Stránka 1 z 6
cuka skube netahne
Napsal: 28 dub 2010, 12:41
od Petr123456789
Zdravim mam problem mam Scoupe RV.96 65KW zacina to uz kdys je motor studeny tak se neudrzi bez pridani plynu!Skube jede jakoby na 3 valce vubec netahne nad 140 nejede driv 180 jak nic!A rozjezdy hruza!!!Akcelerace byla 0-100 za 11 a tedka tak 30!
Takze auto ma:
Nove zapalovaci kabely bosh
Nove svicky NGK BKR5ES-11 presne co tam maji byt
Nove cidlo teploty meneno 3x pro neustale podezirani automechaniku
Kamarad prodava autodily takze se tohle vzdycky obednalo a vratilo zpatky :
Zapalovaci civka
Haluv snimac
Snimac klepani
Snimac otacek vacky
Lambda sonda
Snimac polohy skrtici klapky
Volnobezny ventil
Jedine co neslo obednat tak aby se to dalo vratit byla ridici jednotka a vaha vzduchu!!!
Co je ok privod paliva:
Palivovy filtr,Regulator tlaku ,vztriky,zpetne palivove potrubi-paliva tam jde hodne zvysene emise o 150% oproti normalu Sporeba:zere jako rakovina!
Svicky po vytazeni cerne mokre!
Tlaky na vsech valcich uplne stejne 1.4
Sportovni svody-prvni svod ma o 40 stupnu nizsi teplotu!
Po zahrati volnobeh 900
Auto uz putovalo 3 servisama a divalo se na neho uz hodne mojich kamaradu co maji dilny a nebo jsou fakt koumaci! A nikdo na nic neprisel ani v tech 3 servisech jako ze jsem v kazdem byl 4 hodiny tak jsem nic neplatil...
nebod na nic neprisly!!
Rikam jedine co jsem nevymenil tak ja ta vaha vzduchu a pak uz me jen napada ridici jednotka?!
Kazda rada se hodi a jestli nekdo vi jak ozkouset vahu vzduchu..nebo jestli se najde nejaka dobra duse ze zlinskeho kraje ktera by ji pujcila na zkousku tak piste dik vsem za rady!
Re: cuka skube netahne
Napsal: 28 dub 2010, 12:49
od Russell
nazdar,
podla mna by to mohlo byt sanie, ja ked som si daval CAI tak mi auto netahalo a obcas aj zdochlo, nemalo vykon a cukalo sa lebo bolo zle utesnene a tym padom motor nasaval falosny vzduch do motora co malo aj vyrazny vplyv na spotrebu hned na to som este raz podotahoval vsetky veci na sani a fici jak dabel
Re: cuka skube netahne
Napsal: 28 dub 2010, 13:37
od Vladislav Bureš
Vysoká spotřeba mokré svíčky a emise je snad jedině špatná směs takže váha vzduchu počínaje přes netěsnosti sání (někdy jen prasklina ve vlnovcích hadic je potřeba vše pořádně projít) po lambdu. Když je to najednou skokově tak se prakticky dají vyloučit elektrické součásti, zcela sice ne ale většinou odchází postupně. Jestli to je váha vzduchu tak ji odpoj jednotka pojede v servisním režimu, ale poběží tak jsem přišel na to že by moje chtěla občas vyčistit, tedy tak to funguje u nissnanu nevím jestli jestli to je je stejné i u Scoupe. Mě se po odpojení ustálil chod (točí to jen do dvou tis) ale když mi vyletěla hadice sání tak chcípnul pokud jsem nebrnkal o plyn bez výkonu a pral se. Obráceně netěsnost sání ti zvedne spotřebu a budeš cítit takovou neochotu se vytáčet a budeš slyšet že se motor hádá a má jiný zvuk
Re: cuka skube netahne
Napsal: 28 dub 2010, 17:05
od Petr123456789
Dik moc ale netesnost jsem prochazel tam nic neni mel jsem je sundane .. dival jsem se jestli tam neni nejaka dirka prasklinka hadice jsou ok !
K te vaze kdys ji odpojim tak to nic neudela..potom jsem ji vysrouboval mymo sani a nechal ji zapnutou a zase na chodu zadny rozdil i kdys pridavam plyn porad se to chova stejne to asi nema delat ne ??V mojem okoli ani z kamaradu nikdo v aute vahu nema takze nevim co by ten motor mel udelat???Jen kdys ji zapojim tak jako by se to na 1 sekundu motor snazil spravit a pak se na to zase vykasle!!ale jeto opravdu jen vterinka!!
