Stránka 1 z 3

Snata Fe 2010

Napsal: 04 úno 2010, 21:18
od DusanCZ
Koukam ze nemec od ktereho jsem koupil santu tak uz ma v nabidce novej model
http://www.autowelt-simon.de/eu-fahrzeu ... e-A225.php

197 Ps a Xenony, by me zajimalo v cem je ten motor jinej ?

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 04 úno 2010, 21:43
od Hardcam
V tom, ze ma 145kW...:)

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 04 úno 2010, 21:53
od DusanCZ
Hardcam píše:V tom, ze ma 145kW...:)
jj
http://www.autorevue.cz/Hyundai/Hyundai ... fault.aspx

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 05 úno 2010, 16:44
od branoba
Kenečne tie xenony.
Svetlá na aké som bol zvyknutý na Peugeot 406, ktoré svietily perfektne a v noci som videl, tak s týmto autom aom ako slepý a to som si tam naivne dal aj HID v nádeji že sa niečo zmení.
Svetlá na SF sú proste príšerné.

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 07 úno 2010, 22:45
od slickvick
branoba píše:Kenečne tie xenony.
Svetlá na aké som bol zvyknutý na Peugeot 406, ktoré svietily perfektne a v noci som videl, tak s týmto autom aom ako slepý a to som si tam naivne dal aj HID v nádeji že sa niečo zmení.
Svetlá na SF sú proste príšerné.
nemyslis vazne? nemas s nimi nieco? mne svietia perfektne. na druhom aute mam xenony a je to horsie ako na fecku. mam v nom iba nejake super svietive ziarovky, nic viac.

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 08 úno 2010, 08:57
od branoba
bohužial musím konštatovať že je to naozaj tak a vôbec ma to neteší. Už som skúšal aj alternatívu spätnej výmeny za supersvietivé žiarovky, ale ani táto zmena nepomohla. Nechcem sa tu rozpisovať o xenónoch, na to je tu zavedená iná diskusia, ale chcel som len vyjadriť nádej v možnú zmenu stávujúcich svetiel na mojom vozidle z hladiska faceliftu 2010.

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 08 úno 2010, 22:51
od m@rten
No tak ten motor musí být bomba, z 2,2l bez biturba dostat skoro 200 koní to se ani nechce věřit. Takové motory nemá ani silná německá trojka. Počkáme na testy, ale parametrově to vypadá až moc dobře...

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 09 úno 2010, 17:43
od sosi
Neviem čo je biturbo ale vypadá to fakt zaujímavo tie nové motory!!!

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 09 úno 2010, 17:50
od Jarda776
No jen tak by me zajimalo jak teho dosahly, jestli jen novy soft, nebo je najaka zmena v motoru. Ale kazdopadne to moze byt pekne svezeni :)

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 09 úno 2010, 22:51
od zdenek76
hezké svezení určitě, je otázka jak dlouho. Mně se tady to geometrické navyšování výkonů bez zdvihání objemu moc nelíbí

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 10 úno 2010, 18:02
od Jarda776
No kdyby to bylo nejak zmenene treba jinsi vstrikovani, turbo, atd tak to moze byt bez problemu. Ale jestli je to jen soft tak to pak mozem chipovat jak neurvani, protoze chipem sa dosahne tak na necelych 180 kobyl ne? A tych 190 kobyl bez nejake zmeny v motoru, znamena ze to motor bez problemu zvladne. :)

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 15 úno 2010, 10:03
od tomki
Jarda776 píše:No kdyby to bylo nejak zmenene treba jinsi vstrikovani, turbo, atd tak to moze byt bez problemu. Ale jestli je to jen soft tak to pak mozem chipovat jak neurvani, protoze chipem sa dosahne tak na necelych 180 kobyl ne? A tych 190 kobyl bez nejake zmeny v motoru, znamena ze to motor bez problemu zvladne. :)

Podla mna to nebude len chip, bude to prerobeny motor, nase auta moze ist max do tych 180koni, viac mi to cipovat nechceli. Podla mna by sa dalo aj na 200k ale ten motor by bol nadranc. A to asi nechcu riskovat. Takze usudzujem ze tento motor ma kopec zmien aby dosiahli standardne taky vykon, pretoze ako vieme auta chodia z fabrik dost podladene co sa tyka vykonu aby ten motor vydrzal co najviac takze rezervy tam musia byt velke

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 15 úno 2010, 11:09
od zdenek76
ony jsou ty motory přiškrcený taky s ohledem na životnost komponent jako dvouhmotový setrvák nebo hydro měnič v automatu, tam se každé navýšení podepíše na snížení životnosti

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 15 úno 2010, 13:41
od Jarda776
Takze z teho plyne ze kdyz se to chipne tak to moze po chvilce zaklepat a mame vydelane? Nebo tych 170kobyl na ktere se chipuje je jeste noproblemo a motor si hrave poradi s tahanim nakladu a porane nadilce km?

Re: Snata Fe 2010

Napsal: 15 úno 2010, 13:43
od Hardcam
To bohuzel nikdo nevi, jak si motor poradi s narustem vykon a krouticiho momentu. Drive nez motor odejde ale vetsinouá spojka, ktera to prenasi.
Lehci auto by se teoreticky s chipovanim mohlo vyrovnat lepe a komponenty by mely dele vydrzet.