LPG nebo Diesel?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
LPG nebo Diesel?
Tak to rozpoutam a snad to tu nikde neni...
Tak se rozhoduju a porad si nejsem jistej do jakyho paliva jit, chtel bych trochu pomoc...tim ze se podelite o svoje nazory, zkusenosti a ja si z toho pak udelam obrazek, protoze sam se nejspis nerozhodnu...
Brat si LPG do 15korun za 1litr kdyz je spotreba auta dejme tomu 10litru, tak to je proste bomba a nejvetsi vyhoda...udajne to skodi mene motoru, nesmrdi a to ze nebudu moc vjet do podzemni garaze a ze budu mit mensi misto v kufru me nevytrhne, ale treba kontroly bomb a castejsi tankovani je docela minus, jine svicky a se smesovacem jsou problemy...
Diesel je super spotreba proste, ale bojim se proste toho servisu kdyz budu kupovat ojetinu, protoze nevim jak se k tomu majitel choval a nerad bych platil turbo, setrvacnik a podobne kdyz to jsou celkem palky, ale nemusim resit same kontroly, dal dojedu, nemusim hledat cerpacku atd sice to chce peclivejsi zachazeni, ale to me nedela problem, ke svym autum se chovam hezky
Jsem trochu naklonenej k dieslu, ale nevim jestli to je tim ze LPG je pro me neznama...
Tak se rozhoduju a porad si nejsem jistej do jakyho paliva jit, chtel bych trochu pomoc...tim ze se podelite o svoje nazory, zkusenosti a ja si z toho pak udelam obrazek, protoze sam se nejspis nerozhodnu...
Brat si LPG do 15korun za 1litr kdyz je spotreba auta dejme tomu 10litru, tak to je proste bomba a nejvetsi vyhoda...udajne to skodi mene motoru, nesmrdi a to ze nebudu moc vjet do podzemni garaze a ze budu mit mensi misto v kufru me nevytrhne, ale treba kontroly bomb a castejsi tankovani je docela minus, jine svicky a se smesovacem jsou problemy...
Diesel je super spotreba proste, ale bojim se proste toho servisu kdyz budu kupovat ojetinu, protoze nevim jak se k tomu majitel choval a nerad bych platil turbo, setrvacnik a podobne kdyz to jsou celkem palky, ale nemusim resit same kontroly, dal dojedu, nemusim hledat cerpacku atd sice to chce peclivejsi zachazeni, ale to me nedela problem, ke svym autum se chovam hezky
Jsem trochu naklonenej k dieslu, ale nevim jestli to je tim ze LPG je pro me neznama...
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
- Reklama
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: LPG nebo Diesel?
neviem o akej kontrole bomb hovoris....
nadrz ma zivotnost 10 rokov a chodis s autom na STK a EK rovnako tak isto ako s dieslom kazde 2 roky....
dojazd neriesim...
ved cerpacky mas skoro na kazdom rohu...
a sviecky vobec niesu neajake specialne.....
tiez som sa takto rozhodoval ale ked som si potom zratal co by ma mohlo vyjsr oprava turba,vstrekov atd tak som sa radsej rozhodol pre to LPG a zatial uplna spokojenost....
nadrz ma zivotnost 10 rokov a chodis s autom na STK a EK rovnako tak isto ako s dieslom kazde 2 roky....
dojazd neriesim...
ved cerpacky mas skoro na kazdom rohu...
a sviecky vobec niesu neajake specialne.....
tiez som sa takto rozhodoval ale ked som si potom zratal co by ma mohlo vyjsr oprava turba,vstrekov atd tak som sa radsej rozhodol pre to LPG a zatial uplna spokojenost....
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: LPG nebo Diesel?
Dnes uz bych neuvazoval ani nad jednim. Co jsem presel po trech letech zpet k atmosferickemu benzinu, uz se nenecham zvyklat nizkou spotrebou diesela. Tak jako tak najdes zastupce obou taboru a oba tabory budou mit vyrovnane argumenty. Borek umi skvele obhajit benzin sa LPG, jini zase skvele obhajit naftu. Ty uz jsi ve svym prvnim postu napsal klady a zapory, nac jeste cekas? Uprimne, nikdy ses tady nezminoval, ze bys republiku brazdil krizem krazem, to chces naftu trapit po Sokolove nebo planujes hodne aspon 100km tras? Prijde mi to trochu jako uspora za kazdou cenu, ktera se ve vysledku muze pekne prodazit. Uprimne, pokud nemas na to, abys zaplatil desitku i vic za vstrik nebo za jinej problem co se muze vyskytnout, neuvazuj nad naftou. A pokud se rozhodnes pro koncernovy auto, preju Ti, at se Ti podari najit nejaky, co ma aspon realne pod 300 najeto.
