Stránka 1 z 1
Montáž spínače automatického rozsvícení světel
Napsal: 02 kvě 2006, 20:36
od neon
Má někdo zkušenost nebo již si nechal nebo sám instaloval spínač světel ? Kde se dá koupit nebo to nechat na servisu ? Blíží se červenec a potom to začne,tak si myslím,že lépe nyní investovat tu tisícovku,než ji dávat státu na pokutách a to potom přijde daleko dráž jak montáž spínače.
Napsal: 02 kvě 2006, 21:04
od Vita
Napsal: 02 kvě 2006, 22:00
od zdenek76
tohle mě naštěstí netrápí, u faceliftovýho santy se můžou nechat světla zapnutý pořád, zhasnou automaticky po vytažení klíčku
to Zdeněk 76
Napsal: 04 kvě 2006, 18:40
od neon
To máš pravdu,že při vytažení klíčku zhasnou,ale když vypneš motor a klíček tam necháš tak ti svítí parkovačky,ale když klíček vyděláš a otevřeš dveře,tak se vše zhasne.To ale neřeší to,aby poptkávací světla byly zapojeny jen při nastartování,proto ten spínač je nutný. Jinak nejde ani rádio atd...Již to montojí za 1200 v Olomouci.
Re: Montáž spínače automatického rozsvícení světel
Napsal: 12 srp 2014, 20:42
od martased
mohl bych se prosiomte zeptat kam se ten spinac montuje mam santa fe facelift 2006 a vypinac mam v poloze 0 a svetla po nastartovani sviti a potreboval bych to zrusit kvuli led dennim svetlum moc diky
Re: Montáž spínače automatického rozsvícení světel
Napsal: 14 srp 2014, 12:49
od Mike.M
Led denní svícení je na ho#vno a měli by to zrušit. Ono i denní svícení všeobecně. Kolikkrat se mi stane že potkám někoho, kdo si myslí že má rosvicene světla, ale zadek nesvítí. Šero nesero, mlha nemlha, déšť nedest. Jednou jsem jel a najel jsem do mlhy, zapl mlhovku, a predemnou 5m se obevilo pomalujedouci dodávka bez toho aniž by svítila jakkoli vzadu. Další příklad na dálnici za hustého deště, mlhovky jde vidět na 200m, normální svícení za proudem vody na 50m, ale denní jde pozbat jen podle toho ze je tam trysk vody cca 15m před sebou, v rychlém pruhu kde dotyčný jede 70km/h. Podle mě je to na papíry na rok.
Re: Montáž spínače automatického rozsvícení světel
Napsal: 14 srp 2014, 13:16
od 69pavel
Mike.M píše:Led denní svícení je na ho#vno a měli by to zrušit. Ono i denní svícení všeobecně. Kolikkrat se mi stane že potkám někoho, kdo si myslí že má rosvicene světla, ale zadek nesvítí. Šero nesero, mlha nemlha, déšť nedest. Jednou jsem jel a najel jsem do mlhy, zapl mlhovku, a predemnou 5m se obevilo pomalujedouci dodávka bez toho aniž by svítila jakkoli vzadu. Další příklad na dálnici za hustého deště, mlhovky jde vidět na 200m, normální svícení za proudem vody na 50m, ale denní jde pozbat jen podle toho ze je tam trysk vody cca 15m před sebou, v rychlém pruhu kde dotyčný jede 70km/h. Podle mě je to na papíry na rok.
places na spatnem pisecku to ze nesvitil v mlze je chyba toho sofera a to ty neovlivnis jaky je idiot,nicmene nezlob se na mne ale ti kteri jezdi v desti na zaple zadni mlhovky tak tem bych okamzite bral papiry a poslal na psychotesty,zadni mlhovku bych nechal pouzivat jen za huste mlhy, pokud nekdo ma slaby zrak,seroslepost aj. problemy s ocima nepatri na cestu,navic jet za takovym idiotem s mlhovkama v desti tak za 20 minut mas oci tak unavene jako bys ridil 9hod v kuse,navic kdyz prsi tak nejedu jak idiot a sundam nohu z plynu a prizpusobim jizdu stavu a povaze vozovky,pokud chces po dalnici valit v desti 150kou tak si nestezuj na ostatni ze nejsou videt,kdyz pojedes 100 tak jsou i ti s dennimi v desti videt. ja osobne mam denni LED a kdyz se snizi viditelnost pod cca 300 metru teprve prepinam na hlavni svetla.jezdim i ven a nikde jsem nemel s timto problemy,jen u nas jsou soferi co porad na neco remcaji.
navic v rakousku jiz denni povinne sviceni je zruseno,meli bysi nasi pani zakonodarci vzit priklad jako tehdy a tento nesmysl cely den svitit zrusit.
Re: Montáž spínače automatického rozsvícení světel
Napsal: 14 srp 2014, 17:34
od Mike.M
Hezdim hodně a porad, kdybych byb blb a seroslepy a navíc purat co jezdí 150 tak už mám pár nehod. Mlhovka se má používat při snížené viditelnosti, což hustý déšť spolu s jízdou po dálnici jest, nehledě na to, že za tebou je taky proud vody, že na 10 m bez světel nejde vidět. Ale urco se shodneme ze je to jen a jen o lidech, i sofe má jezdit tak aby dokázal zpomalit případně zastavit včas i při snížených světelných podmínkách, ale když sulin jede v rychlém pruhu 70 a bez světel za hustého deště, protože on má denní svícení a dálniční znamku tak si nebude ničit auto v pomalem pruhu, to je vul. Dění svícení bwru za dne, ale polovina jich jezdí i za sera. Na dálnici Brno ova, tam za mlhy a deste jezdí cca 10% osvětlených jak má být. Ostatní jsou nedostatečné osvětlení.