Stránka 1 z 1
MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V
Napsal: 19 úno 2010, 11:48
od Ivan21
Zdravím vás neviete mi niekto pomoct, potreboval by som zistit aky je rozdiel medzi sacimi vackami lantra J2 1,8 16V a lantra J2 2,0 16V. U 1,8 16V by mala predlzit nasavaci cyklus len neviem zistit aka je tam vacka dakujem
Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V
Napsal: 20 úno 2010, 09:40
od Dr Meduza
uz to tu nekolikrat bylo
tady je tabulka:
Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V
Napsal: 30 led 2011, 18:21
od Dextrone
Ahoj, nechci zakládat nové téma a tak jsem to dal sem. Možná stupidní otázka, ale mám už najeto cca 6000km od koupě nového auta a snažil jsem se o dobré zajetí benzínového motoru. Dle příručky jsem cca prvních 1000km nepřekračoval 4000ot a pak už jsem otáčky zvyšoval až k omezovači. Jezdím převážně město cesta do práce 5km tam a 5km zpět a sem tam cca 100km výlet, + dovolené cca 600km kdy auto pořádně proženu. Takže prakticky jsem nikdy nedržel konstantní otáčky. Jakmile se motor ohřeje, trochu mu nakládám. Dotaz zní: Jak se pozná dobře zajetý benzínový motor? Všude píšou že má se zajetým motorem klesat spotřeba. Bohužel je teď zima a tak nemůžu pozorovat klesající spotřebu, spíše naopak, ale to je vlivem zimních podmínek normálka.Nějaká další specifika? O spotřebu mi nějak ani nejde, spíš aby byl motor svižný. Jak dlouho se motor bude ještě zajíždět a jak se pozná že je dobře zajetý? Dotaz č.2 - Má případný reset řídící jednotky (odojením baterie)) vliv a potřebu nového zajíždění motoru? (Domnívám se, že i špatně zajetý motor se vlivem resetování řídící jednotky a po té novému zaučení jízdami ve vyšších otáčkách stane svižnějším) Je to tak?
Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V
Napsal: 31 led 2011, 09:49
od Vilda
Dextrone : Zatím máš najeto ještě málo, počítej tak 15 - 18 tisíc kiláčků ..... to jak tady popisuješ styl svojí jízdy, tak ten je v pořádku a za čas určitě zlepšení ve výkonu motoru i ve spotřebě zaregistruješ ..... U Accenta to bylo taky okolo 16 000 km, než se úplně zajel ...
Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V
Napsal: 06 pro 2012, 21:35
od Davidos
Zdravím,dotaz k tomu resetu..potřebuji před zimou dobít baterku...když jí odpojím udělá se ten reset jednotky tím?...to bych nerad ...díky
Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V
Napsal: 06 pro 2012, 22:25
od Limitz
jo udělá
vždycky když sem měl na delší dobu odpojenou baterku, tak potom po nastartování měl motor chvilku hrubší chod, po chvilce, ale zase šlapal jako hodinky
Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V
Napsal: 06 pro 2012, 22:28
od Davidos
a nemusí se tedy potom dělat ten postup...zahřát motor odpojit baterku atd..a 15 min to nechat běžet na volnoběh? díky
Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V
Napsal: 07 pro 2012, 13:27
od Limitz
nic takového sem nedělal, normálně sem po zapojení baterky nastartoval, nechal chvíli běžet motor až se ustálil volnoběh a normálně sem jel, čekat nějakých 15 minut je podle mě zbytečné, ona si ta jednotka musí znova nahrát data ze všech těch různých čidel a senzorů a podle toho upravit chod motoru, ale 15 minut se mi zdá moc