Pustil jsem se do vylepšení ložného prostoru, kde mám postele, zatím spodní části, tu snad stihnu do knce dubna dodělat. Demontoval a rozebral jsem postele (dřevotříska), trošku zrepasoval, (vytmelil epoxidem co se za těch 6 let urazilo nebo nabobtnalo a muselo být zarovnáno, do děr po závěsech horních desek natloukl hmoždinky, bylo po těch otřesech za jízdy už vymleté a horní desky postele se trošku pohybovaly. Malinko, asi o 2 mm jsem zhobloval zadní hranu postelových desek, aby neodírala zadní přepážku (opět vliv vhkosti, nějak se to samo od sebe zvětšilo), tu přepážku budu místy muset nastříkat černě, abych to odření zakryl.) Dneska začnu natírat tu postel na šedo syntetickým emailem, nejméně 2x, abych stabilizoval povrch dřevotřísky a udělal jí odolnější proti vodě a vlhkosti. Ukázalo se po demontáži, že nebudu muset dávat nové hobry na boky a zadní dveře zevnitř, jenom už vypadaly nepěkně, ale nic jim není. Postačí je polepit kobercem, budu dávat asi zátěžový nebo kovral šedomodré barvy. Do prostoru mezi boční hobrou a bokem chci dát jako izolaci Rockwool nebo Orsil tlošťky 10 cm, ale zatím ještě ani nevím, kde se to prodává, lepit to nebudu, nacpu to tam trochu násilím, aby to drželo v konstrukci skeletu, jde o rozměr těch prostorů cca 1,7x0,6 metru. Na kobercem polepené původní desky z hobry ve dveřích chci přimontovat madla, aby se to zevnitř, když se jde spát lepší zavíralo, dám tam opět z Trabanta, jsou lehké a jenom na 2 šroubky 5 mm s půlkulatou hlavou bez nuty zezadu skrze ty desky. Pak to všechno zase sesadím, Napřed ty desky polepené koberci (jsou asi tak na 100 ks tapecírských umělohmotných šroubků) a pak postele.
Až udělám spodní část, pustím se do toho trochu složitějšího, tepelných izolací a počalounění bočních plechů a stropu. Tady na bocích už budu muset izolaci lepit, což mě trošku štve.
Původní stav:
- Hyundai_Morava_2008_7.jpg (11.76 KiB) Zobrazeno 1822 x