Stránka 1 z 2

pomoc jede na tri valce

Napsal: 03 kvě 2006, 21:15
od alpina.b6
zdravim, mam hyundai S cupe 93 a studene to jede na 4 valce po zahrati na 3 válce. Co tomu muze byt??? Hlava tesneni ci neco jineho??? Kdo poradi ci pomuze???

Napsal: 03 kvě 2006, 21:35
od Janjan
U mně to vyřešila výměna kabelů ke svíčkám.

Napsal: 04 kvě 2006, 00:55
od Borek
Co křičíš o pomoc :?: Fóbie maj taky jen 3 válce a jak si ten verk pochvalují. 8) Tráboš dva-a jak lítají. :shock: A Velorex jeden........-tak jich tam máš zatím dost. :lol:

Napsal: 04 kvě 2006, 07:49
od Felotron
Rade 622: Cypovina smazana :)

Napsal: 04 kvě 2006, 09:20
od Shelby_Nr
cawes, kamarat mal tiež taky problem, nevedeli sme čo to mohlo byť, skúšali sme všetko (rozdelovač, kabely, snímač otačok kliky....), a mal tam dost drahe sviečky, takže bol isty že tam zavada neni a jejda bola :shock: . Jedna bola tak prasknuta že to sa skoro ani nedalo poznať len tak okom, vymenil ich za nejake šmejdi a hľa už šiel motor na štyri valce :P (taka obyčajna prkotina)
Taká je moja skusenosť 8)
Tiež sme si mysleli, že bude asi hlava prasknuta, našťastie nie, to by bolo zas vyhadzovania penazí :? a prace :twisted:

ja

Napsal: 04 kvě 2006, 14:19
od alpina.b6
no tozní moc hezky ale svicky nove se tam uz pry skousely jsou na aute nove svice a porad to dela to same, po ZAHRATI jede na tri valce.

Napsal: 04 kvě 2006, 14:41
od Shelby_Nr
.....tak asi najlepšie, bude ked nechceš minať peniaze, sprav to ako my sme pravili. Keď poznaš alebo maš kamarata čo ma dalšie scoupe(plne funkčné) :wink: , zavolaj si ho a pomali vymieňajte veci (kabeli, rozdelovač.......) kým nezistíš čo to asi spôsobuje. Ked nič nebude pomahať priklaňal by som sa už aj k tej prasknutej hlave :evil: . Prajem veľa úspechov 8)
...a ozvi sa čo to bolo :) , ked to bude spravené

Napsal: 04 kvě 2006, 14:52
od ryba
nemyslim ze hlava...spis zapalovani, nebo ventil (coz je hlava:)) Ale priklanim se k tomu zapalovani, svicka v haji (zkontrolovat jak vypada v porovnani s ostatnima), rozdelovac s napecenejma krustama, kabel v haji, vstrik (zasvinena tryska)...rikam, spis elektrika

Napsal: 04 kvě 2006, 20:15
od ivan
No,jak tak koukám,tak jste vystříleli broky!! :D
No chtělo by to změřit kompresi za tepla,který válec to dělá,se jinak výsledku nedohledáte!! :o
Pravděpodobně zapalování bude vpořádku ,když to zastudena chytí!! :wink: Vypadá to na strátu komprese!! :cry:
Buď hlava je prasklá nebo nějaký ventil zlobí ,při provozní teplotě nedostatečně zavírá nebo zůstává pootevřený!!Ale každopádně bude muset jít hlava dolů!!! :cry: :wink:
Ps může být také nakoplý nějaký ventil,bude možná ohnutý v krčku!!
Za studena může sedět docela dobře,ale poohřátí se může více ohnout,vznikne vetší mezera na sedle a je to v pytli!! :cry: Ale jak říkám
hlava bude muset jít bezpodmínečně dolů!! :?

Napsal: 04 kvě 2006, 20:40
od black_sheep
resil bych nejdriv zapalovani a pokud bude vsecko okay (osvedcilo se mi tez prehazovani dilu mezi funkcnim a nefunkcnim scoupe) tak pak bych teprve hledal problemy co popisuje ivanek :wink:

problém

Napsal: 04 kvě 2006, 21:00
od rade622
1. Elektrika
až potom mechanický problém. Auto má moc málo najeto na nějaké závady v motoru.
Chlapi jestli soutěžíte o největšího a nejblbějšího smajlíka, vykašlete se nato.Skutečně to jen unavuje, přes půl obrazovky cypovina, pokud nevíte co říct, nebo čím přispět do fóra, méně bývá občas více.
Rade622

Pro Ivana

Napsal: 04 kvě 2006, 21:07
od rade622
A kdy jindy se měří komprese / tlak válců / než na motoru zahřátém na provozní teplotu?
Rade622

Re: Pro Ivana

Napsal: 04 kvě 2006, 21:27
od ivan
rade622 píše:A kdy jindy se měří komprese / tlak válců / než na motoru zahřátém na provozní teplotu?
Rade622
Jako Já nevím o co Ti pořád jde :roll: ,fakt nechápu!!!
Komprese válců se měří jak za studena tak i za tepla!!
To samé je s ventilama některé se štelují za tepla a některé za studena,nevím čemu se divíš!!! :o
P.s Já jsem si to nevymyslel,to vymysleli jiní,ne Já!!! :!:

Napsal: 04 kvě 2006, 21:35
od Hanz
ivan píše:No,jak tak koukám,tak jste vystříleli broky!! :D
No chtělo by to změřit kompresi za tepla,který válec to dělá,se jinak výsledku nedohledáte!! :o
Pravděpodobně zapalování bude vpořádku ,když to zastudena chytí!! :wink: Vypadá to na strátu komprese!! :cry:
Buď hlava je prasklá nebo nějaký ventil zlobí ,při provozní teplotě nedostatečně zavírá nebo zůstává pootevřený!!Ale každopádně bude muset jít hlava dolů!!! :cry: :wink:
Ps může být také nakoplý nějaký ventil,bude možná ohnutý v krčku!!
Za studena může sedět docela dobře,ale poohřátí se může více ohnout,vznikne vetší mezera na sedle a je to v pytli!! :cry: Ale jak říkám
hlava bude muset jít bezpodmínečně dolů!! :?
Nebo že by pístní kroužky - prasklé, zapečené ??????? :cry: :cry:

komprese

Napsal: 04 kvě 2006, 21:52
od rade622
Teda já nevím ale komprese se měří vždy za tepla.Proč? Motor se přece zahřeje, a pak teprve pracuje ve správných podmínkách, vymezí se vůle. Měřit kompresi za studena to je vtip, ne? Nebo je to u eskimáků, tam se motory zas tak nezahřejí, že jo. Štelování ventilů sem prosímtě nepleť, to s tím nemá nic společného. Tam je dané vše předpisem výrobce. Motor, který nemá tlak za studena, ho většinou nemá ani za tepla, snad jen s výjimkou SR 71 Blackbird. Ale to nedělal Hyundai. Pokud při zahřátí motoru přestane pálit jeden válec protože neotvírá ventil, víš, jaké rány by to muselo dávat? Co ty chudery zdvihátka? A hydroštely? Ohnutý v krčku? A při normální teplotě se srovná? Myslím, že lépe je trochu méně strašit. Spíš popiš, co by mu dělala ta prasklá hlava, únik kapaliny atd. Chudák kluk nebude vědět co si z toho vybrat.Jinými slovy, veď ho tak, aby určil závadu podle tvých pokynů sám. Pokus se. Výkřik - hlava musí bezpodmínečně dolů, je až to uplně poslední co mu můžeš poradit.
Rade622