Diesel - jediny klad je spotreba. A ne vsechny dieselove motory umi jezdit tak hypervyhodne, jak se od nich ocekava. Bohuzel zvuk, turboefekt, znacne vysoke provozni naklady jsou velmi podstatnym zaporem.
Jeste jako klad je mozno brat snadnou modifikaci motoru TDI na vyssi vyon (vymena vstrikovani, turba atp.)
LPG - nemel jsem a ze vsec pohonu je pro me nejmin sympaticky. Bez rezervy se neobejdu a vozit ji polozenou v kufru nebudu vozit ani za mak. Dal by ve me bublala nejistota, ze mam za sebou 40 litrovou bombu celkem spolehlive me jeste odradily potize, co nekteri mivaji - v zivote na me auto nebliklo check enginem a ani po tom netouzim. Na nejake cukani atp. tez nejsem zvykly a zarustani benzinovych vstriku tez riskovat nechci. Mimoto je potreba jeste dokupovat nejake primazavani (co jsem od jednoho clena slysel, je to pomerne draha lahvicka), takze ciste naklady urcite nejsou koruna kilometr.
Benzin - tady neni o cem. Zadne omezeni, zadna starost o turbo, drahy vstrikovani, draha cerpadla. Svicka stoji 60Kc, olejak stovku. Staci mene oleje, vykon motou je prubezny, auto na neutral vubec neni slyset, nevibruje. To jsou pro me dulezite body, kterych uz se nechci vzdat. Najezdim do 30tkm rocne, nema pro me vyznam resit jinej pohon. Ten litr a pul PHM navic preziju, ten pocit za to stoji.
Diesel - jediny klad je spotreba. A ne vsechny dieselove motory umi jezdit tak hypervyhodne, jak se od nich ocekava. Bohuzel zvuk, turboefekt, znacne vysoke provozni naklady jsou velmi podstatnym zaporem.
Jeste jako klad je mozno brat snadnou modifikaci motoru TDI na vyssi vyon (vymena vstrikovani, turba atp.)
LPG - nemel jsem a ze vsec pohonu je pro me nejmin sympaticky. Bez rezervy se neobejdu a vozit ji polozenou v kufru nebudu vozit ani za mak. Dal by ve me bublala nejistota, ze mam za sebou 40 litrovou bombu celkem spolehlive me jeste odradily potize, co nekteri mivaji - v zivote na me auto nebliklo check enginem a ani po tom netouzim. Na nejake cukani atp. tez nejsem zvykly a zarustani benzinovych vstriku tez riskovat nechci. Mimoto je potreba jeste dokupovat nejake primazavani (co jsem od jednoho clena slysel, je to pomerne draha lahvicka), takze ciste naklady urcite nejsou koruna kilometr.
Benzin - tady neni o cem. Zadne omezeni, zadna starost o turbo, drahy vstrikovani, draha cerpadla. Svicka stoji 60Kc, olejak stovku. Staci mene oleje, vykon motou je prubezny, auto na neutral vubec neni slyset, nevibruje. To jsou pro me dulezite body, kterych uz se nechci vzdat. Najezdim do 30tkm rocne, nema pro me vyznam resit jinej pohon. Ten litr a pul PHM navic preziju, ten pocit za to stoji.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG nebo Diesel?
[quote="Hardcam"]
LPG - nemel jsem a ze vsec pohonu je pro me nejmin sympaticky. Bez rezervy se neobejdu a vozit ji polozenou v kufru nebudu vozit ani za mak. Dal by ve me bublala nejistota, ze mam za sebou 40 litrovou bombu celkem spolehlive me jeste odradily potize, co nekteri mivaji - v zivote na me auto nebliklo check enginem a ani po tom netouzim. Na nejake cukani atp. tez nejsem zvykly a zarustani benzinovych vstriku tez riskovat nechci. Mimoto je potreba jeste dokupovat nejake primazavani (co jsem od jednoho clena slysel, je to pomerne draha lahvicka), takze ciste naklady urcite nejsou koruna kilometr.
