Stránka 1 z 1
Poruchovost Santy
Napsal: 02 čer 2010, 19:02
od marsen1
Na toto auto jsem se těšil, ale stále víc a víc jsem zklamaný. Posílám seznam závad, které jsem řešil a stále řeším:
- v 5000Km výměna palubní desky - propadlá před spolujezdcem
- v 10000km první výměna stabilizátoru
- 25000km opět výměna stabilizátoru
- 40000km výměna ložiska na zadním kole
- 40000km výměna stabilizátoru
- 41000km uvolněná hlavice řadící páky
V současné době 46000km řeším následující závady:
-skřípání palubovky před spolujezdcem (již 2.servis se brání opravě argumentem, že u nich se to neprojevilo)
- vrzání volantu při zatáčení za studena (opět argument, že se to neprojevilo)
- bouchání v převodovce při ubrání a opětovném přidání plynu (auto jde do servisu na rozebrání převodovky)
Nevím, mám ho 2 roky, ale mé další auto asi SantaFe nebude.
Máte také někdo takové problémy?
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 02 čer 2010, 21:08
od Pavel M
V 37000km nový polomotor,nové turbo,dále nové napínací kladky,nová spojka u alternátoru,vrzající plast v kufru,vrzající nárazník-zadní,bouchání výfuku někde o podvozek,vibrace při brzdění a dál už raděj nemluvit či psát.
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 02 čer 2010, 21:37
od Santík
Tak vám nevím, já mám momentálně 259 000km, autíčko téměř bez závad (až na nějaké to uložení stabilizátoru
). Momentálně ještě musím udělat rozvody na které nemám stále čas
Jinak Santa šlape jako hodinky, neměnil bych za nic. Zřejmě slušnej oddíl
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 03 čer 2010, 14:16
od sosi
marsen1 píše:Na toto auto jsem se těšil, ale stále víc a víc jsem zklamaný. Posílám seznam závad, které jsem řešil a stále řeším:
- v 5000Km výměna palubní desky - propadlá před spolujezdcem
- v 10000km první výměna stabilizátoru
- 25000km opět výměna stabilizátoru
- 40000km výměna ložiska na zadním kole
- 40000km výměna stabilizátoru
- 41000km uvolněná hlavice řadící páky
V současné době 46000km řeším následující závady:
-skřípání palubovky před spolujezdcem (již 2.servis se brání opravě argumentem, že u nich se to neprojevilo)
- vrzání volantu při zatáčení za studena (opět argument, že se to neprojevilo)
- bouchání v převodovce při ubrání a opětovném přidání plynu (auto jde do servisu na rozebrání převodovky)
Nevím, mám ho 2 roky, ale mé další auto asi SantaFe nebude.
Máte také někdo takové problémy?
O tych tyčkach stabilizatoru sa u Santafečka všeobecne vie, že su zle. V podstate okrem tej prevodovky to nie su až také vážne závady. Teda aspon si myslím...
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 21 čer 2010, 15:55
od marco0
Pavel M píše:V 37000km nový polomotor,nové turbo,dále nové napínací kladky,nová spojka u alternátoru,vrzající plast v kufru,vrzající nárazník-zadní,bouchání výfuku někde o podvozek,vibrace při brzdění a dál už raděj nemluvit či psát.
