Stránka 1 z 2
2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 21 srp 2010, 16:20
od delphino
Cau, po novym roce prodavam svoje coupecko a chci o tridu vys(03-05), mam 1.6 a nejdriv jsem chtel do 2.0, ale nevim jestli ten rozdil bude znat, protoze jeden z duvodu zmeny je chtic po vyssim vykonu, tak se chci zeptat na 2.7 jestli se vyplati tech par kw navic, kdyz vemu vyssi spotrebu a pojistku. Nebo zkusit toyotu cellicu, ktera ma sice stejen Kw, ale co jsem sjizdel youtube, tak davalo coupecku docela zabrat. Jenze mi zas prijde, ze v coupecku je lepsi, komfortnejsi interier a v toyote je to take zastarale. Zuzil jsem to na tyhle dve auta, casu dost, jen sbiram informace.
Re: 2.0 vs 2.7
Napsal: 21 srp 2010, 16:54
od mirpie
přepsal jsem ti název na něco výstižnějšího.
Ano, Coupe je komfortnější, lepší na cestování, praktičtější. Motoricky je na tom vždy hůře než Celica. Celica je dravější, sportovnější, exceletně sedí v zatáčce a točí víc otáček. Jde o to, co chceš. Budeš-li si užívat a jsi-li dobrý řidič, co umí jet na hraně, tedy bezpečně v rámci silničního provozu, a užít si něco, určitě bych volil Celicu. Zajímá-li tě spíše vzhled - interier, pohodlí a praktičnost, jdi do Coupé. V6ka jede samo líp, ale zrychlení na 100km/h má lepší proti 2.0 pouze o sekudnu, tedy zkušený řidič co se umí rozjet a dobře řadit je schopný ujet dvasedmičce s méně zkušeným řidičem. Do zatáček pak 2.0 sedí lépe, má lehčí motor a auto není tak náchylné k nedotáčivosti. Opět mluvim o využívání na hraně limitu. Jsi-li pohodovější povahy, kup 2.7. Nad 100km/h to jede lépe, má to supr zvuk v celém spektru a spotřebu dramaticky poznáš jen ve městě, jinak to není tak hrozný. Náklady na servis proti 2.0 řekl bych stejné, krom výměny rozvodů, a výfuku (3 katalyzátory). A povinný se dá pořídít levně i na větší objemy.
Uvaž i konkurenci - z těch na pohodlí a luxus Peugeot 406 Coupe, Honda Legend Coupe. Na dravost a sportovní vyřádění Fiat Coupe, BMW 3 coupe, Alfa Romeo Spider. Kompromisem mezi pohodlím a sportem je Honda Prelude.
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 21 srp 2010, 17:04
od Hardcam
2.7 koupis za min penez a ma vetsi vykon, tak je snad jasne, ze se vyplati..kazdy kun navic je dobry. A do takoveho auta sestivalec patri.
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 21 srp 2010, 17:08
od hawk
proč si myslíš, že se prodává za míň?
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 21 srp 2010, 17:12
od mirpie
vyšší objemy se vždycky prodávaj za míň, nikdo to nechce - strach z povinnýho a spotřeby
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 21 srp 2010, 17:17
od Accentdevil
To je dobre pro ty co ten vyssi objem chteji, ja uz bych se velkeho objemu nebal, kdybych si mel ted vybrat jestli Xedo 1,6 nebo 6val 2,0, tak bych bral 6vala, jenze jsem se bal, ted uz ne
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 21 srp 2010, 17:32
od delphino
taky jsem se kdysi bal objemu a koupil 1.6, i kdyz jezdi dobre, po roce uz jsem stradal, ze jsem nesel do 2.0. Urcite chci novejsi auto 2003+, uz jsem zakladal nekde topic sport vuz do 150tis, to je limit, pocitam, ze po vanocich budou coupecka jeste levnejsi. Jen tech 2.7 v cr moc neni, natoz levnejsich. Na konkurenci jsem koukal hodne, ale nic me neoslovilo, coupe a cellica z tech nemuzu spustit oci
, ale vzhledem k tomu,ze cellica je posledni vyroby 02, tak radsi o par let novejsi coupe.
