Kúpa teraccan - problém vstrekov
Napsal: 24 led 2010, 09:53
Nazdar. Chcel by som kúpiť teraccan 2,9 CRDI 120KW v automate r.v. 2006. Auto má najazdené 145 OOO km - kúpená v SR prvý majiteľ / dobrý kamarát/, nebúraný . Veľmi sa mi toto auto páči, ale mám obavu zo závady na vstrekoch CRDI. Dočítal som sa tu, že CRDI vstrekovače dlho nevydržia a že ich výmena je dosť nákladná. Objavuje sa táto vada aj na týchto posledných ročníkoch ?
Koľko stojí ich výmena resp. repas ? Po koľko km zvyčajne odchádzajú ? Údajne automat viac šetrí motor a teda aj CRDI je to pravda ? Diesel ani automat som ešte nemal. Doma mám pekného LR freelander 1,8 benzín - jazda - pohon 4 x 4 fajn, ale serie ma výkon verzus spotreba. Taktiež som zistil, že na tomto teraccane oproti freelenderu dosť v zákrutách ustreluje na klzkom povrchu zadok - asi to bude vo vyššej hmotnosti. Počas jazdenia na snehu som spozoroval , že teraccan dosť prehrabáva zadnými kolesami a predok pripája tak ledabolo. Neviem asi prenáša krútiaci moment postupne podľa potreby ale freelander je na snehu a ľade určite lepší - stabilnejší len má slabý motor - chýbajú redukcie. V uvedenom Teraccane nie je žiadny volič na pohon 4x4 len otočný vypínač redukcie, ktorý keď zapnem nič na ňom ani palubovke nezasvieti ani nebliká, a zdá sa mi že auto ide obdobne, ale veľmi som sa tým nezapodieval - automat dosť skresľuje. Taktiež neviem ako zísť na automate bezpečne klzký zráz asi na na L stupni - frečko má na to asistenta, ktorý funguje perfektne a taktiež má aj TC - el. uzávierku - výborná vec ale na teraccane som takéto nič nenašiel.
Koľko stojí ich výmena resp. repas ? Po koľko km zvyčajne odchádzajú ? Údajne automat viac šetrí motor a teda aj CRDI je to pravda ? Diesel ani automat som ešte nemal. Doma mám pekného LR freelander 1,8 benzín - jazda - pohon 4 x 4 fajn, ale serie ma výkon verzus spotreba. Taktiež som zistil, že na tomto teraccane oproti freelenderu dosť v zákrutách ustreluje na klzkom povrchu zadok - asi to bude vo vyššej hmotnosti. Počas jazdenia na snehu som spozoroval , že teraccan dosť prehrabáva zadnými kolesami a predok pripája tak ledabolo. Neviem asi prenáša krútiaci moment postupne podľa potreby ale freelander je na snehu a ľade určite lepší - stabilnejší len má slabý motor - chýbajú redukcie. V uvedenom Teraccane nie je žiadny volič na pohon 4x4 len otočný vypínač redukcie, ktorý keď zapnem nič na ňom ani palubovke nezasvieti ani nebliká, a zdá sa mi že auto ide obdobne, ale veľmi som sa tým nezapodieval - automat dosť skresľuje. Taktiež neviem ako zísť na automate bezpečne klzký zráz asi na na L stupni - frečko má na to asistenta, ktorý funguje perfektne a taktiež má aj TC - el. uzávierku - výborná vec ale na teraccane som takéto nič nenašiel.