Stránka 1 z 2

flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 29 črc 2010, 06:37
od nwagner
Zdravim,
ludia vsimol som si ze v spodnej casti celneho skla (v tej ciernej-ktora netusim ci je cierna iba z dovodu zakrytia upevnenia pal.dosky) je dost viditelny flak .. nie je to spina .. netusite co to je , ci je to iba kozmeticka vada? a ako velmi kricat na servis ?
DIK

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 29 črc 2010, 08:48
od 89majlo96
to vyzera ako keby bol ten nater oskreny

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 29 črc 2010, 08:51
od Radim Brožek
Spíš bych to viděl na rozlepující se sklo. Jestli se nepletu, tak je dvouvrstvé a podobné efekty to dělá, pokud kámen udělá v horní vrstvě díru a dostane se mezi vrstvy vzduch. Ale z fotky těžko soudit, jestli je to ve skle nebo odřenina zvenku.

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 29 črc 2010, 11:22
od Hardcam
Ja to mam po obvodu zadniho skla.

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 29 črc 2010, 18:15
od nwagner
nevies mi to odfotit a poslat aspon an maila nwagner@profibiz.eu ? Bol by som Ti velmi vdacny ...
A oskrenina to nie je .. min z vonku nie (je to uplne hladke - bez viditelneho poskodenia) a zvnutra ma nenapada ako by sa to oskrelo

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 29 črc 2010, 18:43
od Hardcam
Ja jsem to objevil vcera, ale mam to jen na nejakych 10cm a nevypada totak desive jako u Tebe. Vyfotit je to zbytecny, nic neuvidis, mam uplne cerny folie...

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 30 črc 2010, 09:22
od Carolco
Setkal jsem se s tímhle kazem u hodně starých dvouvrstvých oken,ale u nového auta by se to určitě dělat nemělo.Připadá mi to,že se do vrstvy lepidla dostane vzduch a lepidlo prostě změní vlastnosti.Ale určitě by to lépe vysvětlil některý autosklenář.
Zkus to určitě na záruku.....

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 30 črc 2010, 10:01
od Time
Ahoj, také mám na zadním skle v levém dolním rohu...

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 31 črc 2010, 08:09
od nwagner
no zacinam mat hlavne vdaka mnozstvu chyb v detailoch neprijemny pocit z kvality I30 ky .. ;o(

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 31 črc 2010, 11:21
od be.sport
chce to klid s tou kvalitou, vcera na me v pritelcinym golfu VI zacalo u ridice kapat skrz horni ram dveri a to nebyl zas az tak velkej dest, u spolujezdce zacalo poskakovat otevirani oken ktery se nekdy zasekne a neustale se odtrhavaji gumove listy u oken...
myslim v porovnani s tim je na tom i30 porad dobre
nastesti mam moznost tyhle dve auta porovnavat jak ve stari tak v najezdu... golf byl ale o 200 tis drazsi.

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 31 črc 2010, 13:42
od Hardcam
Ja to mam napravo az skoro u kraje okna. Reklamovat to nebudu, nicemu to nevadi, skoro to neni videt a akorat bych byl bez auta Jsem vdecnej zakaznik, nikoho neotravuju :mrgreen:

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 03 srp 2010, 07:50
od nwagner
zial musim konstatovat ze kvalita aut isla vseobecne hodne dole. V fieste ktoru som kupoval NOVU museli menit (pocas zaruky a dlhych natahovackach a 2 mesiacoch bez auta): motor (zral neumerne OLEJ), a pevodovku+prednu napravu+spojku koli tomu ze nieco buchalo - kdedze nevedeli co tak menili ako divy .. navyse ford na slovensku nemeni za NOVE kusy ale za repasy (zaruku po vymene vsak NEPREDLZIA) ..

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 03 srp 2010, 07:59
od Radim Brožek
nwagner píše: navyse ford na slovensku nemeni za NOVE kusy ale za repasy (zaruku po vymene vsak NEPREDLZIA) ..
A to legálně jde? Provést opravu použitým náhradním dílem bez souhlasu vlastníka?

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 04 srp 2010, 18:12
od nwagner
zial ide. hold je jedno ako zriesis reklamaciu-hlane je odstranit zavadu.sila co ?

Re: flak v spodnej casti celneho skla

Napsal: 04 srp 2010, 19:53
od Radim Brožek
nwagner píše:zial ide. hold je jedno ako zriesis reklamaciu-hlane je odstranit zavadu.sila co ?
U toho použitého dílu nemohou přeci doložit stáří/opotřebení a tudíž Ti snižují hodnotu vozu. To mi jako měsíc/rok používaný motor s 10ti tisíci km nahradí X let starým s 10x větším nájezdem a nemůžeš se bránit? Připadá mi to divné.