Stránka 1 z 2
Rovodový řetěz na vačkách chrastí
Napsal: 18 dub 2006, 20:44
od mackoj
Dnes jsem vyměnil rozvodový řemen a kladky ( tedy nechal vyměnit ) a až na vodící kladku , ta měla trochu vakl to vypadalo všechno v pohodě, nevim kolik tam bylo najeto takže pro jistotu. Další smutné zjištění je, že mi v nízkých otáčkách chrastí rozvodový řetěz mezi vačkovými hřídelemi - co s tím ?, je tam nějaký napínák ?, v tak malém prostoru jeho uložení to nepředpokládám, nebo se musí vyměnit ????? máte s tím někdo zkušenost?? nevíte na kolik ta veselost vyjde??? Dík za každou radu
Napsal: 18 dub 2006, 20:57
od Mates
Jestli se nepletu tak je tam kartáček na mazání řetízku a je na takovým vynglíku a ten způsobuje ten zvuk. Nechal jsem si ho vyndat a mám pokoj.
Napsal: 18 dub 2006, 21:00
od mackoj
Zkusit to můžu , a co na to mazání ???
Napsal: 18 dub 2006, 21:06
od Mates
Koukám krajánek z Teplic. Poradili mi to v origo servisu H a mazaní funguje dál. Stejně byl ten kartáček po 7000 km opelichanej jako by tam ani nebyl. Jednou jsem si ho nechal vyměnit. Jedeš na sraz???
Napsal: 18 dub 2006, 22:19
od JJirka
jak se dostanu k tomu rozvodovýmu řetizku
Napsal: 18 dub 2006, 22:22
od Mates
Mě to dělali v servisu ale meli to za půl hoďky hotové. Podívej se pod kryt na hlavě.. Z hlavy si to nevybavím.
Napsal: 18 dub 2006, 22:25
od JJirka
tam je snad jenom rozvodový řemen
Napsal: 18 dub 2006, 22:29
od Mates
ten je na levé straně na boku. Musí tam být viko ventilů a pod ním se musí nacházet ten řetízek. Zkusím se podívat po obrázku.
Napsal: 19 dub 2006, 06:14
od mackoj
Řetízek je pod víkem ventilů , na pravé straně hlavy při pohledu do motoru.
Na sraz se doufám dostanu v sobotu, jsem po noční takže asi budu pěkně kyselej, ale snad to nějak zvládnu.
řetízek
Napsal: 19 dub 2006, 07:56
od Masarina
Žádný napínák, žádný kartáček tam taky neni. Já jsem ho měnil a jestli nejsi zručný mechanik tak si ho nech vyměnit. Stojí 500,- + práce. Musí se vyndat vačky a sundat rozvody a zase nastavit. Je to docela pakárna. Měl jsem k tomu návod kvůli dílkům na řetízku a nastavení rozvodů a i tak mě to dalo zabrat.
Napsal: 19 dub 2006, 17:34
od mackoj
Za ty prachy to jde, nechám to udělat, nastavení ventilů není moje hoby
Napsal: 05 kvě 2006, 18:10
od MarekGT
Mám ten samý problém takový pravidelný cvakání ale zdvihátka to nejsou tohle je pomalejší interval. Nevím jestli tam ten kartáček na mazání je i u 1.8 94kW nevíte někdo náhodou??? Nerad bych sundával víko ventilů zbytečně abych nemusel kupovat těsnění. U 1,6 tam kartáček je a u 2,0 tam není jak píšete ale co 1,8???
kartáček
Napsal: 05 kvě 2006, 20:51
od rade622
Nevím sice jak by ten kartáček měl vypadat, ale u mé 1,6 nic není. Pokud ti nevadí větší hluk od rozvodů, vykašli se na to, nemá na nic vliv, i v servisu mi potvrdili že je to naprosto nezáludná součástka, která se nepokazí. Měl jsem dole víko, díval jsem se na to ale fakt je to jen řetěz, podle mechanika co mi to dělal výměna není potřeba, snad jen při velké hlučnosti.
Rade622
Napsal: 05 kvě 2006, 21:44
od Mates
Musím reagovat. Moje Lantra měla něco na způsob kartáčku nad řetízkem a v podstatě ho měl mazat. Jen ten kartáček už byl bez chlupů. Viděl jsem to tak to tady pouštím do éteru.
KARTÁČ
Napsal: 05 kvě 2006, 21:55
od rade622
U mě nic takového není, ani nahoře, ani dole, jen do Lka zohlý asi 2mm silný plech pod tím řetězem, kartáč fakt ne.
Rade622