chvilkové hučení zadního kola/nezmačknutelný pedál brzdy
Napsal: 11 kvě 2010, 12:16
Ahoj,
ani na jedne problém jsem na foru nenašel řešení.
Problém 1) Pokud elantru nechám delší dobu(třeba 1 den) bez pohybu, tak je pak od rozjezdu cca 2 minutky slyšet hučení zadního kola, jehož frekvence,
je přímo úměrná rychlosti auta. Tedy čím rychleji jedu, tím rychlejší je frekvence hučení. Ale pak když párkrát přibrzdím a nakonec po té minutce dvou, vyjedu z města,
tak hučení zmízí. Nepociťuju, že by mě to kolo přibržďovalo. Kolo jsem na heveru ještě nezvedl.
Podobný problém jsem měl na předchozím autě, jenže tam byly vzadu bubny a v nich byl bordel, který zatuhl, takže stačilo vyčistit, ale teď tam jsou kotouče tak nevím.
Když to hučení zmizí, tak je to kolo jako všechny ostatní. Žádné ráchtání, lupání v kole v zatáčkách, nic, jenom ticho resp. valivej odpor pneu.
Problém 2) Zase se to obejvuje po stání auta. Tentokrát stačí několik hodin. Přijdu do auta, ale pedál brzdy nejde sešlápnout. Je jakoby natlakovaný. S tímhle jsem se setkával
a i setkávám, když je vypnutý motor a sešlápnu brzdu, to taky natlakuju brzdy. Ale když auto jen stojí a pedál sám "ztvrdne"? Docela mě zajímá čím to je.
Další projev je ten, že když ten natlakovaný pedál zmáčknu sešlápnu tak malinko, jak jen mi to dovolí zdravý rozum, tak auto nebrzdí(stále je vypnutý motor) a pedál se uvolní až při nastartování.
Je to normální? Co to způsobuje?
ani na jedne problém jsem na foru nenašel řešení.
Problém 1) Pokud elantru nechám delší dobu(třeba 1 den) bez pohybu, tak je pak od rozjezdu cca 2 minutky slyšet hučení zadního kola, jehož frekvence,
je přímo úměrná rychlosti auta. Tedy čím rychleji jedu, tím rychlejší je frekvence hučení. Ale pak když párkrát přibrzdím a nakonec po té minutce dvou, vyjedu z města,
tak hučení zmízí. Nepociťuju, že by mě to kolo přibržďovalo. Kolo jsem na heveru ještě nezvedl.
Podobný problém jsem měl na předchozím autě, jenže tam byly vzadu bubny a v nich byl bordel, který zatuhl, takže stačilo vyčistit, ale teď tam jsou kotouče tak nevím.
Když to hučení zmizí, tak je to kolo jako všechny ostatní. Žádné ráchtání, lupání v kole v zatáčkách, nic, jenom ticho resp. valivej odpor pneu.
Problém 2) Zase se to obejvuje po stání auta. Tentokrát stačí několik hodin. Přijdu do auta, ale pedál brzdy nejde sešlápnout. Je jakoby natlakovaný. S tímhle jsem se setkával
a i setkávám, když je vypnutý motor a sešlápnu brzdu, to taky natlakuju brzdy. Ale když auto jen stojí a pedál sám "ztvrdne"? Docela mě zajímá čím to je.
Další projev je ten, že když ten natlakovaný pedál zmáčknu sešlápnu tak malinko, jak jen mi to dovolí zdravý rozum, tak auto nebrzdí(stále je vypnutý motor) a pedál se uvolní až při nastartování.
Je to normální? Co to způsobuje?