Kdyz jsem loni na podzim z ekonomickych duvodu zacal premyslet o vymene myho milacka Stila 3d 1.6, taky jsem zacal rozmyslet mezi Meganem III jak v cupe tak normalni, Meganem II, mazdou 3, fiatem bravo nebo grande punto nejspis 3d, peugeotem 308 a 207. na i30 jsem ani nepomyslel.... bylo tezky vymenit auto ktery pro me bylo srdovou zalezitosti ..( stilo byla nevdecna milenka do ktere jak se nekdo zamiluje tak stoji mraky penez) navic melo krome kuzenyho interieru a xenonu temer vse co jsem od auta chtel, ( dualni klima, tempomat, hodne zajimavy palubni pocitac,, asr,esp atd, snizeny podvozek..motor 105 koni ale hodne zabavny..)
na i 30 jsem narazil nahodne a zrovna jako verze sport ktera byla sice predvadecka ale s 205 km na tachometru...volba byla hned jasna...proti meganovi III ma podle me lepsi interier( nemluve o kombinaci digitalnich a anologovych budiku u megana) po precteni recenzi na megana jsem si rekl ze holt je porad jen francouz:))( to stejny se rika i o italech ale ot je jedno
)..megan me jendoduse neoslovil...a kdyz tak cupe v 2,0t..ale to byla cena pres pul mega..
peugeot je taky volba ale vychazi to stejne jak te renault..
skodovky:---tema na dlouhy zimni vecery proc jo a ne..kazdopadne za fabii ve vybave i30 clovek da min o 150 tis vic...nemluve o interieru..
na novou astru jsem ted koukal taky...pekna..zajimava..mozna i lepsi jak i30, ale taky jak je psany driv i30 je uz vlastne 3 roky stary model..takze...za tri roky zas budou urcite hezci auta nez je nova astra..
auta by si clovek asi mel vybirat podle chuti a citu..jinak bude porad nasranej ze si koupil neco drazsiho, horsiho, skaredsiho nez ma soused od vedle..( ktery si ale vetsinou mysli to stejny o ostatnich autech)
zatim mam s i30 najeto za ty necely 2 mesice co ji mam 5900 km, jsem z ni nadsenej i kdyz nekdy si rad vzpomenu na sve predesle auto( holt jizdni vlastnosti v zatackach i30 nedosahuje a ani nemuze kdyz ma seriovy podvozek)...
podle meho je uplne jedno kde se auto montuje protoze v zadne fabrice neni idealni stav jak si kdo predstavuje, holt prace je prace a kdyz nekoho nebavi ma jit delat co ho bavi a hlavne co ho uzivi...
kazdopadne pro i30 hraje velmi velkou roli 5-leta zaruka kterou myslim megan uz taky ted ma, ale loni tusim jeste nemel..
pri svem najezdu cca 35-40 tis km me ta zaruka vyjde na takovych 60 tis jen pro servis...ale holt o auto se clovek musi starat..
jezdim 8 let a nejaky kdyz to hrube odhadnu tak minimalne 30 ruznych aut jsem uz odridil s vetsim poctem odrizenych km, par aut i kolem 1,5-2 mega a rekl bych ze kazda znacka a kazdy auto ma neco pro a proti...je to jen o tom co se komu libi a na co kdo ma:)))