Hardcame jsem rád že se tak vyznáš,ale teď trochu o LPG z praxe.Jediné s čím máš pravdu je rezerva v kufru-zabírá místo,ale ne tolik aby to nepřevážilo ostatní klady.Pokud máš vše tak jak má být check engin nikdy ani neblikne,o cukání motoru nemůže být u sekvenčním vstřikování plynu ani řeč při přepnutí z benzínu na LPG ti upozorní pouze zelená ledka-bez náznaku škubnutí motoru.Zarůstání benzínových vstřiků-každý start je na benzín,jízda se studeným motorem/do 25 stupňů/je také na benzín,proto zarůstání vstřiků nehrozí.Přimazávání ventilů koupil jsem 5l za cenu 1600,-Kč.Celý obsah vystačí asi na 60000km proto náklady na 1 km jsou zcela zanedbatelné.Ještě zbývá bezpečnost LPG nádže,viděl jsem testy nikdy nedošlo k výbuchu což o benzinové nelze říct.U LPG nádrže dochází v případě nehody k postupnému odpouštění plynu a nehrozí žádné velké riziko.To nebezpečí je u benzinu daleko větší.Mohu říct že jsem zatím najel 10000 km,spotřeba do 8 l při ceně LPG do 14 Kč ,návratnost je u mne při ujetí asi 20000 km.Jízdní vlastnosti zcela stejné jako při jízdě na benzin.
Ať se každý rozhodne co je pro něj nejvýhodnější,každý pohon má své výhody a nevýhody je to pouze na osobním rozhodnutí.
LPG - nemel jsem a ze vsec pohonu je pro me nejmin sympaticky. Bez rezervy se neobejdu a vozit ji polozenou v kufru nebudu vozit ani za mak. Dal by ve me bublala nejistota, ze mam za sebou 40 litrovou bombu celkem spolehlive me jeste odradily potize, co nekteri mivaji - v zivote na me auto nebliklo check enginem a ani po tom netouzim. Na nejake cukani atp. tez nejsem zvykly a zarustani benzinovych vstriku tez riskovat nechci. Mimoto je potreba jeste dokupovat nejake primazavani (co jsem od jednoho clena slysel, je to pomerne draha lahvicka), takze ciste naklady urcite nejsou koruna kilometr.
Hardcame jsem rád že se tak vyznáš,ale teď trochu o LPG z praxe.Jediné s čím máš pravdu je rezerva v kufru-zabírá místo,ale ne tolik aby to nepřevážilo ostatní klady.Pokud máš vše tak jak má být check engin nikdy ani neblikne,o cukání motoru nemůže být u sekvenčním vstřikování plynu ani řeč při přepnutí z benzínu na LPG ti upozorní pouze zelená ledka-bez náznaku škubnutí motoru.Zarůstání benzínových vstřiků-každý start je na benzín,jízda se studeným motorem/do 25 stupňů/je také na benzín,proto zarůstání vstřiků nehrozí.Přimazávání ventilů koupil jsem 5l za cenu 1600,-Kč.Celý obsah vystačí asi na 60000km proto náklady na 1 km jsou zcela zanedbatelné.Ještě zbývá bezpečnost LPG nádže,viděl jsem testy nikdy nedošlo k výbuchu což o benzinové nelze říct.U LPG nádrže dochází v případě nehody k postupnému odpouštění plynu a nehrozí žádné velké riziko.To nebezpečí je u benzinu daleko větší.Mohu říct že jsem zatím najel 10000 km,spotřeba do 8 l při ceně LPG do 14 Kč ,návratnost je u mne při ujetí asi 20000 km.Jízdní vlastnosti zcela stejné jako při jízdě na benzin.
Ať se každý rozhodne co je pro něj nejvýhodnější,každý pohon má své výhody a nevýhody je to pouze na osobním rozhodnutí.
New Accent 1,4 Dynamic -celadon blue 11/2008-prodáno 2/2014
Hyundai Sonata NF 2,4
Hyundai Sonata NF 2,4
Re: LPG nebo Diesel?
pivis: tys me nepochopil. Psal jsem ,ze LPG nemam a neznam, ale ze jsou duvody, ktere by me dostatecne odradily (napriklad volne lozena rerezrva je treba u kratke i30 docela problem a u jinych hachbacku taktez). Je zajimave, ze nekteri clenove maji nove systemy a check jim sviti, musi se nekolikrat vracet do servisu. Tobe zase nesviti. O zarustani vstriku zde nekdo taky psal, pravdepodobne ma asi jiny jiny system nez ty - co vim, tak prece kazdy system funguje trochu jinak a neni uplne jedno, co zvolis.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG nebo Diesel?
Hardcam:máš pravdu rezeva v hachbacku by zabrala celý kufr.V čem by jsi nám pak vozil filtry na sraz
New Accent 1,4 Dynamic -celadon blue 11/2008-prodáno 2/2014
Hyundai Sonata NF 2,4
Hyundai Sonata NF 2,4
Re: LPG nebo Diesel?
No prave
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: LPG nebo Diesel?
Hardcam píše:Dnes uz bych neuvazoval ani nad jednim. Co jsem presel po trech letech zpet k atmosferickemu benzinu, uz se nenecham zvyklat nizkou spotrebou diesela. Tak jako tak najdes zastupce obou taboru a oba tabory budou mit vyrovnane argumenty. Borek umi skvele obhajit benzin sa LPG, jini zase skvele obhajit naftu. Ty uz jsi ve svym prvnim postu napsal klady a zapory, nac jeste cekas? Uprimne, nikdy ses tady nezminoval, ze bys republiku brazdil krizem krazem, to chces naftu trapit po Sokolove nebo planujes hodne aspon 100km tras? Prijde mi to trochu jako uspora za kazdou cenu, ktera se ve vysledku muze pekne prodazit. Uprimne, pokud nemas na to, abys zaplatil desitku i vic za vstrik nebo za jinej problem co se muze vyskytnout, neuvazuj nad naftou. A pokud se rozhodnes pro koncernovy auto, preju Ti, at se Ti podari najit nejaky, co ma aspon realne pod 300 najeto.
Diesel - jediny klad je spotreba. A ne vsechny dieselove motory umi jezdit tak hypervyhodne, jak se od nich ocekava. Bohuzel zvuk, turboefekt, znacne vysoke provozni naklady jsou velmi podstatnym zaporem.
Jeste jako klad je mozno brat snadnou modifikaci motoru TDI na vyssi vyon (vymena vstrikovani, turba atp.)
LPG - nemel jsem a ze vsec pohonu je pro me nejmin sympaticky. Bez rezervy se neobejdu a vozit ji polozenou v kufru nebudu vozit ani za mak. Dal by ve me bublala nejistota, ze mam za sebou 40 litrovou bombu celkem spolehlive me jeste odradily potize, co nekteri mivaji - v zivote na me auto nebliklo check enginem a ani po tom netouzim. Na nejake cukani atp. tez nejsem zvykly a zarustani benzinovych vstriku tez riskovat nechci. Mimoto je potreba jeste dokupovat nejake primazavani (co jsem od jednoho clena slysel, je to pomerne draha lahvicka), takze ciste naklady urcite nejsou koruna kilometr.
Benzin - tady neni o cem. Zadne omezeni, zadna starost o turbo, drahy vstrikovani, draha cerpadla. Svicka stoji 60Kc, olejak stovku. Staci mene oleje, vykon motou je prubezny, auto na neutral vubec neni slyset, nevibruje. To jsou pro me dulezite body, kterych uz se nechci vzdat. Najezdim do 30tkm rocne, nema pro me vyznam resit jinej pohon. Ten litr a pul PHM navic preziju, ten pocit za to stoji.
Do SZ jsem Ti psal ze ted budu dost jezdit a nejsem ten typ cloveka co nevi jak zachazet s autem a co je pro nej spatne. Kdybych zustal u najezdu kolem 15tisic tak by diesel neprichazel v uvahu, ale ja ted budu dost jezdit, nic pravidelneho, budu kuryrovat atd a kolikrat rad jezdim jen z pozitku jizdy atd, takze pro me vyznam ma, ale pak je tu ta alternativa LPG, ktera ma prave ten levnej provoz (kdo v dnesni dobe nechce jezdit levne?) a vyhnu se prave rizikum ktere u nafty hrozi...
Ty me mas furt za nejakeho setrilka a ze si necham vrtat koleno za kacku, ale tak to neni. Me se jen tak penize vyhazovat nechce, tak se informuji kde je to levnejsi atd, kdo ne? jsem precejen porad student, mam urcitej prijem a z neho musim vychazet, kazdej ma sve duvody...to jen tak na okraj
Hlucnost na volnobeh? K cemu to je, to je jeden z min dulezitych argumentu, kdyz to vemes zase v rychlosti 140, tak nafta vede. Nafta dele vydrzi, lip se s nim predjizdi a jeste by se urcite neco naslo, ale spolehat se na predchoziho majitele jak se k autu choval, nevim nevim.
LPG a kufr si myslim ze u me nehraje tak zasadni roli, plnej kufr nevozim a kdyz bude misto rezervy, tak ideal.
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: LPG nebo Diesel?
Trochu jsem zjistoval o tom LPG neco a nasel ze by se mely davat nejake specialni svicky a nejake kontroly za cca 500kc...zkusim to najit popripadne.miooo píše:neviem o akej kontrole bomb hovoris....
nadrz ma zivotnost 10 rokov a chodis s autom na STK a EK rovnako tak isto ako s dieslom kazde 2 roky....
dojazd neriesim...
ved cerpacky mas skoro na kazdom rohu...
a sviecky vobec niesu neajake specialne.....
tiez som sa takto rozhodoval ale ked som si potom zratal co by ma mohlo vyjsr oprava turba,vstrekov atd tak som sa radsej rozhodol pre to LPG a zatial uplna spokojenost....
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Re: LPG nebo Diesel?
Nevim, jak ty, ale v time i v lete pomerne casto stojim na volnobeh a klimuju nebo topim. Pro me velmi podstatny argument pri koupi auta.
Rozhodne se neda tvrdit, ze diesel vydrzi vic, to platilo mozna v dobe strickych mercedesu, co zladly 2 miliony kilometru. Dnes je to na "rovnake" urovni - strucne receno oboji vydrzi hovn*.
Totez pausalizovat, ze nafta je pri 140kmh tizsi, hehe, tak to se mi jeste mockrat nestalo, zalezi na zprevodovovani a ne na pohonu. Tohle proste nejde pausalizovat. Mel bys nahodit konkretni kousky napr. Passat 1.9 TDI s. 2.0 benzin, pak se a bavit o tom, co toci mene otacek, co je hlucnejsi, co vic ci min zere. Ale rict, ze diesel je ve 140 tichy a benzin hlucny, to se na me nezlob, ale to nejde.
Ano, priznavam se, ze zprav kdysi psanych jsem nabyl dojmu, ze kvuli desetikorune si trochu komplikujes zivot, ale pokud uz to tak neni, tim lepe pro Tebe ja se taky moc rad projizdim a prave ta projizdka by mi mela dat nejaky pozitek nebo zazitek - proto si lide kupuju benzinove Ferrari, aby meli pozitek, ale z TDI by me driv bolela hlava a klepaly kosti
Rozhodne se neda tvrdit, ze diesel vydrzi vic, to platilo mozna v dobe strickych mercedesu, co zladly 2 miliony kilometru. Dnes je to na "rovnake" urovni - strucne receno oboji vydrzi hovn*.
Totez pausalizovat, ze nafta je pri 140kmh tizsi, hehe, tak to se mi jeste mockrat nestalo, zalezi na zprevodovovani a ne na pohonu. Tohle proste nejde pausalizovat. Mel bys nahodit konkretni kousky napr. Passat 1.9 TDI s. 2.0 benzin, pak se a bavit o tom, co toci mene otacek, co je hlucnejsi, co vic ci min zere. Ale rict, ze diesel je ve 140 tichy a benzin hlucny, to se na me nezlob, ale to nejde.
Ano, priznavam se, ze zprav kdysi psanych jsem nabyl dojmu, ze kvuli desetikorune si trochu komplikujes zivot, ale pokud uz to tak neni, tim lepe pro Tebe ja se taky moc rad projizdim a prave ta projizdka by mi mela dat nejaky pozitek nebo zazitek - proto si lide kupuju benzinove Ferrari, aby meli pozitek, ale z TDI by me driv bolela hlava a klepaly kosti
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG nebo Diesel?
Trochu jsem zjistoval o tom LPG neco a nasel ze by se mely davat nejake specialni svicky a nejake kontroly za cca 500kc...zkusim to najit popripadne.[/quote]
Revize by měly být 1x za rok asi za 500,-Kč,při výměně plynových filtrů cca 900,-Kč ,co se týká svíček doporučuje se ponechat svíčky stejné jako na benzin
-byl jsem varován žádné speciální svíčky je lépe je včas vyměnit za klasiku pro daný motor.
