Stránka 1 z 1
Nízký volnoběh se zaplými světly
Napsal: 24 kvě 2010, 17:47
od Jirka RCK
Zdravím, tak mám zase věc na diskuzi
Auto jsem měl nějakou dobu odstavené (dělal jsem brzdy a měl jsem ho u karosáře kvůli vandalům co se mi po něm proběhli), v pátek jsem ho konečně dotáhnul domů a hned zase další problém...
Mám hrozně nízkej volnoběh (nějakých 600 ot.), na křižovatce se mi třepe celý auto a když dobržďuju motorem a šlápnu na spojku, tak otáčky na chvilku spadnou hodně zle, tak že málem zdechne motor... Dělá to úplně vždycky a téměř hned po vyjetí.
Když na parkovišti zhasnu světla, tak otáčky povylezou na těch optimálních 900... Vůbec netuším, co by to mohlo být
Napadla mě slabá baterka nebo něco s dobíjením, ale to mi připadne nepravděpodobný, protože mi auto chytá parádně a nemám žádnej jinej problém s tím spojenej. Od pátku jsem moc kiláků nenalítal, jen pár přískoků po městě, mohlo by to nějak souviset s odpojenou baterkou, že by se ještě nevzpamatovala ECU a jela v nouzovým režimu?
Re: Nízký volnoběh se zaplými světly
Napsal: 24 kvě 2010, 22:05
od Farrael
No řekl bych, že to bude nějaké čidlo. Zajel bych s tim na diagnostiku, tam ti snad řeknou čim to je. Mohlo by to bejt klidně snímačem klikové hřídele, co blbnul i mě. Projevovalo se to stejně. Akorát, mě to vyloženě chcíplo na té červené časem.
Re: Nízký volnoběh se zaplými světly
Napsal: 24 kvě 2010, 22:41
od mayq
Cidlo otaciek na klukovej hriadeli diagnostika neodhali, to chce len premerat multimetrom. Potom este cidlo volnobeznych otacok, ale preco je to zavisle na spotrebe energie ?!
Re: Nízký volnoběh se zaplými světly
Napsal: 25 kvě 2010, 16:17
od Accentdevil
Chvilku s tim jezdi a kdyz se to nespravi tak zkus postelovat volnobeh...po odpojeni baterky to proste nekdy dela neplechu,az ho budes stelovat, tak mej zaple svetla...
Re: Nízký volnoběh se zaplými světly
Napsal: 25 kvě 2010, 18:34
od Jirka RCK
Dneska sem celej den jezdil a navečer sem si zajel trochu zablbnout na parkoviště. Cestou domů se mi rožnul CHECK, po pár kilácích zase zhasnul a zdá se, že si to tím sedlo. Občas klesnou pod 800 (hlavně když mám rožnutá světla a stojím na brzdě), ale už to aspoň nepadá k těm 400, když před křižovatkou brzdím motorem.
Accentdevil: Kde se prosimtě dá seštelovat volnoběh? Rád bych trochu přidal, ale myslel sem, že se u moderních aut štelovat nedá a ovládá ho ŘJ, tak sem po tom nějak nepátral...
Re: Nízký volnoběh se zaplými světly
Napsal: 25 kvě 2010, 22:11
od Farrael
mayq píše:Cidlo otaciek na klukovej hriadeli diagnostika neodhali, to chce len premerat multimetrom. Potom este cidlo volnobeznych otacok, ale preco je to zavisle na spotrebe energie ?!
Ukáže. Mě to takhle odhalili, že to je tim. Ještě mám někde vyjetej papír z diagnotiky, kde je to přímo vypsané ta chybová hláška
Re: Nízký volnoběh se zaplými světly
Napsal: 25 kvě 2010, 23:33
od Accentdevil
Jirka RCK píše:Dneska sem celej den jezdil a navečer sem si zajel trochu zablbnout na parkoviště. Cestou domů se mi rožnul CHECK, po pár kilácích zase zhasnul a zdá se, že si to tím sedlo. Občas klesnou pod 800 (hlavně když mám rožnutá světla a stojím na brzdě), ale už to aspoň nepadá k těm 400, když před křižovatkou brzdím motorem.
Accentdevil: Kde se prosimtě dá seštelovat volnoběh? Rád bych trochu přidal, ale myslel sem, že se u moderních aut štelovat nedá a ovládá ho ŘJ, tak sem po tom nějak nepátral...
Ja Ti to nepovim, zeptej se nekoho kdo Accentika ma, ja uz nevim ani jestli to tam je, ale nekde u klapky bude stelovaci sroub urcite...
Re: Nízký volnoběh se zaplými světly
Napsal: 26 kvě 2010, 22:41
od MICHAL77
Ahoj lidi,
jasně že to má šroub na klapce. Je přímo na ní v takové jakoby "trubičce" je v ní šroubek. Je to ze stany od kabiny... Popřípadě mohu i vyfotit, ale myslím že není problém to lehce najít. Doprava se přidává....