Stránka 1 z 1
Zhasíná motor
Napsal: 03 srp 2010, 18:42
od ivojan
Před dvěma týdny mi dělali generálku vysokotlakého čerpadla a repasovali vstřiky. Od té doby jsem najel cca 200 km. Teď se mi objevila následující závada: když prudce přidám plyn, tak mi při cca 2500 otáčkách vypne motor. Když chci nastartovat, tak to hned nejde, musím počkat cca 3 minuty. Potom to normálně nastartuje. Na volnoběh to udělá až skoro při 4000 otáčkách. Když přidávám plyn pomalu, tak to neudělá. Od té doby, co se to stalo poprvé, svítí CHECK.
Napadá někoho, co by to mohlo být?
Re: Zhasíná motor
Napsal: 03 srp 2010, 18:52
od Hardcam
Jed na diagnostiku, udes mit jistotu.
Podobny symptomy miva vadna vaha vzduchu, kdyy se pri cca 2500 otackach auto prepne do nouzaku ale dal funguje.
Re: Zhasíná motor
Napsal: 11 srp 2010, 21:51
od ivojan
Tak v Hyundai servisu na diagnostice zjistili, že problém je v čidle railové lišty. Čidlo se opravit nedá, musí se vyměnit celá lišta a ta prý stoji cca 18 000 Kč. Myslíte si někdo, že by mělo smysl hledat ji někde na vrakáči? Motor má najeto cca 110 000 km.
Re: Zhasíná motor
Napsal: 12 srp 2010, 10:05
od sery
Re: Zhasíná motor
Napsal: 17 srp 2010, 13:15
od ivojan
Tak všechno je jinak
Je rezatá nádrž a bordel z ní ucpal filtr a podávací čerpadlo. To nedávalo dost nafty a projevilo se to hlášením o nízkém tlaku v railové liště.
Re: Zhasíná motor
Napsal: 17 srp 2010, 13:43
od sery
Tak nakonec ještě dobře,vyčistit nádrž, čerpadlo a vyměnit filtr a v pohodě. A jezdit s plnou nádrží
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Zhasíná motor
Napsal: 17 srp 2010, 14:04
od zdenek76
ona tě ta lišta stejně jednou čeká, je to jedna z bolestí těchto CRDi