Stránka 1 z 2

1,3 12V 55KW

Napsal: 01 čer 2010, 14:51
od Farrael
Chlapci mám takovej dotaz. Byla tahle motorizace normálně vyráběna? Tedy 1998, 1,3 12V s 55kW. Někde jsem totiž vyčetl, že v reichu je měli ve zvyku pomocí nějakýho škrtidla v sání přiškrcovat z 62 či 63kW kvuli povinnému ručení. Tak já, abych se nešidil na výkonu :-) Jinak auto z reichu je, takže proto se ptám :-)

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 01 čer 2010, 15:11
od Engineer
Ak máš doťah z DE veľká pravdepodobnosť že to škrtenie je dávno preč... :)
Ako máš škrtiacu klapku, a keď ju rozoberieš tak by tam mal byť medzikus plechový s dierou menšieho priemeru...
:-k Ak tam nie je tak nič :)
Motorizácie: 1,3 55kW, 61kW, 63kW

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 01 čer 2010, 15:14
od Accentdevil
Myslim, ze to tam nemas, kamarad ma stejny rok a motorizaci a hned jsem na to koukal a nema to tam...otevri kapotu a hned poznas jestli to tam mas :wink:
Nic rozebirat nemusis, jde to videt...Na tom mezikusu(pokud ho tam mas), bude i neco vyryteho, ted si nepamatuju ani co, ale nejspis ho tam mit nebudes...

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 01 čer 2010, 16:04
od Farrael
Díky chlapci, hned na to mrknu jak přijdu dom :-)

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 01 čer 2010, 17:21
od Accentdevil
Engineer píše: Motorizácie: 1,3 55kW, 61kW, 63kW
Accenta ktereho jsem mel na dily, tak byl s motorizaci 1,3 44kW :wink: a mel tam prave ten mezikus...

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 01 čer 2010, 18:32
od Farrael
Tak je to čisté. Bez mezikusu :-) Je tam jen ta železná část, nic mezi tim. Tak je to v cajku :-) Díky za pomoc klucí ;-)

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 13 čer 2010, 22:04
od R.e.d.m.a.n.
nooo taky mam 55 a plisek neni nikde :D skoda ale na internetu vsude uvadej tenhle motor 12V s 62kw tak nvm

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 14 čer 2010, 21:33
od Farrael
No taky mě to právě pozastavilo, že je takovej přiškrcenej no :-/ By mě zajímalo kde soudruzi v Koreji udělali chybu :-D

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 27 čer 2010, 19:51
od Scavender
Jestli je dovoz z DE a někdo tam to škrcení odstranil tak se opisuje ještě podle starého německého TP? Nikdo při dovozu neměří jestli to má 55 nebo 62 kW, takže v techničáku máš sice 55 ale ve skutečnosti máš 62kW

1.3 12V má normálně 62kW (12V-12ventilů-vyšší výkon oproti 1.3)

Soudruzi z koreje nikde chybu neudělali.

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 27 čer 2010, 19:56
od R.e.d.m.a.n.
jo no to je mozny no me ani nenapadlo :wink: , njn ja to taky nepoznam 7 kw plus minus

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 28 čer 2010, 10:30
od Jirka RCK
Nevíte jak to bylo u aut před faceliftem? V téhle recenzi http://www.autohit.cz/clanek/1032/hyund ... _1997.html to uváděj jako zdokonalení výkonu při faceliftu z roku 97...

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 28 čer 2010, 13:49
od BoasH
Jirka RCK píše:Nevíte jak to bylo u aut před faceliftem? V téhle recenzi http://www.autohit.cz/clanek/1032/hyund ... _1997.html to uváděj jako zdokonalení výkonu při faceliftu z roku 97...

To by mě taky zajímalo,mám accenta 1996 1,3 12V a žádný mezikus tam neni,tím pádem usuzuju že mám 63 kw,ale kde je pravda nevim.

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 02 črc 2010, 08:16
od Farrael
No nevim hele. Každopádně když se podíváte na můj accent, je sice ve fotkách ze strany, tak je to vidět jen z jedné strany. Tak má jinačí kapotu. Už jsem si toho všimnul kdysi, že mezi accenty z roku 1997 a 1998 (kdy by měl být facelift, při kterém jde logo do štěrbiny a jiná světla i kapota - je tvarovaná - prolisy či co to je - vypadá víc kočkovitě) nepatří ani mezi jedno. Je dá se říci napůl. Světla sice má jako 1997 ale kapota je jako u 1998-99 a spodní blatník je taky jiný. Nevim jestli jako 98-99 či uplně jiný. Logo je na kapotě jako u 97 ale zakončení kapoty / masky je uplně vlastní nepatří ani tam ani tam. Beru to jako mezi facelift. Auto ostatně dle VINu 98 model rok a v techničáku je r.v. 98 taky, ale už ten komplet facelift s logem ve štěrbině, jinejma světlama to prostě neni no :-). No aspoň si přijdu trošku vyjmečný :-D ač jsem už jednoho takového Accenta na parkovišti před praci viděl. Akorát, že ve žluté.
Jinak co se týče toho výkonu, tak upřimně nebude mi vadit to jestli to má o nějaký koník víc :-) Jako je pravda, že po rovince auto má tendenci hezky rychle ustřelit a sprintovat jako gazela. Ale do kopce se mu zase nechce. Njn. 1,3 motor no :-)

Jo PS: všimněte si pár nesmyslů v tom článku. Např. že se montovaly jen motory korejské výroby. Já zase co jsem zatim jen a jen slyšel, tak jsou od Mitsubishi tak nevim teda.

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 02 črc 2010, 09:35
od Mr. HYUNDAI
Motory v Accentech X3 jsou první motory vlastní konstrukce :hyu: , proto mají jméno Alpha :D. Takže žádná Micina, originál :hyu: , a to pouze a jenom.
Modely 1995-1997 měly poměrně šikmé světlomety. 3-door verze má jiný předek než 4- a 5-door verze. Znáček je v obou případech na kapotě. Po faceliftu modelu 1998 se u modelů 4- a 5-door změnila přední světla (zvětšila se a mají víc "kočičí tvar", kapota je víc profilovaná a znáček se přesunul do štěrbiny a je uchycen na nárazníku. Změnila se též zadní skupinová světla. Verze 3-door si přední světla ponechala z verze před faceliftem, změnil se jen přední nárazník a profilování kapoty, proto má i po faceliftu verze 3-door znáček na kapotě. Zadní skupinová světla se změnila stejně jako 5-door verze. Bohužel nemám po ruce fotky, ale zkusím nějaké najít :wink: .

Re: 1,3 12V 55KW

Napsal: 02 črc 2010, 09:40
od Farrael
Aha takže vlastně mám faceilift, ale takový trochu ošizený :-D No i když na druhou stranu se mi možná i líbí víc ty starší světla :-)