nebude tá vibrácia pri brzdení zvlnenný kotúč, písalo sa tu už o tom, že sa to vlní, mne to tiez ked uz pri 80ke prudsie pribrzdim vibruje az na volante, v servise tvrdili, ze to je ono a ze to niekomu robi uz po 10000km, a ze to neuznavaju, ze je to opotrebitelna suciastka, humoristi:)
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 30 čer 2010, 22:41
od rica
60 000km bez jediné závady a chybičky
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 21 črc 2010, 23:48
od rteprtep11
Zdarec Sanťáci, taky jsem na Santu těšil, koupil jsem ojeté z německa s 47000km a co ho mám, tak neustálý problém, začalo to svítící kontrolkou brzd, tak to bylo za 500Kč, pouze promazání čidla, potom za 2000,- přetočení kotoučů, protože skákali při brždění, potom za 4000 stejný problém jako kolega, vrzalo mi řízení při zatáčení na místě, to bylo špatné uložení ložiska tlumiče, teď jsem měnil chladič klimatizace za 7000,- a teď jsem přijel domů a něco mi při řízení hrozně vrčí, vrčí to když zatočím a ve vysokých otáčkách, v servise mi řekli, že jsem měl v servu málo oleje, že mi ho dolili, ale když jsem přijel domů, tak po 15 km to dělá opět, nevíte co to je, já si myslím, že by to mohlo být servo, ale jestli má někdo podonou zkušenost, rád si nechám poradit nebo informovat. Doufám, že zase nevypláznu nějakou velkou částku za opravu. Byl jsem hrozně rád, že jsem Santu koupil, ale teď to pro mě začíná být noční můra, co se z toho zase vyklube.
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 22 črc 2010, 09:10
od sosi
To je to riziko ked kupiš ojazdené, nikdy nevieš či nebolo búrané, prípadne ako sa o to auto bývaly majitel staral...
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 22 črc 2010, 18:22
od Pavel M
O riziku bych moc nemluvil já se staral a jak jsem dopad,je to kus od kusu,ale ono je to stejný u všech automobilek.A auto v 50 000km když jezdí pravidelně do servisu,tak snad jiné starání nepotřebuje.
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 23 črc 2010, 11:08
od sosi
To je pravda, v každej automobilke su kazové kusy, to je tiež o štastí, aké zrovna kúpiš.
Ináč toto je celkom potešujúce:
http://auto.pravda.sk/podla-prieskumu-j ... agazin_p53
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 23 črc 2010, 13:37
od NUNES
Taky jsem si koupil Santu v Německu. Koupil jsem úplně nové mám ho téměř 2,5 roku. Najezdil jsem 62 000 km a jsem spokojený. Spotřeba myslím velmi dobrá, mezi 7,5 - 8 l. Závady podobné, stabilizátory a kulové čepy. Jinak v pohodě.
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 23 črc 2010, 17:12
od DusanCZ
Ja koupil nove v nemecku, ted mam akorad za sebou rocni garancku a najeto necelych 10 tis KM a na aute za rok provozu nic..., ale uznam ze mam vazne malo najeto, je to rodine auto a tak s nim tolik nejezdime, pro praci mam firemni suplik kterej ma najeto za dva roky 120 tis.
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 04 srp 2010, 21:30
od a.vinklar@seznam.cz
zdarec , jsem taky zklamany mam santu 2.2 CRDi, 114 kW rv 2006, první docela velký průser nastal i prřes všechny garační pravidelné prohlidky...ps velky pruser nepocitam čepy,stabilizator atp... a to při 55 tis km se mi na dálnici při rychlosti cca 120 km/h propálel tretí píst zhořelo turbo a přidřela klika. V autorizovanem servisu nevedeli proc se to stalo nic mene to v zaruce opravily cca 230 tis.
Včera a to už mame najeto cca 210 tis a absolvovane veškeré prohlidky a servisy které nebyly zrovna levné, se motor kompletně zadřel
. Technik mi arogantně rekl...Noo co by jste čekal když už máte najeto 200 tis...... Fakt mazec , jsem z toho docela v háji bo uzje to rok po záruce.
Sháním druhý motor protože repase v autorizovanem servisu by přišla minimalne ( podle jejich slov ) na 200 tis. Prosím Vás všechny pokud nekdo víte o nějakém volném motoru dejte mi prosím echo na emai
a.vinklar@seznam.cz budu Vám dlužníkem. PS přeji hodně stestí s gazíkem a doufám že muj mazel je jen černá vyjímka . Děkuji
Re: Poruchovost Santy
Napsal: 05 srp 2010, 19:16
od Pavel M
není to černá vyjímka,ale pravda,já jsem na tom teda zatím v 35000km stějně,s tím rozdílem,že na záruku a byl propálenej 2 píst vítej kámo