Stránka 1 z 1
svítí Check, těsnění ventilového víka, vzpěry víka kufru
Napsal: 11 dub 2010, 11:57
od Jura
Tak se mi opět rozsvítila kontrolka Check. Po načtení P0422, smáznuto a za 200 km opět. Usoudil jsem, že by to mohla být Lambda před katem, jelikož mám doma původní která odešla při 75tis., tak jsem zkusil současnou Lambdu vyměnit za starou "špatnou". Po 400 km. opět Check a s tou samou chybou. Z toho usuzuji, že bude opravdu vadná Lambda, vydržela ~ 30 tis. Před dvěma roky jsem za ni platil v origo
servise 2568 Kč. Nemáte někdo tip za kolik se dá sehnat nová?
Ještě mi začalo opět prosakovat těsnění pod krytem ventilů, měněno loni za nějaké neznačkové. Sice to bylo něco kolem třech stovek, ale mohlo vydžet déle. Takže asi si nechám objednat origo v servisu.
Další problém začíná s plynovými vzpěry kufru, už jsou asi trochu unavené a nezvednou víko až na doraz - včera jsem si udělal při nakládání TV do kufru pěknou bouli na hlavě o víko
/klel jsem jak pohan/. Nemá někdo zkušenost s výměnou, případně zda se dají "repasovat"?
Re: Další starosti s Accentem
Napsal: 11 dub 2010, 12:15
od black_sheep
s tou lambdou to je divny... aby tam nebyla jina zavada, co tu lambdu znici..
Re: Další starosti s Accentem
Napsal: 11 dub 2010, 12:20
od Jura
taky se mi nezdá, že by vydržela jen 30tis. Ale usuzoval jsem, že pokud tam je ještě něco špatně a vrátím špatnou Lambdu tak by měla diagnostika snad vyhodit jiný kód. Žeby třeba kabeláž k Lambdě? Ale to by snad svítilo hned a ne po delší době.
Ještě mě teď napadá někde netěsnost v okolí svodů a pak špatné hodnoty na Lambdě? Celkem mě překvapilo jak je Lambda "očouzená".
Jinak na vzpěry jsem našel v Ostravě firmu která je repasuje s roční zárukou.
Re: Další starosti s Accentem
Napsal: 16 čer 2010, 16:39
od Jura
tak mám už po STK. Vše celkem v pohodě, jen ta závada mi svítila stále /P0422/, ale emise jsou OK a funkčnost katu s lambdama taky dobrá, tak nevím co se Ř.J. furt nezdá
dokonce mu ani ta jejich diagnostika nedokázala blíže určit chybu k tomuto kódu. I
spotřeba je stále v cajku Akorát remcali kvůli fóliím na př.dveřích, prý jsou tmavé a musí dolů
. Ale nakonec to taky dopadlo. Tak mi bylo poté doporučeno, ať s tím radši nejezdím do zahraničí. Prý jsou trochu zvlněné přední kotouče, ale není to ještě nic hrozného, buď je sundám a přetočím na soustruhu, ale jak se znám tak to asi nedopadne.
Re: Další starosti s Accentem
Napsal: 16 čer 2010, 18:27
od Hardcam
Pravdepodobne se ECU domniva, ze je chyba v nizke ucinnosti katalyzatoru. Pokud lambda sondy funguji a vyfuk nema zadne netesnosti, pak je opravu chyba v katalyzatoru a nikoliv v lambda sondach. bAle ze je v nem chyba nutne neznamena, ze nemusis projit emisemi. Zatim bych to nechal byt.
Re: Další starosti s Accentem
Napsal: 16 čer 2010, 18:43
od Jura
jen pro porovnání přikládám výřez z protokolu emisí:
ale stejně netuším v jakém tavu se tedy kat nachází, doufám, že ještě něco vydrží.
Ještě takový dotaz, měl jsem prasklou žárovku v budíkách, porozdělání jsem zjistil že tam mám klasiku T10, tak jsem koupil 4ks. modrých diod do parkovaček a dal je tam. Technik koukal co s nima mám, páč mi dvě bikají jak vánoční stromeček. Dotykem to asi nebude, myslíte, že mám zkusit jiné diody? Našel jsem na aukru s 5ti SMD ledkama.
Re: Další starosti s Accentem
Napsal: 16 čer 2010, 19:10
od Hardcam
Bile T10 blikaji celkem casto.
Re: Další starosti s Accentem
Napsal: 16 čer 2010, 19:20
od Jura
Hardcam píše:Bile T10 blikaji celkem casto.
tak to jsi mě moc nepotěšil. Mám teď
tyto . Nevíš jak jsou na tom
tyhle ?
Re: Další starosti s Accentem
Napsal: 16 čer 2010, 19:50
od Hardcam
Ja mel SMD jedny, 4 odesly behem hodiny, zbylych 6 do druheho dne. Taky z Aukra. Uz ty vopicarny nechci ani videt...
Re: svítí Check, těsnění ventilového víka, vzpěry víka kufru
Napsal: 16 srp 2010, 09:38
od mirpie
přepsán název tématu na výstižnější
Re: svítí Check, těsnění ventilového víka, vzpěry víka kufru
Napsal: 08 zář 2010, 21:02
od cuxicek
ahoj kamarádi,mám Hyundai Accent 1994 a dost dlouho mě trápí kontrolka Check Engine.Pokud je motor studený je vše vše v pořádku,ale po ohřátí se kontrolka rozsvítí a nastávají potíže.Za určitou dobu se samovolně zvýší otáčky až do maxima a pak motor vypne.Někdy hned naskočí,ale jindy ne a musím ho roztlačit.Na první škubnutí chytí.Pak se otáčky lae drží okolo 2000 a v autě je cítit zápach jak ze senkrovny(čpavek).Vyměnil jsem termostat,snímač otáček i teploty.Vyčistil klapku,prostříkal kontakty a stále ten samý problém.Na diagnostice my vloni řekli,že je to snímač otáček na vačce a stejně to dělá dál.Mám nové svíčky i kabely a spotřeba se mi enormě zvedla.Na to,že mám najeto 189000 jsem šel ze 6 litrů na 10.Pokud jste někdo měl stejný problém a vyřešil ho,prosím dejte vědět.Je to mazlíček a nerad bych se ho zbavoval.Díky.
Re: svítí Check, těsnění ventilového víka, vzpěry víka kufru
Napsal: 07 bře 2013, 07:33
od Bizon
Pokud citis cpavek, muze se s tebou loucit katik..
Vzhledem k najetym KM a zvysene spotrebe je to mozne..