Stránka 1 z 1
kouri modre co s tim
Napsal: 30 dub 2010, 11:23
od cabalaje
Re: kouri modre co s tim
Napsal: 30 dub 2010, 11:44
od Jam
Pokud se to zhoršilo prudce, tak je to něco jinýho - prasklý pístní kroužek např.
Re: kouri modre co s tim
Napsal: 30 dub 2010, 11:49
od cabalaje
prave ze to slo postupne, kouri na volnobeh nebo pri vetsich otackach ,kdyz ji skousim tocit na vetsi otacky tak huli dost

Re: kouri modre co s tim
Napsal: 30 dub 2010, 15:51
od Aleš
ještě mi někdo loni povídal, že lantrám se zadírá třetí válec. Nevim, možná je to kravina
Re: kouri modre co s tim
Napsal: 30 dub 2010, 16:03
od Accentdevil
Gufera nebo krouzky. Gufera to jsou v pripade kdyz Ti to zacne kourit jen po delsi dobe stani...olej stece po ventilu az do valce kde se po nastartovani spali a coudi to. Potom uz to necoudi, olej se sice spaluje, ale jen hodne malinko, takze to skoro nepoznas. Pistni krouzky to jsou v pripade, ze to kouri proste porad. Na valci je olej a ten ma byt stiranej pistnim stiracim krouzkem, kdyz je v haji, tak se Ti ten olej dostane az nad pist a tam se spali. Todle Ti rekne asi kazdej, ale muze to byt i tesneni pod hlavou. Ze je proste znicene mezi kanalkem a valcem, ale to je mala pravdepodobnost.
Zmer si komprese, ta Ti hodne napovi, ale nezaruci co to je vlastne...Tipuju to na ty krouzky

Re: kouri modre co s tim
Napsal: 30 dub 2010, 16:32
od ALEX 74
mám stejnej problém a to dokonce po dvou opravách v servisu(měnili kroužky i gufera)taťulda s fora mi řekl po jeho shlédnutí jasně kroužky...tak že je vyměníme a to už pořádně!

Re: kouri modre co s tim
Napsal: 01 kvě 2010, 23:09
od cabalaje
Re: kouri modre co s tim
Napsal: 02 kvě 2010, 00:32
od Accentdevil
To je mozna jen nahoda, spis za studena by to melo hulit, zkus si udelat ty tlaky...