Stránka 1 z 1
Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 15 črc 2010, 19:47
od martin303
Caute
Po dlhsom presvedcovani sameho seba ( mozno som tusil ze zistim nieco o com lepsie nevediet ) som sa vybral odmerat mojho santika na 4x4 vykonovu brzdu. Vysledok bol horsi nez som cakal odmerali biednych 138 koni na benzine a v podstate zufalych 128 koni na plyne. V papieroch mam 173 konikov takze logicka otazka znie kde su ? Chalan mi vysvetlil ze auta dovezene z Ameriky maju celkovo nizsi vykon nez tie predavane v europe hoci sa jedna o rovnaky model. Je to vraj dane kvalitou americkeho benzinu a s tym suvisiaceho nastavenia predstihu v motore. Zaroven mi vsak doporucil svoju upravu, ktora vraj mojmu autu dost pomoze. Nemal prave co robit tak dal dobru cenu a dohodli sme sa. Po jeho uprave sme auto znova odmerali a objavilo sa 20 koni navrch a su aj paradne citit. Len teraz neviem ci sa mam tesit ze mi ide auto o dost lepsie ako predtym alebo byt smutny lebo nie som ani na seriovom vykone. Po novom merani : 158 koni benzin a 149 koni plyn.
Mate svojich santikov odmeranych na brzde ?
Aky mate nazor na tu teoriu o americkych autach ?
Ke dsa mi podari nascanovat hodim sem aj grafy z merani.
Re: Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 15 črc 2010, 19:55
od black_sheep
co to bylo za druh brzdy?? to smrdi nakou boudou...
ma pohaneny dve napravy, tak by me zajimalo jestli to bylo odbrzdeny tak jak by melo.
Re: Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 15 črc 2010, 20:18
od matysekul
Když se z brzdou umí,dá se naměřit cokoliv
Překvapuje mně ta okamžitá nabídka na zvýšení výkonu,opravdu to celé smrdí....
Re: Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 15 črc 2010, 20:46
od mirpie
zjisti si kolik má mít auto s pohotovostní hmotností zrychlení 0-100km/h, řidiče, co se umí rozjet (dá se ztratit klidně i 5sekund a to si člověk říká, jak se dobře rozjel) a pokud se přiblížíš aspon v tolernaci 3s, bude to motoricky ok (je-li ok spojka a neklouže ti to na ní), těch ztracených 30koní bys jinak sakra poznal. A na chip se vy*er, u atmosfericky plněného motoru to nemá význam, vyhohené peníze, čímž neříkám, že u turbomotoru je tomu naopak. Tam to sice přinese pár koní, ale zvedne to spotřebu a klesne životnost. Kdo se chce hádat, potkáme se v sekci hádky.
Re: Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 27 črc 2010, 09:06
od martin303
Tak treba povedat ze mi to prinieslo pomerne dost uzitku. Auto je o dost zivsie, jazdi akosi hladsie
a lahsie ide do otacok. Vsetko by sa to dalo ale povazovat za subjektivne ale uz som vyjazdil tri nadrze a hodne sa znizila spotreba.
Doteraz som standartne najazdil na 48 litrov lpg asi 300 km co mi dlhodobo vychadzalo asi 16.2 litra na 100. Teraz s tym istym plynom na tej istej stabilnej trase 350 km co zodpoveda 13.74 litra na 100 km. Tymto tempom sa mi chip vrati za 90 nadrzi co je u mna asi 45 tyzdnov.
Re: Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 27 črc 2010, 14:04
od Mike.M
No ja si taky myslim ze na 107kW mam 2.4 by to auto mohlo byt zivejsi. Onehda jsem jel do kopce za Fel 1.3MPI ta ma 50kW a nejak mi zacala ujizdet. No kdyz vytocim motor a pak pustim spojku to je jina, to ma odpich jak cert. Ale asi proto ze ten motor ma silu a tah ale ne zrychleni. za kolik mate 0-100 jen ridic a pul nadrze cca myslim u te 2.4. Ale zase musim podotknout ze jezdim cca kol 10l nekdy pod nekdy nad.
Re: Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 27 črc 2010, 17:08
od clay
[. Teraz s tym istym plynom na tej istej stabilnej trase 350 km co zodpoveda 13.74 litra na 100 km. ]
Ta spotřeba je odpovídající - kolem ní se pohybuju po celou dobu - cca 90 tis km na LPG.
clay
Re: Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 27 črc 2010, 17:33
od miooo
tiez jazdim na podobnej spotrebe od zaciatku....
Re: Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 27 črc 2010, 20:04
od martin303
Hmm tak potom je jasne ze mojmu autu nieco od zaciatku bolo. Stabilne som jazdil so spotrebou aku som uvadzal. Este slubene diagramy :
Re: Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 28 črc 2010, 05:49
od ANJA
Ahojky, někde jsem četla, na webu firmy zabývající se čipováním aut, že motory z výroby jsou nastaveny na cca 80% výkonu, co udává výrobce. Po načipování slibují zvýšení výkonu a snížení spotřeby. Udávají hodnotu 15% - co vlastně u Tvého auta naskočilo po načipování.
Také o čipu uvažuji. Mám 2,4, 107 kW, LPG a mám spotřebu také vyšší - někde kolem 15-16 l plyn. Na jiném tématu jsem psala, že mám vyšší spotřebu - po přezutí na Barumky, měla jsem problém s brzdama a hlavně, co se teď potvrdilo, měla jsem málo nahuštěné pneumatiky. Docela nedávno jsem slyšela buď v rádiu, nebo četla na netu, že v Evropě řidiči podhušťují pneumatiky a tím dochází ke zvýšené spotřebě PHM, opotřebování pneu,atd. Holt asi to mají odborníci dobře zmapováno
Re: Chiptuning 2.7 V6
Napsal: 28 črc 2010, 09:15
od martin303
K tomu chipovaniu : Doteraz som mal uplne kazde auto ktore som vlastnil cipnute lebo moja prva aj druha skusenost bola vyborna. Na Slovensku je firma profi tuning asi najrenomovanejsia tak som zvolil prave ich. U turbomotorov je tam znatelny narast zatial co pri atmosferach je to vidiet skor pri naraste vykonu pri nizsich otackach. 15 percent sa mi zda strasne vela az by som povedal ze to je hlupost. Pri turbach je to bomba tam sme isli zo 138 koni na 193 puhym zvysenim tlaku a domapovanim paliva. ( samozrejme na ukor zivotnosti ) Pri mojom aute to bolo take vyrazne lebo to je dovoz amerika a odvtedy co mi to robili som precital kopec informacii a zda sa ze chalan mal pravdu. Niekde som cital ze rozdiely su niekedy velmi velke. Bol uvedeny priklad subaru imprezza rovnaky rok vyroby predana v europe papierovo 282 HP nameranych na brzde 261. To iste auto kupene v amerike namerane na tej istej brzde 239 HP. Potom tam tvrdili ze je to kvoli kvalite a oznacovaniu benzinu a s tym suvisiace nastavenie predstihu. Sumam sumarum nemyslim ze to bude mat u teba nejaky vyrazny ucinok.
Spotreba : Mal som uplne rovnaky problem ako ty ale prejavil sa az pri plne nalozenom aute. Ked som pocas cesty dofukol spotreba isla naspat a odvtedy nemam problem aj ked jazdim sam na 2.5.