Tady jsou odkazy na videa:
Startovani za studene 2x bez plynu a jednou z plynem:http://www.youtube.com/watch?v=NtU63rJODrM
Odpojeni a zapojeni vahy zadna zmena na chod motoru:http://www.youtube.com/watch?v=CvHeuk4LT2U
Vaha mimo sani a jeji odpojeni taky bez rozdilu:http://www.youtube.com/watch?v=o1X0nxeMklk
Re: cuka skube netahne
Napsal: 29 dub 2010, 09:14
od Vladislav Bureš
psal jsi že když nastartuješ tak to chcípá že mu musíš pomoct takže jsem chtěl aby jsi když to s váhou chcípá ji odpojil jestli se srovná.
Jestli že jsi vyndal váhu nechal ji připojenou a motor se choval stejně tak bych asi vážně hledal chybu tam protože motor nemůže jed jak má když do něj jde jiné množstní vzduchu než si myslí to by potom nemusela být v sání auto se nemůže chovat stejně s váhou a bez.
Jinak k tomu teplotnímu čidlu už si nepamatuju jestli má Scoupe také dvě nebo jen jedno ale já mám dvě jedno pro budík v přístrojovce a jedno pro ŘJ ani v nissanu to nevěděli když jsem jim tam volal o nové.
Re: cuka skube netahne
Napsal: 29 dub 2010, 11:41
od Romcis
Scoupe ma dve cidla, jedno pro palubku a druhe pro jednotku.. odpoj konektor od vahy a zkus,a ne ze sundas cast sani s vahou ale nechas ji pripojenou. je taky mozny ze ti vymenily spatny teplotni cidlo. to pro ukazatel na palubce ma jen jeden vodic,to druhe s vice vodici je pro jednotku.
Re: cuka skube netahne
Napsal: 29 dub 2010, 11:55
od Vladislav Bureš
To jsem měl na mysli jedno pin pro palubku a dvou pro ŘJ
Re: cuka skube netahne
Napsal: 29 dub 2010, 13:40
od Petr123456789
Ne stoprocentne se 3 x menilo 2 pinove cidlo teploty!To jedno pinove pro chod motoru snad neni ani dulezite ne?!...je to jen informace na palubovce..?
Jeste hodne lidi rikalo ze je dulezite jaky je v cidle odpor ..Scoupe ma NTC odpor to znamena cim vetsi teplota tim mensi odpor!..nejake cidla to maji naopak a potom to cidlo dava ridici jednotce presne opacne informace ...! opravte me jestli se pletu!
Re: cuka skube netahne
Napsal: 29 dub 2010, 13:53
od Vladislav Bureš
i kdyby tam bylo opačné což se dá velmi jednoduše zjistit každé čidlo má udávaný odpor v dané teplotě 20 nebo 100°C takže nic co by se nedalo změřit multimetrem. Ale nemyslím si že by to mělo takový vliv. Mě ECu hlásila špatné čidlo a vesele to jezdilo ne tak jak by mohlo ale zdaleka ne tak jak popisuješ. Mě se celkem zamlouvá varianta AFM když nedošlo ke změně po odpojení je tam něco špatně
Re: cuka skube netahne
Napsal: 29 dub 2010, 22:04
od Yurii
Je to na 90% vaha vzduchu... ridici jednotka pak pracuje s vychozima hodnotama ktery se lisej od standardnich. Proto na plyn chcipa, neda se bez plynu nastartovat a proste je z nej lina potvora.
Jinak kdyz dobrou vahu vzduchu odpojis od jedouciho motoru, mel by zakolisat a chcipnout neb ose jen tak-tak udrzet / teda alespon u Scoupe GT s turbem u LS nevím.
Mam moznost sehnat druhovyrobni vahu na GTcko asi za 1400 z ebaye a mam jednu nahradni funkcni, ted s ni teda jezdi kamarad ale mel by dostat jinou tak kdybs chtel na zkousku, nebude problem
Jinak o cidlech teploty chladici kapaliny mam opacny info
dvoupinove je prej pro palubni budik a jednopinove pro ridici jednotku, taky se mi to nezdalo ale Rikal to Hujer a zatim se nikdy nesplet tak mu verim. Nicmene timhle cidlem to NENI... menil jsme ho uz parkrat a nikdy zdadna zmena
Re: cuka skube netahne
Napsal: 29 dub 2010, 23:30
od Romcis
Yurii píše:Je to na 90% vaha vzduchu... ridici jednotka pak pracuje s vychozima hodnotama ktery se lisej od standardnich. Proto na plyn chcipa, neda se bez plynu nastartovat a proste je z nej lina potvora.
