

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 21:43
od Hardcam
To je docela pekna cena si myslim.

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 21:47
od black_sheep
zlatej, vonavej benzinak :lol: