opouštím korejské vody
Napsal: 09 čer 2010, 13:58
Jak už jistě mnozí z vás zaregistrovali, prodal jsem Santíka a opustil korejské vody. Co bude za auto následovat, zatím není jisté neb to nějak nehoří, ale jelikož to bude jen na občasné dlouhé výlety s rodinkou, tak skočím do nějakého ojetého kočáru z devadesátých let. V podstatě mám kandidáty Audi A8, Volvo S80 a Mercedes S500. Každopádně je jasné, že rodině Hyundai dávám vale.
Za těch 4 a půl roku se Santíkem na něj nemůžu říct skoro nic špatného, spolehlivost a bezpečnost příkladná, což byl tehdy hlavní důvod koupě. Vadily mi na něm jen drobnosti typu debilního ovládání palubního počítače (v čemž Hyu bohužel úspěšně pokračuje nadále) či nemožnost vypnout spolujezdcův airbag. Samotná značka si mě nezískala, přijde mi, že v posledních dvou třech letech je zajímá jen vysoká prodejnost. Koneckonců pocit, že prodat auto a pak už o vás nemáme zájem jsem měl již od počátku. S rapidním nárůstem prodejnosti dle mě navíc také poklesla kvalita aut, za poslední povedený model považuji Tucson. Mno přesvědčili jsme se o tom i při prodeji Santíka, který má např. oproti novému Accentu o třetinu silnější tovární vrstvu laku. Pak se už nedivím stížnostem lidí, že se jim oprýskává lak a dva roky staré auto kvete. A lak není to jediné, stačí vzpomenout třeba řadou lidí proklínanou kvalitu tlumičů. Prostě, mít dnes balík peněz na nové auto, za Hyu ho nedám. Ale zase je to jen můj subjektivní názor, takže v klidu.
Na forum samo budu chodit dále a budu se snažit nějakou radou přispět, ale jak bylo vidět, ani v poslední době jsem tu moc často nebyl. Tak Hyu kamarádi, nechte si dařit.
Za těch 4 a půl roku se Santíkem na něj nemůžu říct skoro nic špatného, spolehlivost a bezpečnost příkladná, což byl tehdy hlavní důvod koupě. Vadily mi na něm jen drobnosti typu debilního ovládání palubního počítače (v čemž Hyu bohužel úspěšně pokračuje nadále) či nemožnost vypnout spolujezdcův airbag. Samotná značka si mě nezískala, přijde mi, že v posledních dvou třech letech je zajímá jen vysoká prodejnost. Koneckonců pocit, že prodat auto a pak už o vás nemáme zájem jsem měl již od počátku. S rapidním nárůstem prodejnosti dle mě navíc také poklesla kvalita aut, za poslední povedený model považuji Tucson. Mno přesvědčili jsme se o tom i při prodeji Santíka, který má např. oproti novému Accentu o třetinu silnější tovární vrstvu laku. Pak se už nedivím stížnostem lidí, že se jim oprýskává lak a dva roky staré auto kvete. A lak není to jediné, stačí vzpomenout třeba řadou lidí proklínanou kvalitu tlumičů. Prostě, mít dnes balík peněz na nové auto, za Hyu ho nedám. Ale zase je to jen můj subjektivní názor, takže v klidu.
Na forum samo budu chodit dále a budu se snažit nějakou radou přispět, ale jak bylo vidět, ani v poslední době jsem tu moc často nebyl. Tak Hyu kamarádi, nechte si dařit.