Podivný pískot z motorového prostoru...
Napsal: 18 kvě 2010, 11:11
Zdravím všechny majitele Hyundaiů Santa Fe. Od začátku letošního roku jezdím se Santa Fe 2.2 Crdi 4x4 s automatickou př., jedná se o rok 2006, momentálně najeto kolem 143tis.km a začaly se mi z motorového prostoru ozývat zajímavé zvuky . Ještě když byla zima, tak zvuky byly slyšet zejména z počátku, než se motor ohřál. Nyní po pár měsících to už píská i když je motor zahřátý. Pískot se vyskytuje zpravidla těsně před hranicí přeřazení na vyšší stupeň, takže bych řekl, že to má souvislost s vyššími otáčkami motoru. Nedávno se mi stalo, že jsem jel po městě, zastavil jsem (převodovka byla stále v režimu D) a motor chcípnul . Pak možná 20min jsem se snažil za stálého ku*vení a p*čování na Hyundai startovat . Motor točil, ale nechtěl naskočit (jako když startují staré škodovky - už už a pořád nic). Naštěstí po těch 20min motor naskočil a mohl jsem se vzdálit a neblokovat cestu. První co mi napadlo, že jsem vzal špatnou naftu, takže hned k pumpě k Shellce a plnou, aby se zbytek promísil. Od té doby jsem tankoval výhradně u Shellu a Benziny Verva diesel. Pískání z motoru bylo stále, ale už to nechcípalo... Jenomže 2 dny zpět jedu nakoupit do obchoďáku, zastavím na parkovišti a když se po pár minutách vracím a snažím se nastartovat, tak opět stejná situace . Ikdyž teda teď to naskočil po pouhé minutě...
Byl jsem s tím již ve dvou servisech Hyundai. V prvním mi řekli, že technik nezaznamenal nic zvláštního, že je to u těchto vozů normální . Teď jsem se vrátil z druhého servisu, kde mi řekli, ať nejdřív zaplatím 2000,- a že se na to zkusí podívat, ale nemají tušení, čím by to mohlo být... . Vyhodit jen tak dvojku se mi zrovna nechce .
Když jsem si pročítal na internetu různá fóra, dočetl jsem se, že konkrétně u těchto vozů často odchází po 100tis.km vstřiky a turbo. Obávám se, že by to mohli být vstřiky - bude asi ranec za opravu . Jinak jsem s autem nad míru spokojen, ale toto mě opravdu vytáčí .
Řešil někdo z Vás podobnou situaci? Díky za Vaše názory.
Byl jsem s tím již ve dvou servisech Hyundai. V prvním mi řekli, že technik nezaznamenal nic zvláštního, že je to u těchto vozů normální . Teď jsem se vrátil z druhého servisu, kde mi řekli, ať nejdřív zaplatím 2000,- a že se na to zkusí podívat, ale nemají tušení, čím by to mohlo být... . Vyhodit jen tak dvojku se mi zrovna nechce .
Když jsem si pročítal na internetu různá fóra, dočetl jsem se, že konkrétně u těchto vozů často odchází po 100tis.km vstřiky a turbo. Obávám se, že by to mohli být vstřiky - bude asi ranec za opravu . Jinak jsem s autem nad míru spokojen, ale toto mě opravdu vytáčí .
Řešil někdo z Vás podobnou situaci? Díky za Vaše názory.