Stránka 1 z 2

IC

Napsal: 08 črc 2010, 23:42
od Tomson-tr
caute,nemate niekto v scoupecku intercooler?chcel by som vidiet ako to mate riesene..

ak mate mohli by ste sem dat nejake fotky?

a este sa chcem opytat ci niekto nema na predaj hadice na scoupe pre intercooler...

dik

Re: IC

Napsal: 08 črc 2010, 23:43
od Tomson-tr
a este-ma to zmysel tam davat IC?mozem tym nieco poskodit?a co vykon?je to lepsie?

Re: IC

Napsal: 08 črc 2010, 23:57
od -JxD-
Výkon by se měl lehce zlepšit, ale nic drastickýho. A podle mě, když se dobře udělaj trubky, tak se poškodit nic nemůže :) Fotky jak to mam já řešený sem časem můžu hodit.

Re: IC

Napsal: 09 črc 2010, 10:56
od Yurii
Jedinej další kdo tu krom JXD má IC je PenerJack ale ten sem už defakto nechodí... má to vyřešený tak, že odehnul chladič a mezi něj a nárazník ten IC vrazil, hadice sme kupovali z nějákejch golfů na vrakáči a trobkoviště si nechal udělat od nějákýho pána co svařuje hliník ale má to vytvořený docela pekelně a čistě účelně, takže musim říct že to vypadá dost hrozně :) Vláďa Bureš teď někde dával fotku jeho motoru :)

Mjoo málem bych zapomněl :) Osobně mne docela nadchlo řešení IC při kterym se musí sice trochu řezat do kapoty a ten IC pr oněj musí bejt dost plochej nicméně co se trubkoví a prázdnýho místa týče, nejlepší by asi bylo ten IC dát pod kapotu nad baterku nebo nad víko ventilů a do kapoty vaříznout sání který by se pak překrylo nějákym tuningovym vejmyslem ala EVO nebo Impreza. Kapota by se asi musela trochu přizvednout a bylo by komplikovaný řešení přidělání ale pak bys měl řešení s málo zbytečnejma trubkama a elice funkční... Vzhledem k tomu, že Modráko má klimatizaci, tak mi nic jinýho než tohle nebo FMIC nezbejvá, jenže na FMIC je zase potřeba šííleně moc trubek.

Re: IC

Napsal: 09 črc 2010, 11:33
od mirpie
tak pokud dáš dobrej IC, pomůže to hodně. Vzduch co projde dmychadlovým kolem turba je stlačen a tím zahřát na teplotu cca 180°C a zaujme větší objem, tedy horší plnicí účinnost. Při použití mezichladiče lze teplotu srazit až o 100°C, tedy někam na 80°C, čímž se výrazně zlepší plnicí účinnost. Jeden příklad: Opel Vectra B 2.0 DI (má turbo, ale označení je DI) se liší od Vectry 2.0 DTI právě tím, že verze DI nemá mezichladič, jinak jsou oba motory totožné. Verze bez mezichladiče má 60kW, s mezichladičem 74kW a to ten mezichladič není kdoví jak velkej, takže rozdíl necelých 20ti koní, což při tomhle výkonu poznáš hodně.

Re: IC

Napsal: 09 črc 2010, 12:43
od Tomson-tr
tak 20 ps je urcite dost citit....ja by som to chcel dat nejako takto,len nie vytrcit takto pred naraznik ale dat za naraznik

a keby som nepouzil trubky ale iba hadice tak to nieje dobre?lebo kym zozeniem tak presne ohnute trubky ako potrebujem tak sa aj zblaznim,alebo trubky pouzit iba na miesta kde potrebujem rovne a hadice pouzivat na ohyby...

Re: IC

Napsal: 09 črc 2010, 12:50
od Yurii
No hadice taky možno ale všeho s mírou, je nutné najít kompromis mezi počtem spojů, cenou materiálu a možnostmi...

Re: IC

Napsal: 09 črc 2010, 12:51
od mirpie
kamárád má Golfa IV TDI po dopovací kůře (jiný podávací čerpadlo, jiný turbo, jiný vstřikovače a právě jinej IC, takhle řešenej jako na tom Puntu, vyřezanej nárazník - ono totiž dostat ho za nárazník je nemožný z hlediska prostoru, prostě se tam nevejde). Hadice použít můžeš, pokud snesou nějakej maximální přípustnej tlak. A taky čím kratší cesta k motoru tím lépe.

Re: IC

Napsal: 09 črc 2010, 22:02
od Tomson-tr
Yurii píše:No hadice taky možno ale všeho s mírou, je nutné najít kompromis mezi počtem spojů, cenou materiálu a možnostmi...
ved praveze ked pouzijem iba hadice tak bude minimum spojov lebo hadice sa daju ohybat ako chcem...ci nie?

Re: IC

Napsal: 09 črc 2010, 22:04
od Tomson-tr
mirpie píše:kamárád má Golfa IV TDI po dopovací kůře (jiný podávací čerpadlo, jiný turbo, jiný vstřikovače a právě jinej IC, takhle řešenej jako na tom Puntu, vyřezanej nárazník - ono totiž dostat ho za nárazník je nemožný z hlediska prostoru, prostě se tam nevejde). Hadice použít můžeš, pokud snesou nějakej maximální přípustnej tlak. A taky čím kratší cesta k motoru tím lépe.
vlastne ten IC ide medzi turbo a skrtiacu klapku,nie?neskor som si uvedomil ze ho nechcem dat za naraznik ale tak ako to ma to punto

Re: IC

Napsal: 12 črc 2010, 08:45
od mirpie
jo

Re: IC

Napsal: 14 pro 2010, 15:00
od Tomson-tr
Takze mozem na IC dat vsade iba hadice?Bude tam minimum spojov,presnejsie 4-skrt. klapka-IC a IC-turbo...

Ak ma niekto aj nejaku fotku ako to ma spravene tak by som ju uvital

Re: IC

Napsal: 14 pro 2010, 19:02
od Shelby_nr
tu je par inspiracii

Re: IC

Napsal: 14 pro 2010, 19:06
od Shelby_nr
a tu tiez

Re: IC

Napsal: 14 pro 2010, 19:14
od Shelby_nr
a tu tiez