Stránka 1 z 1

Lambda sonda a věčný Check Engine

Napsal: 10 kvě 2006, 22:36
od kingpowder
Zdravím vás.
Po přečtění všech předchozích příspěvků k tomuto tématu sem opravdu v depresi, protože mám stejný problém. Moje FXo bylo zhruba pred měsícem v servisu ohledně svítícího Check enginu. Prý lambda sonda. Než sem tam auto stačil znovu přivézt, tak Check engin zhasnul. Měsíc jsem v klidu jezdil a teď to svítí znovu. Podobný problém tu už byl řešen.
Zajímá mne hlavně jak je to s tím kabelem a diagnostikou. Opravdu se dá diagnostikovat doma? A pokud ano, kde se dá onen kabel a SW sehnat? Stále také nechápu, jak je to s těmi díly od BOSCHe. Dají či nedají se někde sehnat.

BTW: co přesně je ten výměnný program od BOSCHe?

Díky za reply Zdravím všechny zapřísáhlé Hyundai fandy

Napsal: 21 kvě 2006, 09:14
od Felotron

Lambda sonda

Napsal: 06 čer 2006, 21:59
od Roman
Jestli chceš vyloučit 100% vadnou lambda sondu - napoj paralelně dva dráty k zástrčce a na to napoj obyčejný milivoltmetr a jezdi, jestli je v pořádku tak hodnoty se budou pohybovat mezi 400-600 mV. Většinou když je špatná tak nedává žádné napětí a řídící jednotka si to bere ze záložního programu. Životnost vyhřívané lambda sondy je asi 160000km.

Napsal: 19 čer 2006, 11:09
od Vojtěch Vajdík
Mě to dělalo když probíjely kabely od svíček, vyměnil jsem je a přestalo to .