Stránka 1 z 1

Otevřené sání

Napsal: 12 kvě 2006, 09:58
od xmrak
Obrázek

No co ktomu dodat, motor jsem po zimně ještě neumil.
Filtr je značky KN - má už lecos za sebou každejch cca 5000km ho čistím.
Montáž jednoduchá. Stači demontovat horní kryt na starej filt a vyndat ten papírák a do hadice co vedla ke starému boxu namontujeme univerzální vzdochový filtr, nejlépe malého hřiba. Prodává se cca za 400kč a má u sebe spustu redukcí. Musíte si ale dát pozor aby se vám neopřel o nádobku z brzdovou kapalinou, protože by do ní přenášel vybraze a potom by vám nepřijemně při brždění vybroval pedál ...

Napsal: 12 kvě 2006, 10:41
od XMira
Diky moc. Urcite si o tom neco prectu. Mam jenom strach, jak by se na to tvarili v servisu. Zname reci typu "no jo, vy jste nemel predepsanej filtr, tak Vam nemuzeme uznat reklamaci zadniho loziska" :D

Napsal: 12 kvě 2006, 10:48
od Petr HC
Jo tak takhle udělaný "sportovní sání" :D ti akorát tak sníží výkon...co takhle tepelný odstínění aby to nesálo horkej vzduch od motoru + přivést k tomu nějakou pořádnou trubkou studenej vzduch třeba od předního nárazníku?

Napsal: 12 kvě 2006, 15:54
od xmrak
2 petr hc -> motorova brzda řekla něco jiného než ty. Vzduch tam je čerstvej, Sice máš pravdu že by se tam mohlá dát nějaká clona ale to až bude čas ...

2 Xmira -> montáž a demontáž 10 minut. U mě v servisu o něm ví a nic neříkali, akorát se ptali jak se změnil chod motoru ...

Napsal: 15 kvě 2006, 10:33
od xmrak

Napsal: 15 kvě 2006, 10:40
od xmrak
Dříve byli tyto univerzáli těžko dostupné za rozumnou cenu, ale v dnešní době to nejni problém. Kvalita je těměř stejná, jenom nejsou od nějaké známe firmy jako GREEN nebo KN

Jak řikal vlkobass že má raději vložky, to je taky řešení, ale ztratí to ten nádhernej zvuk ... Jízdní vlastnosti jsou ale lepší než u papíráku který je tam z výroby.

Napsal: 15 kvě 2006, 11:56
od Miguel
A co ukazala ta brzda za rozdil.....docela by me to zajimalo.... :shock:

sání motoru

Napsal: 29 čer 2006, 09:51
od haryk
Je fakt,že by bylo dobré najít,odkud si brát studenější vzduch.Na Š 100 to bývala paráda, do přepážky od motoru k boční mřížce jsem "vyleptal"díru,vlepil hadici od brzd vagonu a její druhej konec vlepil do boku sací "trumpety" filtru,jejíž dolní nasávaní jsem zaslepil víčkem,dejme tomu od spreje na vlasy. Motor si bral studenější vzduch,nadto náporový,a ne horký od silnice a škodovka uháněla jak zjara a zamlada...Něco na Getzíku vymyslím,jen co bude po garanci.

Napsal: 29 čer 2006, 10:06
od zdenek76
podle mě taky tato instalace nemůže mít vliv na zvýšení výkonu, spíše naopak, pouze zvuk bude "lepší". Chce to minimálně odstínit, ideální by bylo natáhnout trubku kolem baterky dopředu, svézt dolů za nárazník a buď tím přivést chladnější vzduch anebo tam píchnout ten filtr. Omezením navíc může být MAF, pokud ji Getz má. Prostě i já jsem zastáncem vložky do origo boxu.

Napsal: 29 čer 2006, 10:27
od Petr HC
xmrak píše:2 petr hc -> motorova brzda řekla něco jiného než ty. Vzduch tam je čerstvej, Sice máš pravdu že by se tam mohlá dát nějaká clona ale to až bude čas ...

2 Xmira -> montáž a demontáž 10 minut. U mě v servisu o něm ví a nic neříkali, akorát se ptali jak se změnil chod motoru ...
No a co takhle sem hodit naskenovanej protokol z brzdy? :idea: