Stránka 1 z 2
pomoc jede na tri valce
Napsal: 03 kvě 2006, 21:15
od alpina.b6
zdravim, mam hyundai S cupe 93 a studene to jede na 4 valce po zahrati na 3 válce. Co tomu muze byt??? Hlava tesneni ci neco jineho??? Kdo poradi ci pomuze???
Napsal: 03 kvě 2006, 21:35
od Janjan
U mně to vyřešila výměna kabelů ke svíčkám.
Napsal: 04 kvě 2006, 00:55
od Borek
Co křičíš o pomoc
Fóbie maj taky jen 3 válce a jak si ten verk pochvalují.
Tráboš dva-a jak lítají.
A Velorex jeden........-tak jich tam máš zatím dost.
Napsal: 04 kvě 2006, 07:49
od Felotron
Rade 622: Cypovina smazana
Napsal: 04 kvě 2006, 09:20
od Shelby_Nr
cawes, kamarat mal tiež taky problem, nevedeli sme čo to mohlo byť, skúšali sme všetko (rozdelovač, kabely, snímač otačok kliky....), a mal tam dost drahe sviečky, takže bol isty že tam zavada neni a jejda bola
. Jedna bola tak prasknuta že to sa skoro ani nedalo poznať len tak okom, vymenil ich za nejake šmejdi a hľa už šiel motor na štyri valce
(taka obyčajna prkotina)
Taká je moja skusenosť
Tiež sme si mysleli, že bude asi hlava prasknuta, našťastie nie, to by bolo zas vyhadzovania penazí
a prace
ja
Napsal: 04 kvě 2006, 14:19
od alpina.b6
no tozní moc hezky ale svicky nove se tam uz pry skousely jsou na aute nove svice a porad to dela to same, po ZAHRATI jede na tri valce.
Napsal: 04 kvě 2006, 14:41
od Shelby_Nr
.....tak asi najlepšie, bude ked nechceš minať peniaze, sprav to ako my sme pravili. Keď poznaš alebo maš kamarata čo ma dalšie scoupe(plne funkčné)
, zavolaj si ho a pomali vymieňajte veci (kabeli, rozdelovač.......) kým nezistíš čo to asi spôsobuje. Ked nič nebude pomahať priklaňal by som sa už aj k tej prasknutej hlave
. Prajem veľa úspechov
...a ozvi sa čo to bolo
, ked to bude spravené
Napsal: 04 kvě 2006, 14:52
od ryba
nemyslim ze hlava...spis zapalovani, nebo ventil (coz je hlava:)) Ale priklanim se k tomu zapalovani, svicka v haji (zkontrolovat jak vypada v porovnani s ostatnima), rozdelovac s napecenejma krustama, kabel v haji, vstrik (zasvinena tryska)...rikam, spis elektrika
Napsal: 04 kvě 2006, 20:15
od ivan
No,jak tak koukám,tak jste vystříleli broky!!
No chtělo by to změřit kompresi za tepla,který válec to dělá,se jinak výsledku nedohledáte!!
Pravděpodobně zapalování bude vpořádku ,když to zastudena chytí!!
Vypadá to na strátu komprese!!
Buď hlava je prasklá nebo nějaký ventil zlobí ,při provozní teplotě nedostatečně zavírá nebo zůstává pootevřený!!Ale každopádně bude muset jít hlava dolů!!!
Ps může být také nakoplý nějaký ventil,bude možná ohnutý v krčku!!
Za studena může sedět docela dobře,ale poohřátí se může více ohnout,vznikne vetší mezera na sedle a je to v pytli!!
Ale jak říkám
hlava bude muset jít bezpodmínečně dolů!!
Napsal: 04 kvě 2006, 20:40
od black_sheep
resil bych nejdriv zapalovani a pokud bude vsecko okay (osvedcilo se mi tez prehazovani dilu mezi funkcnim a nefunkcnim scoupe) tak pak bych teprve hledal problemy co popisuje ivanek
problém
Napsal: 04 kvě 2006, 21:00
od rade622
1. Elektrika
až potom mechanický problém. Auto má moc málo najeto na nějaké závady v motoru.
Chlapi jestli soutěžíte o největšího a nejblbějšího smajlíka, vykašlete se nato.Skutečně to jen unavuje, přes půl obrazovky cypovina, pokud nevíte co říct, nebo čím přispět do fóra, méně bývá občas více.
Rade622
Pro Ivana
Napsal: 04 kvě 2006, 21:07
od rade622
A kdy jindy se měří komprese / tlak válců / než na motoru zahřátém na provozní teplotu?
Rade622
Re: Pro Ivana
Napsal: 04 kvě 2006, 21:27
od ivan
rade622 píše:A kdy jindy se měří komprese / tlak válců / než na motoru zahřátém na provozní teplotu?
Rade622
Jako Já nevím o co Ti pořád jde
,fakt nechápu!!!
Komprese válců se měří jak za studena tak i za tepla!!
To samé je s ventilama některé se štelují za tepla a některé za studena,nevím čemu se divíš!!!
P.s Já jsem si to nevymyslel,to vymysleli jiní,ne Já!!!
Napsal: 04 kvě 2006, 21:35
od Hanz
ivan píše:No,jak tak koukám,tak jste vystříleli broky!!
No chtělo by to změřit kompresi za tepla,který válec to dělá,se jinak výsledku nedohledáte!!
Pravděpodobně zapalování bude vpořádku ,když to zastudena chytí!!
Vypadá to na strátu komprese!!
Buď hlava je prasklá nebo nějaký ventil zlobí ,při provozní teplotě nedostatečně zavírá nebo zůstává pootevřený!!Ale každopádně bude muset jít hlava dolů!!!
Ps může být také nakoplý nějaký ventil,bude možná ohnutý v krčku!!
Za studena může sedět docela dobře,ale poohřátí se může více ohnout,vznikne vetší mezera na sedle a je to v pytli!!
Ale jak říkám
hlava bude muset jít bezpodmínečně dolů!!
Nebo že by pístní kroužky - prasklé, zapečené ???????
komprese
Napsal: 04 kvě 2006, 21:52
od rade622
Teda já nevím ale komprese se měří vždy za tepla.Proč? Motor se přece zahřeje, a pak teprve pracuje ve správných podmínkách, vymezí se vůle. Měřit kompresi za studena to je vtip, ne? Nebo je to u eskimáků, tam se motory zas tak nezahřejí, že jo. Štelování ventilů sem prosímtě nepleť, to s tím nemá nic společného. Tam je dané vše předpisem výrobce. Motor, který nemá tlak za studena, ho většinou nemá ani za tepla, snad jen s výjimkou SR 71 Blackbird. Ale to nedělal Hyundai. Pokud při zahřátí motoru přestane pálit jeden válec protože neotvírá ventil, víš, jaké rány by to muselo dávat? Co ty chudery zdvihátka? A hydroštely? Ohnutý v krčku? A při normální teplotě se srovná? Myslím, že lépe je trochu méně strašit. Spíš popiš, co by mu dělala ta prasklá hlava, únik kapaliny atd. Chudák kluk nebude vědět co si z toho vybrat.Jinými slovy, veď ho tak, aby určil závadu podle tvých pokynů sám. Pokus se. Výkřik - hlava musí bezpodmínečně dolů, je až to uplně poslední co mu můžeš poradit.
Rade622