Revize by měly být 1x za rok asi za 500,-Kč,při výměně plynových filtrů cca 900,-Kč ,co se týká svíček doporučuje se ponechat svíčky stejné jako na benzin
-byl jsem varován žádné speciální svíčky je lépe je včas vyměnit za klasiku pro daný motor.
New Accent 1,4 Dynamic -celadon blue 11/2008-prodáno 2/2014
Hyundai Sonata NF 2,4
Hyundai Sonata NF 2,4
Re: LPG nebo Diesel?
Co je jeste potreba casteji menit? Mozna by stalo za to srovnat skutecne naklady dejme tomu za 3 roky a 90tkm u stejneho typu - treba Accent 1.4, co mas ty.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: LPG nebo Diesel?
No nepausalizuju to, ale mam za to, ze ta nafta je celkove tizsi ve vyssich rychlostech, benzin ma takovej pronikavej zvuk kdyz tolik toci. Jasne, zalezi na zprevodovovani a utlumeni jednotlivych aut, ale o tom se da bavit taky celej den a predhazovat si konkretni kusy. Jen jsem tim chtel rict, ze na volnobeh by ten zvuk pro me nehral takovou roli, ale spis v tech vyssich rychlostech. Kazdej ma sve duvody
Jezdit pro pozitek z jizdy za 15kc za litr je asi nejvetsi plus, ale ted casto jezdim s naftou a jizda je takova celkem pohodlnejsi(zase jak pro koho-zvuk napr) ale treba jizda do kopce, predjizdeni atd pruznost motoru...presto myslim ze nafta dele vydrzi, nemusis ho tolik tocit, takze se tolik neopotrebovava, ale to jsou uz detaily...chci zkusit neco noveho nez benzin, za zivot vystridam jeste dost aut, takze se svet nezbori kdyz se spalim, je to precejen stroj a ty se serou...ale nasere to
Ten plyn mi proste mota hlavu...predstava vysokoobjemoveho auta s malou spotrebou je super, ale je to hodne predbezne co bude.
Jezdit pro pozitek z jizdy za 15kc za litr je asi nejvetsi plus, ale ted casto jezdim s naftou a jizda je takova celkem pohodlnejsi(zase jak pro koho-zvuk napr) ale treba jizda do kopce, predjizdeni atd pruznost motoru...presto myslim ze nafta dele vydrzi, nemusis ho tolik tocit, takze se tolik neopotrebovava, ale to jsou uz detaily...chci zkusit neco noveho nez benzin, za zivot vystridam jeste dost aut, takze se svet nezbori kdyz se spalim, je to precejen stroj a ty se serou...ale nasere to
Ten plyn mi proste mota hlavu...predstava vysokoobjemoveho auta s malou spotrebou je super, ale je to hodne predbezne co bude.
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: LPG nebo Diesel?
Revize by měly být 1x za rok asi za 500,-Kč,při výměně plynových filtrů cca 900,-Kč ,co se týká svíček doporučuje se ponechat svíčky stejné jako na benzinpivis píše:Trochu jsem zjistoval o tom LPG neco a nasel ze by se mely davat nejake specialni svicky a nejake kontroly za cca 500kc...zkusim to najit popripadne.
-byl jsem varován žádné speciální svíčky je lépe je včas vyměnit za klasiku pro daný motor.[/quote]
Diky za upresneni a ze to nemusim hledat...
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Re: LPG nebo Diesel?
pokud půjdeš na STK musíš mít Emise na LPG,výměna filtrů prý po 60000km,pokud nenatankuješ nějaký bordel,jsou tam dva filtry-kapalná fáze po 60000km,plynná fáze prý po 30000km cena kolem 150,-Kč za filtr.Svíčky prý raději vyměnit častěji /15-20tisíc km/jinak každý rok 500,-Kč kontrola těsnosti,nádrž má dobu životnosti stanovenou na 10 let,tak dlouho mít acu stejně nebudu.Další náklady snad nejsou.Náklady na 1 km vychází na 1,1-1,2Kč na 1km provozu.
New Accent 1,4 Dynamic -celadon blue 11/2008-prodáno 2/2014
Hyundai Sonata NF 2,4
Hyundai Sonata NF 2,4