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 21 srp 2010, 18:42
od Hardcam
hawk: zkusenosti s prodejem svych ojetych aut
a taky se staci podivat do inzerce. Mrkni se treba na 4.2 Audi a na mnohem min vybaveny 3.0 TDI...tot jen priklad, takovych je mnohem vic. Az budu tricitku prodavat, taky budeu muset jit na cenou slaboucky 1.4, protoze maj vsichni hnedo v kalhotech.
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 21 srp 2010, 23:01
od hawk
já samozřejmě vím, že je 2.7 často v inzerci levnější:) - chtěl jsem tě jenom navést na myšlenku, že pokud se paradoxně 2.7 prodávají za míň, tak je logický, že se (z hlediska financí - a na to se zakladatel vlákna ptal) patrně vyplatí 2.0 víc.
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 22 srp 2010, 04:49
od Hardcam
Je to celkem pochopitelny a logika v tom je, otazka je, co na to realita. 2.7 je prakticky nesmrtelna a dobra na servis.
Jenze prodavajici musi nasadit takovou cenu, aby to prodal, protoze lide se prave servisu, ruceni a spotreby boji.
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 22 srp 2010, 08:44
od hawk
jj, ale nemyslím si, že by 2.0 byl horší a víc "smrtelný" na servis než 2.7
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 22 srp 2010, 13:42
od Hardcam
Samozrejme ze ne, protoze ho mam
Pokud to porovnavm obecne, tak vetsi objem a vetsi pocet valcu znamena obvykle vetsi spolehlivost.
Re: 2.0 vs 2.7
Napsal: 22 srp 2010, 16:31
od Markus Huhtimo
Jelikož jsem se ve většině jmenované konkurence svezl, nebo ji dokonce řídil, tak k tomu musím něco říci. Kup si Fiata Coupe nebo Alfu Spider a můžeš si být naprosto jistý, že budeš jednou za 14 dní v servise s elektřinou, lambdou, apod. Tyhle auta mají daleko do spolehlivosti, to se spíše rozpadá. Je mi jasné, že mě teď asi někteří budou chtít sežrat, ale zejména s Alfou Spider jsem nejel jedinkrát a myslím, že vím, o čem mluvím. Peugeot 406 Coupe na tom není o moc lépe, co se spolehlivosti týče. Navíc, cena náhradních dílů je úplně někde jinde, než u Tiburona (mluvím o těch origo). Honda Legend je výborná, mně osobně se však nelíbí vzhled. BMW 3 je klasika, je jich hodně (což mě osobně vadí), hodně trpí elektronika, ale to i u Tiburonů a Elis. Jenže zatímco u nás to jsou stahování oken, motorky centrálu apod, tak jim třeba neustále odchází světla (přepětí atd), lambdy a tak. Sám jsem měl a děkuju pěkně, ale...
Co si budeme nalhávat korejci z motorů Hyundaie moc nevytáhli, hlavně né z Elisy (tedy 2,7 V6). Avšak jsou to známé držáky (pokud je pěkně krmíš olejem, berou ho dost) Ale já zase budu s láskou dolívat olej, než bych jel s Peugeotem na korbě odtahovky, ptz mu odešla řídící jednotka
. Přesednutí z 1,6 na 2,0 určo poznáš. Záleží, co na tom pak chceš dělat. Já jsem do toho blázen třeba, takže u Air Intake a průchozích výfuků hodlat nezůstám. Na zvyšování výkonu toho chce ale hafo (brzdy, podvozek, atd.) a i pak platí, že zvýšení výkonu o jednoho koně vyjde v dnešní době na cca 3T. Takže pokud chceš fakt rychlost, co tě zarazí do sedadla, kup si Nissan 350 Z
Chceš-li styl a jsi fanoušek
a
a nemáš penízky na 350Z, kup si Tiburona (já upřednostnil 2,0 před 2,7 kvůli již zmiňované váze motoru 2,7 a chování v zatáčkách, tam je ta nedotáčivost dost znát, když si užíváš a jedeš fakt na hraně) a makej na něm.
Tak či tak přeji hodně štěstí při rozhodování a koupi
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Napsal: 23 srp 2010, 01:27
od dantasik
Jeste bych dodal k te 350Z ze je prob v zime kdy mas nahon na zadek a motor vpredu...Pokud nejsi zdatny ridic a nikdy si s autem s nahonem na zadek nejezdil tak vez ze si muzes dobre natlouct tlamu..
