Harde,co píšeš je blbost
.Viděl jsi to video-porovnání jak sedí vzadu
Od většího auta(tuším o 30cm s větším rozvorem),bych rozhodně čekal i větší prostor pro posádku.A ne naopak.
Nevidím jedinný důvod,proč museli tak znepoužitelnit zadní sedadla a kufr oproti rozměrově menšímu Tiburonu.To jde proti logice.Kolik lidí si asi koupí auto pro 2 a kolik by si ho koupilo,když by se tam "vešli" čtyři?
Motor nech stranou,ten vždy chválím(i když pochybuji v možnost jeho využití,při stále větším policejním dohledu-víš sám,jak je to v Rakousku,Německu,Francii..sešněrované kamerami,radary a postihy a u nás tomu bude v nejbližší době stejně),ale k čemu mít doma auto,do kterýho se vejdeme 2 a prd
Mladý,který budou tvrdit,že to je ono-pro 2 stačí,tak nemají peníze na jeho nákup
a nejsou tudíž jeho zákazníky.Staří a již zajištění si nebudou chtít lehat 10cm nad zem a při vystupování se vykulovat na silnici.
A střední generace,mezi kterou se počítám(30-55 roků)nebude domů kupovat věc,kterou využije na pár km v roce,protože má rodinu a té asi těžko řekne-zůstáváte doma,nevejdete se
.Jasně,řekneš,že si můžeš koupit Superba-ale když chceš sportovně střižené auto,tak si nekoupíš čudící hranatý pekáč na houpání(natož tak odporný jako Superb
).
Vyjímečnost a důvod,proč měl
takový prodejní úspěch s Tiburony(250000 prodaných ks),byl perfektní sportovní vzhled auta,100% spolehlivost,výborné využití obestav.prostoru=využitelnost,nízké provozní náklady,rozumná cena,solidní jízdní vlastnosti a výkony.......Co nabízí Genesis?Možná sportovní jízdu s koulema a
nic jiného
.Podobných aut je tady plná nabídka už dnes-od Alfy Romeo Brera,VW sciroco,Nissan 370Z,Audi TT,AR-GT,nový Peugeot RCZ...V čem je Genesis lepší,aby si ho kupovali?