Jinak kdyz dobrou vahu vzduchu odpojis od jedouciho motoru, mel by zakolisat a chcipnout neb ose jen tak-tak udrzet / teda alespon u Scoupe GT s turbem u LS nevím.
Mam moznost sehnat druhovyrobni vahu na GTcko asi za 1400 z ebaye a mam jednu nahradni funkcni, ted s ni teda jezdi kamarad ale mel by dostat jinou tak kdybs chtel na zkousku, nebude problem
Jinak o cidlech teploty chladici kapaliny mam opacny info
dvoupinove je prej pro palubni budik a jednopinove pro ridici jednotku, taky se mi to nezdalo ale Rikal to Hujer a zatim se nikdy nesplet tak mu verim. Nicmene timhle cidlem to NENI... menil jsme ho uz parkrat a nikdy zdadna zmena
Tak to se plete cece, zkus jen pri otocenem klicku s ohratym motorem aby ti ukazoval teplomer na palubce a odpoj to jednopinove cidlo teploty,a uvidis jak ti to klesne na nulu...zapojis a zase ukazuje,odpojis neukazuje,zapojis ukazuje
atd...jako u blbych
jednopinove je jen informativni pro palubku, ne pro ECU.
Re: cuka skube netahne
Napsal: 30 dub 2010, 00:20
od Petr123456789
JJ taky si myslym ze je to tou vahou uz ji zhanim od nekoho pouzitou alspon na odskouseni!
A tady je obrazek te vahy pro Yurii
Re: cuka skube netahne
Napsal: 30 dub 2010, 00:24
od black_sheep
romcis ma pravdu s tema cidlama... a potvrzuji napad s vahou vzduchu, vypada to na ni.
Re: cuka skube netahne
Napsal: 30 dub 2010, 05:26
od Romcis
Yurii píše:Je to na 90% vaha vzduchu... ridici jednotka pak pracuje s vychozima hodnotama ktery se lisej od standardnich. Proto na plyn chcipa, neda se bez plynu nastartovat a proste je z nej lina potvora.
Jinak kdyz dobrou vahu vzduchu odpojis od jedouciho motoru, mel by zakolisat a chcipnout neb ose jen tak-tak udrzet / teda alespon u Scoupe GT s turbem u LS nevím.
Mam moznost sehnat druhovyrobni vahu na GTcko asi za 1400 z ebaye a mam jednu nahradni funkcni, ted s ni teda jezdi kamarad ale mel by dostat jinou tak kdybs chtel na zkousku, nebude problem
Jinak o cidlech teploty chladici kapaliny mam opacny info
dvoupinove je prej pro palubni budik a jednopinove pro ridici jednotku, taky se mi to nezdalo ale Rikal to Hujer a zatim se nikdy nesplet tak mu verim. Nicmene timhle cidlem to NENI... menil jsme ho uz parkrat a nikdy zdadna zmena
Tady u nas koupis vahu za 2200, takze nevim jestli to nevyjde s dopravou stejne jako z ebaye.
VÁHA VZDUCHU 0 280 217 102 ALFA ROMEO , FIAT, LANCIA ,HYUNDAI
(id: VV001)
cena 2 200 ,- Kč
VÁHA VZDUCHU 0 280 217 102 ALFA ROMEO 145, ALFA ROMEO 146, FIAT, LANCIA ,HYUNDAI ACCENT, HYUNDAI S-COUPE
VÁHA VZDUCHU SE SHODUJE S ČÍSLY .: 0 280 217 102, 0280217102, OE FIAT 46464928, 464649280,OE HYUNDAI 2816422051 , 2816422060
Re: cuka skube netahne
Napsal: 30 dub 2010, 07:19
od Kull
Jednoznačně bych si přikláněl k váze. Jestli se po jejím odpojení, potažmo po odpojení kabelů, motor chová stejně, bude to ona...
Předpokládám, že by měla být stejná an Ponny, Lantru ze stejných let, jako máš SCoupe... To yb neměl být problém na vrakáči sehnat, nebo si to nechat poslat...
Je ale také divná ta nižší teplota za prvním válcem...