Imho omrkni treba Subaru Impreza GT...Vzhledove to sice neni zadnej top a musel bys koupit starsi, nicmene ma to 155kW a jde to lehce nahoru a mas 4x4.
Mozna nekde sikovne sehnal eclipse s turbinou jeste by nebylo marne....
Coupe 2.0 je jinak na blbnuti fakt dobry za ty penize a dobre to vypada...ale jak se pise v prispevku nademnou 3T/1PS...celkem sedi..
A k tomu zarazeni do sedacek, pokud to nema 200PS+/250nm+ tak to neni zarazeni
Re: 2.0 vs 2.7
Napsal: 23 srp 2010, 09:13
od r_e_n_e
Markus Huhtimo píše:Jelikož jsem se ve většině jmenované konkurence svezl, nebo ji dokonce řídil, tak k tomu musím něco říci. Kup si Fiata Coupe nebo Alfu Spider a můžeš si být naprosto jistý, že budeš jednou za 14 dní v servise s elektřinou, lambdou, apod. Tyhle auta mají daleko do spolehlivosti, to se spíše rozpadá. Je mi jasné, že mě teď asi někteří budou chtít sežrat, ale zejména s Alfou Spider jsem nejel jedinkrát a myslím, že vím, o čem mluvím. Peugeot 406 Coupe na tom není o moc lépe, co se spolehlivosti týče. Navíc, cena náhradních dílů je úplně někde jinde, než u Tiburona (mluvím o těch origo). Honda Legend je výborná, mně osobně se však nelíbí vzhled. BMW 3 je klasika, je jich hodně (což mě osobně vadí), hodně trpí elektronika, ale to i u Tiburonů a Elis. Jenže zatímco u nás to jsou stahování oken, motorky centrálu apod, tak jim třeba neustále odchází světla (přepětí atd), lambdy a tak. Sám jsem měl a děkuju pěkně, ale...
Co si budeme nalhávat korejci z motorů Hyundaie moc nevytáhli, hlavně né z Elisy (tedy 2,7 V6). Avšak jsou to známé držáky (pokud je pěkně krmíš olejem, berou ho dost) Ale já zase budu s láskou dolívat olej, než bych jel s Peugeotem na korbě odtahovky, ptz mu odešla řídící jednotka
. Přesednutí z 1,6 na 2,0 určo poznáš. Záleží, co na tom pak chceš dělat. Já jsem do toho blázen třeba, takže u Air Intake a průchozích výfuků hodlat nezůstám. Na zvyšování výkonu toho chce ale hafo (brzdy, podvozek, atd.) a i pak platí, že zvýšení výkonu o jednoho koně vyjde v dnešní době na cca 3T. Takže pokud chceš fakt rychlost, co tě zarazí do sedadla, kup si Nissan 350 Z
Chceš-li styl a jsi fanoušek
a
a nemáš penízky na 350Z, kup si Tiburona (já upřednostnil 2,0 před 2,7 kvůli již zmiňované váze motoru 2,7 a chování v zatáčkách, tam je ta nedotáčivost dost znát, když si užíváš a jedeš fakt na hraně) a makej na něm.
Tak či tak přeji hodně štěstí při rozhodování a koupi
tak ja mozem len suhlasit...
Mam 2liter a staci to uplne...Ono aj tak si teraz na tych nasich cestach nejako vyskakovat nemozes... Bud je rozbita cesta, neprehladna v zatackach, alebo stoji za kazdym rohom policajt.
A ked Tiburona vytocis do otaciek, tak ti da dost vykonu. Netreba sa bat tych otaciek...
A vzdy sa najde niekto, kto ma silnejsi motor...Kto ta bude provokovat, aby si sa s nim pretekal...
Uz som si na to zvykol a jednoducho si idem pohodicka jazdu. Ono sa to Cupe potom najlepsie vychutnava... Zatacky ide paradne! Len potom musim brzdit, lebo predomnou auta do zatacky tolko nedaju...
Takze by som ti odporucal 2liter.
Ale ked chces smrt v ociach a lievik v nadrzi, tak potom asi Subaru, alebo 2.7ku...