Stránka 1 z 2

Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 14 dub 2010, 20:12
od 007
Ahoj fandové a fanynky, tak jsme koupili poměrně slušný kousek (aspoň myslím)...má to najeto 42000 po 4 letech...kámošova manželka s tím poskakovala po městě a párkrát to bylo na výletě dál, ale jináč sotva zajetý vůz....docela myslím solidní výbava...jen mě občas něco překvapí jako novice v Hyundaiích, tak třeba to hnusné pípání, když se člověk nezapne do pásů nebo vystoupí z auta nechá motor běžet..tak to je hnus velebnosti..doufám, že mi to v servisu nějak pomocí PC diagnostiky upraví přes nějakou IP adresu, taky mě příjde docela nepraktické, že signalizace mlhovek není v palubní desce,ale jenom kontrolka na čudlíku, pak bych měl dotaz jestli se vyplatí nechat si na volant dodělat ovládání na autoradio...jde to vzít z nějaké bouračky a předělat? Nebo kolik stojí nové?Díky Vám.....jinak spokojenost....super svezení, bezpečné auto, sedí na silnici, prostor bomba a mimnochodem jsem na spotřebě 7,7 l /100 km...po prvních 1000km...James Bond, co opustil BMW

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 14 dub 2010, 20:53
od Hardcam
Nesmis se odpoutavat driv, nez zastavis a das tam neutral (u automaticke prevodovky P), pak to nepipa. Co je IP adresa v aute netusim.

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 07:14
od branoba
To nie je pravda. Pípa to aj keď mám na automate zaradení parking.

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 10:09
od Hardcam
Tak to mate rozbity...:)

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 11:55
od branoba
Určite to nie je rozbité. Funguje to tak od novoti. Bohužial Hyundai má niektoré veci absolútne nedoriešené. Napríklad len zapnúť hmlovky je za jazdy naozajstný problém, nehovoriac o ich identifikácii na prístrojovke. A iné veci

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 12:15
od Mr. HYUNDAI
Hardcame, zkus v tátově Sonátě nechat motor běžet, zařaď "N" nebo "P" a vydrž tak minutu bez zapnuté kšíry řidiče. Začne řvát jak pominutá ať tam bude někdo sedět nebo ne. Je to tak proto, že za takovéto zkur..né nastavení jsou body dle metodiky EuroNCAP.

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 12:19
od Hardcam
Ja vim, jak to funguje u Sonaty, ale pokud tam da napred P a pak se odpouta a opusti nastartovany vozidlo, tak to nepipa. To samy u spolujezdce, bude to pipat furt, pokud se odpouta pred zastavenim.

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 13:09
od Mr. HYUNDAI
Nerozumíme si. Situace - přijedu k pumpě, žena zůstává v autě, mrzne, takže motor nechám běžet a jdu si koupit noviny, než se vrátím, tak auto pípá jak kráva, protože motor běží a pás řidiče není zapnutý. Já u manuálu mám samozřejmě neutrál. Pípák u sedadla řidiče nerozlišuje jeho obsazení, prostě běží motor a není zaplý pás - pípá.
U spolujezdce je to jinak, tam, pokud pás odepneš po úplném zastavení a člověk tam sedět zůstane, tak pípat nebude, dokud se zase nerozjedeš. Pokud se odepne před úplným zastavením, tak začne okamžitě pípat a přestane buď když se znovu zapne, nebo když se zvedne ze sedadla.

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 13:22
od Hardcam
Promin, opravil jsem to na P...opravdu nepipa, tyto situace delame casto, ze bezi motor.

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 13:26
od Mr. HYUNDAI
Kouzlo automatu, asi je tam chytrý spínač na "P". My s manuály máme smůlu, řve to děsně.

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 20:14
od Santík
Zdravím vás pánové, no já mám Santa fe 2006 manuál, taky to pípá, ale když chci aby to mlčelo stačí pás dvakrát připnout a odepnout a máte klid. Elektronika to pozná a vyřadí signalizaci z provozu dokud nevypnete zapalování. Vážně to funguje vyzkoušejte :D

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 21:04
od 007
díky moc ani jsem netušil, že rozpoutám takhle žhavou diskuzi...to pípání hnedle vyzkouším oblbnout tím dvojitým zapásáním a odpásáním a ta signalizace mlhovek o té jsem psal, to je fakt nedořešeno,ale je fakt, že tak často ty mlhovky nepoužívám.....jinak co mě ještě trochu deptá je velice sparťanský palubní počítač...mám asi základní verzi a to je teda chudoba, ale jinak jsem opravdu spokojen..navíc mi kamarád nechal u stropu namontován DVD přehrávač Alpine s infra sluchátkama, tak děcka koukaj na filmy a my můžeme poslouchat radio a bavit se a nebýt rušeni a nebo to můžeme ten zvuk DVD zapnout pomocí zabudovaného FM transmiteru přepnout do autorádia....prostě vrchol rozcapenosti...ale když to tam je,tak to vyhazovat nebudu...prý to stálo 30.000 nové. Díky všem za odpovědi...určitě zase dám vědet, až něco objevím, co jsem zcela nepobral =D>

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 15 dub 2010, 21:12
od Hardcam
Pokud to pipa, zacvakni a odcvakni pas a bude o OK. Mam dojem, ze je jen jedna verze palubniho pocitace - prumerna spotreba, denni kilometry, dojezd a prumerna rychlost. Nic jinyho Hyundai nenabizi a uprimne, vzdyt to bohate staci :roll:
Ta kontrolka mlhovek driv byla u vseh Hyundaiu jen na prislusnym tlacitku a u nopvych modelu uz je i na budicich. Dokonce i se signalizaci rozsvicenych svetel, coz me potesilo.

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 16 dub 2010, 21:53
od sosi
Funguje to s tým pásom, tiež to mám vyskúšané

Re: Santa FE 2006, 2.2 CRDI, 4x4

Napsal: 18 dub 2010, 23:06
od Zdeněk ČB
Hardcam píše:................................... Mam dojem, ze je jen jedna verze palubniho pocitace - prumerna spotreba, denni kilometry, dojezd a prumerna rychlost. .......................
Nesedím teď v autě, ale skoro bych se vsadil, že já tam průměrnou rychlost nemám. Průměrná spotřeba - dojezd - denní kilometry. Toť vše.